ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כרמית ממתקים חוסכת: ההפצה הועברה לאלפא
במסגרת ההסכם, החל בחודש יוני תפיץ אלפא לוגיסטיקס את מוצרי כרמית ל-800 נקודות באזור השרון והצפון
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
7/6/2004 8:33
חברת כרמית ממתקים מנסה לחסוך בהוצאות, ומפסיקה להפיץ את מוצריה בעצמה. החברה העבירה את ההפצה לחברת אלפא לוגיסטיקס, המתמחה בהפצת מוצרי מזון. במסגרת ההסכם, החל בחודש יוני תפיץ אלפא לוגיסטיקס את מוצרי כרמית ל-800 נקודות באזור השרון והצפון.
 
עד כה שיווקה כרמית לכ-500 נקודות באזור זה. בשלב השני מתכוונת החברה להפוך את אלפא לוגיסטיקס לספק הלוגיסטיקה העיקרי שלה להפצת מוצריה בכל הארץ. כרמית עוסקת בפיתוח, ייצור ויבוא ממתקים לשוק המקומי ולשוק הבינלאומי. בתחילת 2003 השיקה החברה את מותג השוקולד קדבורי, בהשקעות כבדות של מיליוני דולרים, אולם המותג לא הצליח לחדור לשוק המקומי.
 
ב-2002 הפסידה החברה 2.6 מיליון שקל, ב-2003 היא ספגה הפסד של 9.4 מיליון שקל בעקבות ההחדרה הלא מוצלחת של קדבורי, ואילו ברבעון הראשון של 2004 הציגה החברה רווח זעום של מיליון שקל. בעקבות כישלון קדבורי החליטה החברה להתמקד במוצרים המסורתיים של כרמית.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...