/images/archive/gallery/110/591.jpgמשקה פריגת החדש, אושן ספריי
(צילום: יחצנות)
טמפו תנסה לעבור את פריגת
תשיק לראשונה נקטרים תחת המותג "סיידר הגליל" ותפתח במלחמה מול מובילת הקטגוריה
דפדף בכלכלה
יעל גרוס 25/5/2004 9:16
חזית חדשה במלחמת המשקאות של הקיץ: טמפו תשיק לראשונה נקטרים תחת המותג "סיידר הגליל" ותפתח במלחמה מול מובילת הקטגוריה, פריגת - כך נודע למעריב.
נקטר מכיל לפחות 40 אחוז פרי, לעומת מיץ המכיל 100 אחוז. עד כה שווקו מרבית הנקטרים בקרטוניות על המדף. החידוש שאותו תציג טמפו, ושבעזרתו תנסה לכבוש את השוק, יהיה נקטר בבקבוק פלסטיק.
לאחרונה הציגה טמפו את המוצר החדש בפני הרשתות. טמפו שיווקה את מוצרי "סיידר הגליל" - מיצים ומשקאות תפוחים - משנת 1998. לפני כשנה רכשה את מפעל "סיידר הגליל", אולם עד כה שיווקה את מוצריו כפי שהם, ולא שילבה את המותג בפעילויות חדשות. בענף מעריכים, כי המהלך של טמפו יגרום להתעוררות בענף המשקאות, ודווקא בקטגוריית הנקטרים שנחשבה רדומה. לאחרונה השיקה טמפו קולה (לא דיאט) עם לימון בשם "פפסי טוויסט". חברת טמפו סירבה להגיב.