 |
"מחלבות גד" יוצאת בקמפיין חדש ברדיו ובשילוט חוצות לקראת חג השבועות. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין, בהשקעה של 250 אלף דולר ישתמש בסלוגנים: "או מיי גד" ו-"ת'נק גד" ויציג את גבינות הכבשים והעיזים של המחלבה. המחלבות שומרות על תקציב פרסום זהה לקראת החג, בשנה שעברה המחלבה פרסמה לקראת החג בתקציב דומה שנע בין 250-300 אלף דולר. אלי פדידה, מנהל השיווק של המחלבות מציין, שהחברה "רואה בתחום גבינות הצאן גבינות גורמה מיוחדות שמהוות את הקצה העליון של הגבינות המיוחדות ומהנחה זו נולד הקמפיין".
|
 |
 |
 |
 |
|
|