ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין לזירוקס באמצעות "תאוצה"
החברה החליפה השנה את משרדי הפרסום והיח"צ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/5/2004 16:15
חברת זירוקס יוצאת בקמפיין טלוויזיוני חדש לאחר שהחליפה את משרד הפרסום שלה שלמור אבנון עמיחי, לתאוצה P&L.

הקמפיין החדש הוא בעלות של חצי מיליון דולר, כאשר תקציב הפרסום השנתי עומד על מיליון דולר. החברה העבירה בחודש שעבר גם את תקציב יחסי הציבור ממשרדה של אירנה שלמור, למשרד "רוני אקרמן יחסי ציבור".
 
הקמפיין מבוסס על סרטון אנימציה, כאשר "צבא" של מכונות צילום ומדפסות של החברה, מדפיסים ומצלמים דפים הנושאים את הלוגו לצלילי שירה של להקת קווין: "We will rock you".
 
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...