ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
תנובה שוקלת לשווק מוצרי בשר בקר
תשיק תחת המותג "טירת צבי". משקיעה מיליוני דולרים בהקמת מפעל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
7/6/2004 8:29
תנובה שוקלת לשווק את מוצרי הבקר הטרי, שבייצורו ושיווקו יוחל כנראה באוקטובר, תחת המותג טירת צבי. כך נודע למעריב. גורמים בתנובה ובטירת צבי אישרו הידיעה. תנובה משקיעה עשרות מיליוני שקלים בהקמת מפעל למוצרי בקר טרי סמוך למשחטת העופות שלה בבית-שאן. אם מוצרי הבקר של תנובה ימותגו תחת טירת צבי - מפעל הנקניקים ומוצרי הבשר הקפואים, שתנובה שותפה בו ב-50% יחד עם קיבוץ טירת צבי - הדבר יחזק מאוד את מעמדו של המותג, שייהנה מחשיפה מאסיבית בהשקת מוצרי הבקר של תנובה.
 
 עם זאת, בתנובה שוקלים גם מותג נפרד. ובתוך כך, ביום חמישי האחרון נחנך מפעל חדש במפעלי הבשר של טירת צבי שיקלוט 50 עובדים, בנוסף ל-200 העובדים הקיימים. בהקמת המפעל החדש השקיעה טירת צבי כ-60 מיליון שקל. המפעל מייצר את מוצרי הבשר הקפואים של החברה. לדברי מנכ"ל החברה, משה כהן, בחודשיים מאז השיקה את סדרת מוצרי הבשר הקפואים "הכי בשר שאפשר", הגיעה טירת צבי לנתח של 10% מהשוק בקטגוריה זו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...