ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין חדש לטוטו
בעלות שני מיליון שקלים ועל-ידי פובליסיס אריאלי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
7/6/2004 12:11
המועצה להסדר ההימורים בספורט עולה עם קמפיין למותג "ווינר" לקראת משחקי יורו 2004 בפורטוגל. הקמפיין הופק בעלות של 2 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי.
 
סרטון הטלוויזיה צולם בתקופת החורף באילת, אך משדר אווירה קיצית במיוחד. מנכ"ל המועצה, שאול שניידר: "אליפות אירופה מהווה אטרקציה ספורטיבית וגורם מדרבן מהמעלה הראשונה להשתתפות בווינר".
 
עוד מסרה המועצה כי הכנסות המותג הסתכמו ב-2003 ב-400 מיליון ש"ח והן מהוות כ-65 אחוז מכלל הכנסות המועצה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...