ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טמפו מתחילה לשווק בארץ מים מינרליים בטעמים
המשקה החדש יוצע בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים 0.5 ליטר כולל במסעדות ובתי קפה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
6/6/2004 10:58
טמפו מתחילה לשווק בארץ מים בטעמים על בסיס מים מינרליים תחת המותג "סאן בנדטו". הסדרה תשווק בשלושה טעמים: אפרסק, תפוז ולימון. המשקה החדש יוצע בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים 0.5 ליטר כולל במסעדות ובתי קפה. מחיר לבקבוק ליטר וחצי - 3.85 שקל מחיר לשישייה ליטר וחצי - 23 שקל.

 
בעולם נמצאות בתחום המים בטעמים גם החברות הגדולות: "נסטלה" "דנונה", "פפסיקו" וקוקה קולה אשר משווקות מים מינרלים בעשרות טעמים. על פי נתוני טמפו, שוק המים המינרליים העולמי נחלק לשלוש קטגוריות: מים מינרליים - 71.2%, מים מינרליים מוגזים - 24.7%, מים מינרלים בטעמים - 4.20%, ועם גידול מתמיד.
 
החדרת הסדרה בארץ תתבסס  על פעילות מקיפה של טעימות וקידום מכירות ברשתות. המבצע הראשון לעידוד ההתנסות במוצר יתקיים בשבוע השני של חודש יוני בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.
 
בנוסף, מציעה טמפו מבצע במסגרתו בכל קניית שישיית מים מינרליים של ליטר וחצי יינתן במתנה בקבוק מים מינרליים בטעמים. על פי נתוני טמפו, שוק המים המינרלים בישראל מגלגל  80 מיליון דולר בשנה (ללא הכדים) ו-240 מיליון ליטרים בשנה. עם שיעור צמיחה של כ-30% בשנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...