ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אתר אינטרנט חדש ל"אירוקה"
ההשקה תלווה בקמפיין אינטראקטיבי בהשקעה של 200 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/6/2004 12:55
אירוקה רשת משקפי השמש, משיקה אתר אינטרנט חדש בהשראת הקמפיין, לקיץ 2004, אותו מובילה סנדי בר. בר חתומה עם אירוקה על הסכם לשלוש שנים כשהערכות שונות מדברות על סכום כולל של 300 אלף דולר שהובטח לה בהסכם.
 
השקת האתר תלווה בקמפיין באתרי האינטרנט בהשקעה של 200 אלף דולר. באתר ניתן למצוא מידע על הרשת ומותגיה, כאשר למותגי היוקרה מתלווה גלריית תמונות של דוגמני הרשת.
 
בנוסף, יספק האתר טיפים להתאמת משקפיים למבנה פנים, בחירה נכונה של משקפי ראייה. האתר יכלול לוח דרושים של הרשת ומועדון הלקוחות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...