 |
/images/archive/gallery/107/572.jpg מתוך קמפיין דאב
 |
|
|
המהלך, בעלות של 1.5 מיליון דולר, ילווה בקמפיין באמצעות פוגל לוין |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 7/6/2004 10:39 |
|
|
|
|
 |
יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג דאב, מצטרפת למהלך עולמי בתחום טיפוח השיער ומשיקה מחדש את סדרת מוצרי השיער של המותג. המהלך
השיווקי, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, ילווה בקמפיין פרסום שהופק באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין. באמצעות ההשקה המחודשת מקווים בחברה לתפוס נתח שוק של 10 אחוז משוק מוצרי טיפוח השיער, הנאמד בכ-340 מיליון שקלים בשנה. יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר כי: "יוניליוור העולמית רואה בתחום טיפוח השיער תחום אסטרטגי והשקת סדרת טיפוח השיער מהווה חלק ממהלך של מיצוב המותג דאב כ-Beauty Brand המציע לצרכנית מכלול פתרונות לטיפוח".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
תחום הטיפוח: כמעט מיליארד שקלים
|
 |
|
 |
 |
 |
|
מנתוני נילסן עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-920 מיליון שקלים בשנה. קטגוריית השמפו של דאב מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 38 אחוז ומגלגל כ-340 מיליון ש"ח וכולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים. אחריו מדורגים תחום הסבונים - 28 אחוז, תחום טיפוח הפנים - 18 אחוז, תחום הדאודורנטים לנשים - 9 אחוז ותחום מוצרי העור והידיים - 7 אחוז. היקף הפעילות של החברה בישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. |  |  |  |  | |
|
|
|
|
|
|
|
|