ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סקר ADMAN: רוני שניידר נבחר למנהל הקריאייטיב של השנה
מנכ"ל החברה, גינגי פרידמן: "בסקר נבחרים הטובים ביותר על-ידי עמיתיהם מה שעושה את עצם הבחירה לתעודת כבוד רבת משקל"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/6/2004 12:44
רוני שניידר, מנהל
הקריאייטיב של
גלר-נסיס D'Arcy נבחר על ידי עמיתיו למנהל הקריאייטיב של השנה.

החברה למשאבי אנוש בענפי הפרסום, השיווק והתקשורת,
ADMAN, ערכה את הסקר השנתי לבחירת 10 מנהלי הקריאייטיב, סקר שבו בוחרים אנשי הקריאייטיב עצמם את חבריהם, באופן מפתיע אולי נבחרו רק 6 מנהלים במקום עשרה.

שניידר נבחר ברוב קולות, ואחריו גדעון עמיחי (
שלמור-אבנון-עמיחי y&r) וספי שקד (יהושע-TBWA). את הרשימה סוגרים אורן פרנק וטל רביב (מק'אן אריקסון) ויורם לוי (שלמור-אבנון-עמיחי y&r).

שניידר הופתע מהזכייה והוא מעדיף להעביר את הקרדיט לאנשי הקריאייטיב שעובדים איתו ולא לנכס את כל ההצלחה לעצמו. "החוכמה היא לדעת איזה אנשים לבחור ולגרום להם להיות הכי טובים, לטפח אותם ולהשקיע בהם. בסך הכל אני רק הגנן שמטפח את הפרחים שלי" אמר היום. העובדה שחבריו למקצוע בחרו בו הופכת את הזכייה לאטרקטיבית עבורו: "יש בזה משהו מפרגן ואני לא אכחיש שזה נעים".
אפקט הקקטוס?
גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN, אמר: "להבדיל משאר התחרויות הענפיות, למיניהן, בסקר הזה נבחרים הטובים ביותר על-ידי עמיתיהם מה שעושה את עצם הבחירה לתעודת כבוד רבת משקל ובעלת ערך מקצועי".

ראוי לציין כי מנהלי הקריאייטיב אינם צריכים לנמק את בחירתם באיש הקריאייטיב, כאשר הם עונים על השאלה מי "מי לדעתך מנהל הקריאייטיב הטוב ביותר?". יתכן ואת הבחירה בשניידר ניתן גם לייחס ל"אפקט הקקטוס", התחרות בה גרף גלר נסיס 4 קקטוסים, מהם 3 מזהב. במסגרת הסקר נשאלו 37 מנהלי קריאייטיב, שניים ביקשו להימנע. בשנה שעברה נבחרו גדעון עמיחי בהפרש קולות ניכר כמנהל המוביל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...