 |
/images/archive/gallery/297/425.jpg אל יגאנה, והוא נראה זועף
מתוך סיינפלד  |
|
הסופ נאצי פותח רשת מרקיות |
|
אל יגאנה, שהתפרסם כדיקטטור המרקים מסיינפלד, הופך לקונגלומרט. וכן, הוא עדיין חמוץ |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
גבי בר חיים 1/5/2005 18:34 |
|
|
|
|
 |
ניו יורק בהלם: אל יגאנה, הידוע יותר בתור הסופ נאצי ב"סיינפלד", יפתח בקרוב רשת דוכני מרק באמריקה הצפונית וקנדה. שם המותג: "איש המרק המקורי", יכלול מבחר מרקים, כג'מבלאיה, ביסק סרטנים ושאר מרקים אקזוטיים, כמו גם מנות לחם ופירות, וחפיסת שוקולד קטנה - הכל בעבור 10 דולר. חברת סופ קיטשן אינטרנשיונל, האחראית על המיזם, תפתח את הדוכן הראשון בניו ג'רזי בחודשים הקרובים, ומשם תתפרס "מאוטווה עד לקנזס", כפי שניסחו זאת הבעלים.
כפי שפורסם באינטרנט החל מסוף השבוע, בינתיים מכרו בעלי החברה למעלה מ-100 זיכיונות הפעלה, כששאיפתם היא להגיע למאות זיכיונות בשדות תעופה ובקניונים בארה"ב וקנדה בתוך 7 שנים. "היצירות של אל יגדירו מחדש את קטגורית מרקי הסופר פרימיום", אמר ג'ון בלו, יו"ר החברה. "ברגע שהוספנו תחושה של פאן למוצר המקורי, אף אחד לא יוכל להתנגד לו", הוסיף.
תהליך התאמת המרקים למימדים מסחריים נעשה ע"י יגאנה והשפים שתחתיו, יחד עם מהנדסי מזון מאוניברסיטת רוטגרס. המטרה של התהליך היתה אחת: לשמר את הטעם של המרק המקורי, שנעשה בהקפדה ובכמויות קטנות, לשוק המסחרי. בנוסף, תשווק החברה גם ליין מרקים מוכנים לסופרמרקטים נבחרים, החל מהחודש הבא, במחיר 3-5.5 דולר.
אך אם נחזור לרגע לרשת דוכני המרק, יש לציין כי קצת חבל, אבל בניגוד לפרק המיתולוגי של סיינפלד, בו יגאנה מתעלל בחבורה, ומשלח אותם מחנותו בנהימת הקאלט " No soup for you!", הרשת מצהירה על תרבות שירות עילאית.
מצד שני, החברה לא מוותרת על הליך ההזמנה הזכור לטוב מסיינפלד, שכולל הכנת המעות מראש, ותנועה מדויקת לאורך הדלפק, כפי שהוא נראה בסדרה. וכיוון שלא נראה כי "איש המרק המקורי" יגיע לישראל בקרוב, הנה תזכורת מרעננת לחוויית הקניה וההזמנה אצלו, כפי שהוא עצמו מנסח אותה. תענוג.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|