ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מסע הסברה על סרטן בערוץ הופ!
ההסברה תתבצע בשיתוף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת מסע ההסברה הפיקו השתיים מעברון וקליפ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/5/2004 16:10
האגודה למלחמה בסרטן וערוץ הופ! יוצאים במסע הסברה משותף לילדים בנושא התנהגות נכונה בשמש. במסגרת מסע ההסברה הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ הופ! מעברון וקליפ אשר הותאמו במיוחד לקהל היעד של ערוץ הופ, ילדים בגילאים שנה עד שבע שנים. מטרת מסע ההסברה הינה ללמד ילדים כבר מגיל צעיר כיצד להגן על עצמם מנזקי השמש, ולהטמיע בקרבם את המודעות לנזקי השמש. מסע ההסברה יחל מה 28 למאי 2004 וימשך עד סוף הקיץ. הצילומים נעשו מחוץ לאולפן על מנת להדגיש את חשיבות ההתגוננות מפני קרינת השמש, ובאתרים בהם נוהגים הילדים להיחשף לשמש: גן שעשועים, חוף הים ובכלל בכל יציאה מהבית. בקליפ השתתפו ילדים מכל קבוצות האוכלוסייה: ילידי הארץ ועולים, בהירים וכהים.

במעברון, אשר ישודר במהלך היום מככבות הדמויות "באלי ושלוק". האחד כלבלב והשני עורב, דמויות מוכרות ואהובות על ידי הילדים, צופי הערוץ, מהתוכנית "חיבוקים", ו"באלי,  דליק  ושלוק". שלוק הוא עורב פרחח, מחוספס באופיו ובקולו. באמצעותו ניתן להבין שלא רק ה"חנונים" מגנים על עצמם מפני קרינת השמש אלא גם ה"קוליים" אינם מזלזלים ושומרים על כללי התנהגות נכונים בשמש בשל החשיבות הרבה. באלי הוא כלבלב תמים, טוב לב, סקרן והרפתקן והוא ה"חנון" מבין השניים. גם הוא מהווה מודל לחיקוי והזדהות של הצופים. שתי הדמויות צולמו בקליפ עם קבוצה של ילדים. הצילומים נעשו מחוץ לאולפן על מנת להדגיש את חשיבות ההתגוננות מפני קרינת השמש, ובאתרים בהם נוהגים הילדים להיחשף לשמש: גן שעשועים, חוף הים ובכלל בכל יציאה מהבית. בקליפ השתתפו ילדים מכל קבוצות האוכלוסייה: ילידי הארץ ועולים, בהירים וכהים.
 

האגודה למלחמה בסרטן, העמותה ההתנדבותית הגדולה ביותר בישראל, הוקמה בשנת 1952 מאז, היא מובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל. המאבק במחלת הסרטן נוגע לכלל הציבור במדינת ישראל. ההתמודדות עם מחלת הסרטן מהווה יעד לאומי מן הדרגה הראשונה ולכן פעילויות האגודה למלחמה בסרטן חשובות ורלוונטיות לכלל הציבור - בריאים וחולים. היום חיים בישראל כ -120,000 חולי סרטן הנמצאים בטיפול או במעקב. הנתונים מראים שמדי שנה נוספים בארץ כ -23,000 חולי סרטן חדשים, אך הודות לקידום המחקר ושימת דגש על שיפור אמצעי האבחון, הגילוי המוקדם והטיפול, חל גידול משמעותי במספר האנשים הנרפאים מן המחלה ושיפור ניכר באיכות חייהם של המטופלים.
 
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...