 |
יש שמות שפשוט גורמים לי להתרגשות כוללת, במיוחד כשמדובר בשמות המדיפים ניחוח של יוקרה. אחד מהם הוא מוצ'ה פראדה. כן, אותה אחת שכולם ששים לחקות את דגמיה.
בימים אלה ממש השיקה מעצבת העל לראשונה בישראל את הבושם החדש שנושא את שמה. "זו דרך חדשה ללבוש פראדה", הסביר לי ויקטור פטינו, עוזרה האישי של הגברת. "וכדי לקשר עוד יותר בין עולם הקוסמטיקה לאופנה, החלטנו לשים את תווית הבגד שלנו על האריזה".
ואכן , רואים שמחשבה רבה הושקעה הן בעיצוב האריזה והן בעיצובו של הבקבוק. מי שתרכוש את הסדרה היוקרתית, תוכל ליהנות ממתז מעוצב, שעליו תלחץ כדי לבשם את עצמה, ממילוי חוזר של הבושם (בתשלום), ובעתיד הקרוב אף מחריטת ראשי התיבות של שמה על האריזה (באמצעות מכונה ייחודית שתימצא בנקודות המכירה), כדי שהבושם יהפוך לפריט אישי ומיוחד.
מרכיבי הבושם, המופיעים בדרך כלל על האריזה החיצונית, הוטבעו על הבקבוק עצמו, כדי שהמשתמשת תפנים את נוכחותו של הענבר, שעליו מתבסס הניחוח, ואליו מתווספים שמני תפוז, מנדרין ופטשולי וכן תמציות של וניל ומי ורדים.
בסדרה מוצעים למכירה בשמים בתכולה של 80-50 מ"ל, ומחירם 450 שקל ו-540 שקל בהתאמה. להשיג ברשתות הפארם, "אפריל", "המשביר החדש לצרכן" ובפרפומריות המובחרות. ציון:
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
או במילים: 4 מתוך 5
|
|
|