ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
אינטרקוסמא במו"מ עם פרוקטר אנד גמבל להמשך שיווק מוצרי וולה בישראל
ראשי אינטרקוסמא מסרו למעריב כי המשא ומתן, המתנהל זה מספר חודשים, עומד לקראת סיום והוא חיובי ביותר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
24/5/2004 9:35
חברת אינטרקוסמא שבשליטת עדי ו יהודה בראון, הנסחרת בבורסה בתל-אביב, מנהלת משא ומתן מתקדם עם תאגיד הצריכה הענק פרוקטר אנד גמבל להמשך ייצור ושיווק מוצרי וולה בישראל. אינטרקוסמא היא הנציגה הבלעדית של חברת וולה הגרמנית, המובילה בישראל בתחום מוצרי השיער, שנמכרה במרס שעבר לפרוקטר אנד גמבל תמורת כ-5.4 מיליארד יורו.
 
 ראשי אינטרקוסמא מסרו למעריב כי המשא ומתן, המתנהל זה מספר חודשים, עומד לקראת סיום והוא חיובי ביותר. נודע כי במסגרת המו"מ נדונה גם האפשרות לייצור ולשיווק מוצרים נוספים של פרוקטור אנד גמבל, שבתחום הטיפוח משווקת בישראל בין היתר את מוצרי השמפו "פנטן", " הרבל אסנסס" ו"הד אנד שולדרס", לצד עשרות מוצרי צריכה אחרים.
 
 יצחק נחמיאס, מנכ"ל משותף באינטרקוסמא, מסר כי הצלחת המו"מ, לצד הגברת היצוא של החברה, תאפשר לחברה להגיע להיקף ייצור של 3 משמרות ולהוסיף 20 עובדים למפעל החדש שלה באשדוד, שאותו הקימה בעלות של 15 מיליון שקל. נחמיאס אמר את הדברים בסיור עיתונאים במפעל, שארגן איגוד תעשיות מוצרי הבנייה והצריכה. יו"ר האיגוד ויו"ר קבוצת עמינח, אמנון שוורץ, מסר כי לראשונה זה 6 שנים, יקלטו השנה תעשיות איגוד מוצרי הבנייה והצריכה כ-1,500 עובדים . מאז שנת 1998 פוטרו כ-13.5 אלף עובדים בתעשיות אלה. בתעשיות מוצרי הבנייה והצריכה מועסקים כיום כ-94 אלף עובדים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...