 |
/images/archive/gallery/206/671.jpg אקי וסנדי בקמפיין מילקי הפוך.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
אפשר לאכול מילקי הפוך, יש כאלה שאפילו יהנו מזה, אבל קשה להתעלם מהפספוס המסורבל והצורם |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
יואש פלדש 29/11/2004 10:30 |
|
|
|
|
 |
בפרסומות החדשות ל"מילקי הפוך" רואים את סנדי בר הפוכה. אלא שהתבוננות חטופה בתמונה מגלה שהיא לא באמת נתלתה מהרגליים - שיערה הארוך אינו צונח אל מעבר לראשה, לחייה אינן מצילות על העיניים ואפילו החזה המפורסם שלה אינו צונח ברכות לכיוון הצוואר. הפרסומאים לא טרחו להרים הפקה מסובכת. הם פשוט הפכו את התמונה שלה.
נדמה שגם במחלבות שטראוס לא השקיעו יותר מדי מאמץ ב"מילקי הפוך" לפני שהוציאו אותו למקררים. לא סתם "מילקי" הקלאסי נהפך למעדן החלב הנמכר ביותר בישראל. יש בו אחדות של ניגודים: קרם השוקולד הכבד והכהה רובץ למטה, ומעליו מרחף ענן קליל של קצפת לבנה - כמו ההבדל הבראשיתי בין השמים לארץ, מעין ין-יאנג של המחלבות, שמתאחדים באופן סופי בתוך הפה.
אלא ש"במילקי הפוך" לא נותר דבר מהקונספט המוצלח הזה. ראשית הצבעים: במקום הניגוד הברור של חום כהה-לבן, ב"מילקי הפוך" השכבה התחתונה היא במין צבע בז', ומעליה דבוקה קציפה בצבע חום-אפרפר. גם הטעמים שנבחרו אינם בדיוק משלימים: שוקולד לבן למטה (עם קמצוץ של טעם לוואי סינתטי), ולמעלה מעין מוס שוקולד כבד, שאינו מזכיר במאום את רכותה וקלילותה של הקצפת במעדן המקורי.
שלא יובן לא נכון: אפשר לאכול "מילקי הפוך", ויש כאלו שאף ייהנו מכך. אלא שנדמה שבשטראוס פיספסו מוצר שהיה יכול להיות מעדן אמיתי. ייתכן שהבעיה כולה התחילה כשהמדענים של החברה, בבואם לרקוח את המוצר החדש, דימיינו את סנדי בר משתלשלת מהתקרה, ולא ראו - כפי שהיה ראוי באמת - את אקי אבני מתהפך.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|