ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין ראשון למרטיני בארץ
הופק על-ידי `ציבלין` בהשקעה של 320 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
24/5/2004 12:59
במרטיני אולי לא שמים זית, אבל בהחלט שמים כסף. 320 אלף דולר זו ההשקעה בקמפיין החדש של יבואנית המותג מרטיני בארץ, כרמי צבי-האחים סגל.
 
החברה, שהעבירה את תקציב הפרסום למשרד הפרסום ציבלין, מעלה קמפיין טלוויזיוני ראשון שילווה בסלוגן, "מרטיני... לא שם זית". הקמפיין כולל שני סרטוני טלוויזיה וצולם בריביירה הצרפתית, עם דוגמנים ושחקנים מחו"ל.
 
ממשרד הפרסום נמסר כי היקף תקציב הפרסום הכולל של כרמי צבי עומד על כ-400 אלף דולר. הקמפיין יתבסס על האסטרטגיה העולמית של המותג, שמגדירה את המשקה כאלכוהול קל, המתאים לשתייה בכל זמן ומקום כמשקה נקי עם קרח ולימון.
 
על פי נתוני סקר שמסרה החברה, מדי יום נמזגים ברחבי העולם 6 מיליון משקאות מרטיני שונים, המהווים למעלה מ-136 מיליון בקבוקי מרטיני בשנה. המותג נחשב למוביל באירופה ולשלישי בגודלו בעולם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...