ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין שבועות למחלבות גד
הופק בידי פוגל-לוין בהשקעה של 250 אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/5/2004 13:33
"מחלבות גד" יוצאת בקמפיין חדש ברדיו ובשילוט חוצות לקראת חג השבועות.
 
הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין, בהשקעה של 250 אלף דולר ישתמש בסלוגנים: "או מיי גד" ו-"ת'נק גד" ויציג את גבינות הכבשים והעיזים של המחלבה.
 
המחלבות שומרות על תקציב פרסום זהה לקראת החג, בשנה שעברה המחלבה פרסמה לקראת החג בתקציב דומה שנע בין 250-300 אלף דולר.
 
אלי פדידה, מנהל השיווק של המחלבות מציין, שהחברה "רואה בתחום גבינות הצאן גבינות גורמה מיוחדות שמהוות את הקצה העליון של הגבינות המיוחדות ומהנחה זו נולד הקמפיין".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...