 |
במרטיני אולי לא שמים זית, אבל בהחלט שמים כסף. 320 אלף דולר זו ההשקעה בקמפיין החדש של יבואנית המותג מרטיני בארץ, כרמי צבי-האחים סגל. החברה, שהעבירה את תקציב הפרסום למשרד הפרסום ציבלין, מעלה קמפיין טלוויזיוני ראשון שילווה בסלוגן, "מרטיני... לא שם זית". הקמפיין כולל שני סרטוני טלוויזיה וצולם בריביירה הצרפתית, עם דוגמנים ושחקנים מחו"ל. ממשרד הפרסום נמסר כי היקף תקציב הפרסום הכולל של כרמי צבי עומד על כ-400 אלף דולר. הקמפיין יתבסס על האסטרטגיה העולמית של המותג, שמגדירה את המשקה כאלכוהול קל, המתאים לשתייה בכל זמן ומקום כמשקה נקי עם קרח ולימון. על פי נתוני סקר שמסרה החברה, מדי יום נמזגים ברחבי העולם 6 מיליון משקאות מרטיני שונים, המהווים למעלה מ-136 מיליון בקבוקי מרטיני בשנה. המותג נחשב למוביל באירופה ולשלישי בגודלו בעולם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|