החברה המרכזית למשקאות השקיעה 4.5 מיליון שקלים בסרטון כפר אקזוטי
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 9/6/2004 10:37
קוקה קולה יוצאת עם קמפיין חדש למשקה הדיאט בהפקה ישראלית ובהשקעה של 4.5 מיליון שקלים.
הקמפיין צולם באולפני נווה אילן בהשראה של כפר אקזוטי במקסיקו. משרד הפרסום דחף הפיק את הקמפיין והסלוגן המלווה הוא: DO WHAT FEELS GOOD. הסרטון מציג זוג שחקנים/דוגמנים בריטיים (אגנס ובנג'מין) המגיעים לחופשה מלאת תענוגות בחוף אקזוטי במקסיקו.
מירב דבורי, מנהלת המותג, אמרה כי: "בסרטון התדמית החדש החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מעולם הערכים של המותג - FEEL GOOD: הנאה ומודעות".
מנתוני החברה עולה כי המותג הוא בעל נתח שוק של 66 אחוז בשוק הדיאט המוגז. על-פי יפעת בקרת פרסום בשנת 2003 השקיעה החברה במותג הדיאט 1.8 מיליון דולר בתקציב פרסום (במחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז).