 |
אירוקה רשת משקפי השמש, משיקה אתר אינטרנט חדש בהשראת הקמפיין, לקיץ 2004, אותו מובילה סנדי בר. בר חתומה עם אירוקה על הסכם לשלוש שנים כשהערכות שונות מדברות על סכום כולל של 300 אלף דולר שהובטח לה בהסכם. השקת האתר תלווה בקמפיין באתרי האינטרנט בהשקעה של 200 אלף דולר. באתר ניתן למצוא מידע על הרשת ומותגיה, כאשר למותגי היוקרה מתלווה גלריית תמונות של דוגמני הרשת. בנוסף, יספק האתר טיפים להתאמת משקפיים למבנה פנים, בחירה נכונה של משקפי ראייה. האתר יכלול לוח דרושים של הרשת ומועדון הלקוחות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|