/images/archive/gallery/113/810.jpgתמר ורון. הגבר מתאים פחות מהמזרון
קמפיין סילי יעלה 300 אלף דולר
השחקנית תמר ורון תחפש את הגבר המושלם
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 27/5/2004 11:57
השחקנית והחקיינית תמר ורון במרכז קמפיין חדש למזרני סילי. הקמפיין למזרן מדגם "פנטזי" יעלה לחברה כ-300 אלף דולר ויופק באמצעות משרד הפרסום דרורי-שלומי. הוא יעלה לאוויר היום וימשך כ- שבועיים וחצי בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן בעיתונות היומית ובמודעות צבע.
ורון תגלם בסרטון בחורה המחפשת את הגבר המושלם ומבינה שמה שיתאים לה הוא דווקא מזרון.
הקמפיין ילווה בסיסמא: "סילי פוסטרופדי-התאמה אידיאלית". על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2003 פרסמה החברה בישראל בהיקף של מיליון דולר (במחירי מחירון. המחיר בפועל נמוך בכ-60 אחוז).