ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מנהל קריאייטיב חדש למזרחי-פלד
רועי פרידלר יחליף את פיני מזרחי שפרש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/5/2004 17:48
ממשרד הפרסום פלד מזרחי נשאר רק פלד. פיני מזרחי שהיה שותף במשרד הפרסום ומנהל הקריאייטיב עזב לאחר שלוש שנים בתפקיד. מחליפו יהיה רועי פרידלר.
 
שני השותפים האחרים במשרד הם האחים אורי ורז פלד,  שאליהם יעברו המניות של מזרחי בחברה. המשרד ישנה את שמו לפלד ויתהדר בלוגו חדש.
 
רועי
פרידלר, שהגיע מפובליסיס-אריאלי, משמש בתפקיד מנהל הקריאייטיב בפועל של פלד כבר מספר חודשים ואומר היום כי ברצונו להעניק למשרד קו חדש שיאפיין  אותו. "הדגש שלי הוא על רעיונאות, והומור, הייתי רוצה לראות את המשרד מתאפיין בקו הומוריסטי יותר ואומנותי. התדמית של המשרד חשובה מאוד".
21.9 מיליון דולר ב-2003
פרידלר מציין את הקמפיינים החדשים של המשרד לארומה ודיזיין סנטר כדוגמאות לקמפיינים הומוריסטיים ואומנותיים. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף התקציב של המשרד ב-2003 עמד על 21.9 מיליון דולר, כאשר המפרסמים המובילים של המשרד בשנה זו היו בני ומשה קרסו, שהיקף התקציב שלהם עמד על כ-15 מיליון דולר ודן דיזיין סנטר שפרסמו בכשני מיליון דולר (במחירי מחירון). היקף הפרסום של המשרד ב-2004 עד חודש אפריל עמד על כשמונה מיליון דולרים במחירי מחירון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...