 |
תקציב הפרסום של ספורט ורטהיימר יעבור למשרד הפרסום דחף אחד, כך מסר היום מנכ"ל המשרד אלי מרון. התקציב בהיקף של כמיליון דולר נמסר לאחר שהנהלת הרשת בחנה הצעות של משרדים שונים בתקופה האחרונה ביניהם של המשרד איתו עבדה, גלזר&בר. משרד הפרסום דחף אחד יעסוק גם במיתוג וחשיפה באמצעי מדיה שהרשת לא נחשפה אליהם בעבר. מהרשת נמסר כי ההנהלה מעונינת להתאים את פעילותה בקטגוריות הספורט המובילות מול התחרות ומול הדרישות של הצרכן הסופי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום של הרשת לשנת 2003 עמד על 2.285 מיליון דולר, במהלך 2004 עד אפריל, היקף הפרסום של הרשת עמד על 447 אלף דולר, הנתונים במחירי מחירון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|