ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין סילי יעלה 300 אלף דולר
השחקנית תמר ורון תחפש את הגבר המושלם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/5/2004 11:57
השחקנית והחקיינית תמר ורון במרכז קמפיין חדש למזרני סילי. הקמפיין למזרן מדגם "פנטזי" יעלה לחברה כ-300 אלף דולר ויופק באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי. הוא יעלה לאוויר היום וימשך כ- שבועיים וחצי בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן בעיתונות היומית ובמודעות צבע.
 
ורון תגלם בסרטון בחורה המחפשת את הגבר המושלם ומבינה שמה שיתאים לה הוא דווקא מזרון.
 
הקמפיין ילווה בסיסמא: "סילי פוסטרופדי-התאמה אידיאלית". על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2003 פרסמה החברה בישראל בהיקף של מיליון דולר (במחירי מחירון. המחיר בפועל נמוך בכ-60 אחוז).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...