ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
השקה למוצרי שיער של דאב
המהלך, בעלות של 1.5 מיליון דולר, ילווה בקמפיין באמצעות פוגל לוין
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
7/6/2004 10:39
יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג דאב,  מצטרפת למהלך עולמי בתחום טיפוח השיער ומשיקה מחדש את סדרת מוצרי השיער של המותג.
 
המהלך
השיווקי, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, ילווה בקמפיין פרסום שהופק באמצעות משרד הפרסום
פוגל לוין.
 
באמצעות ההשקה המחודשת מקווים בחברה לתפוס נתח שוק של 10 אחוז משוק מוצרי טיפוח השיער, הנאמד בכ-340 מיליון שקלים בשנה.
 
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של החברה, אמר כי: "יוניליוור העולמית רואה בתחום טיפוח השיער תחום אסטרטגי והשקת סדרת טיפוח השיער מהווה חלק ממהלך של מיצוב המותג דאב כ-Beauty Brand  המציע לצרכנית מכלול פתרונות לטיפוח".
תחום הטיפוח: כמעט מיליארד שקלים
מנתוני נילסן עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-920 מיליון שקלים בשנה.
 
קטגוריית השמפו של דאב מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 38 אחוז ומגלגל כ-340 מיליון ש"ח וכולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים. אחריו מדורגים תחום הסבונים - 28 אחוז, תחום טיפוח הפנים - 18 אחוז, תחום הדאודורנטים לנשים - 9 אחוז ותחום מוצרי העור והידיים - 7 אחוז. היקף הפעילות של החברה בישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...