ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
אסם נכנסת לסבארו: תספק באופן בלעדי פסטה ורטבים למסעדות הרשת
שווי העיסקה צפוי להגיע ל-2.5 מיליון שקל בשנה. אסם: סבארו - לקוח אסטרטגי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
31/5/2004 9:02
רשת מסעדות סבארו, בבעלות יוחאי פלג ודני וורנר, המתמחה באוכל איטלקי בהגשה מהירה, חתמה בימים אלה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אסם, לפיו חברת נסטלה פוד סרוויס, חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, תספק בלעדית ל-23 מסעדות הרשת ברחבי הארץ סל מוצרים רחב, הכולל את כל סוגי הפסטה וכן ירקות, רטבים, אבקות תיבול ועוד.
 
שווי העיסקה צפוי להגיע ל-2.5 מיליון שקל בשנה. איילת רוזן, מנהלת נסטלה פוד סרוויס, מציינת שהחברה רואה בענף מסעדות המזון המהיר את אחד הפילוחים המרכזיים שלה, וברשת סבארו היא רואה לקוח אסטרטגי. עמיר חסון, מנכ"ל רשת סבארו בישראל, מציין כי הרשת צורכת 8 סוגי פסטה במשקל כולל של כ-80 טון בשנה, וכי ברשת נמכרים מדי שנה בין 550 אלף ל-600 אלף מנות פסטה. מחזור הפעילות של החברה מוערך בכ-65 מיליון . בעקבות הרחבת הרשת בשנת 2004, צופה חסון שהיקף המכירות שלה בשנת 2004 יהיה כ-70 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...