ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
פיתוח חדשני יקבע את רמת המתיקות במלונים
הפיתוח, שנעשה בשיתוף עם החברה ההולנדית גריפה, כולל מערכת אבחון המבוססת על קרניים אינפרה-אדומות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
דליה מזורי
25/5/2004 10:13
הקיץ מגיע, והפירות המתוקים שוטפים את השווקים. מלון הוא אחד הפירות הבעייתיים, שכן מבחוץ הוא תמיד נראה מתוק ועסיסי, אך לעתים הוא צופן בתוכו הפתעות לא נעימות. אז איך לא נתאכזב בבית עם הביס הראשון? משה קרוק מעין יהב, המגדל מלונים ופלפלים בחממות ובתי-רשת, ונחשב מגדולי מגדלי המלונים בערבה, זיהה את הבעיה, והוא מציע פתרון המבטיח מלון מתוק ואיכותי לצרכן. הוא השקיע בהתקנת ובהפעלת מערכת מיוחדת, הראשונה בעולם, שהותאמה למלוני "גליה", הקובעת את אחוזי המתיקות של המלון.
 
הפיתוח, שנעשה בשיתוף עם החברה ההולנדית גריפה, כולל מערכת אבחון המבוססת על קרניים אינפרה-אדומות. הקרניים מוקרנות לעבר הפרי, וקובעות באמצעות חיישנים את שיעור המתיקות שלו. על כל מלון שנבדק מודבקת תווית, המבטיחה כי המלון "מתוק באחריות". מלוני גליה, המשווקים בידי חברת אגרקסקו, יהיו יקרים מעט יותר.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...