 |
המפעל החדש של טירת צבי, בהשקעה של 60 מיליון שקלים, נחנך לאחרונה. במצב רוח חגיגי זה החליטה החברה לחשוף את נתוני המכירות של סדרת מוצרי הבשר הקפואים "הכי בשר שאפשר", אותה השיקה לפני כחודשיים. על פי הדיווח, טירת צבי הגיעה לנתח של 10 אחוז מהשוק בקטגוריה לאחר שלוותה את המהלך בקמפיין הפרסומי "הקצב של טירת צבי" בהשקעה של 3 מיליון ש"ח. לדברי משה כהן, מנכ"ל החברה, מתכוונת החברה להגדיל את נתח השוק שלה ל-30 אחוז עד שנת 2005, תוך כניסה לקטגוריות חדשות נוספות בתחום מוצרי הבשר הקפואים. בחברה טוענים שעם השלמת המפעל החדש, יגדל כושר הייצור של חברת מוצרי הבשר ב-70 אחוז ויעמוד על כ-50 טונות ביום, שהם למעלה מ-12 אלף טונות בשנה. כ-15 אחוז מהתוצרת מופנים ליצוא.
בינואר 2000 נכנסה תנובה כשותפה ב-50 אחוז מהמפעל ובמהלך שנת 2000, חטיבת הבשר של תנובה החלה להפיץ את מוצרי טירת צבי בשוק המקומי. כיום, מייצאת טירת צבי מעדני בשר למדינות אירופה בהן קיימת קהילה יהודית ענפה, כמו: צרפת, בלגיה, אנגליה, איטליה ולכלל השוק באירופה. היקף שוק הנקניקיות, נקניקים ומוצרי הבשר בישראל עומד על כמיליארד ₪ בשנה, ומסתכם בכ-50 אלף טונות בשנה. החברה מחזיקה בנתח של כ-20 אחוז משוק מעדני הבשר. בסך הכל תייצא השנה החברה לארה"ב ואירופה מוצרי בשר בלמעלה מ-20 מיליון ש"ח, המהווים גידול של יותר מ-30 אחוז, לעומת שנת 2003.
|
 |
 |
 |
 |
|
|