/images/archive/gallery/175/379.jpgהקטלוג החדש של גזית.
צילום: יחסי ציבור
לא מספרים אותה בדיחה פעמיים
הקטלוג החדש של נעלי גזית לא משחזר את ההצלחה של קודמו, למרות הכוונות הטובות
דפדף בסטייל
אהוד רז 26/9/2004 14:42
הומור זה עניין חשוב, במיוחד בתחום בעל נטייה לרצינות יתר כמו אופנה. רוב חברות האופנה נוהגות להרצין כשהן משחררות את הקטלוג שלהן לאוויר העולם; במרבית המקרים רצינות היתר הופכת מהר מאוד לבדיחה שמעציבה בדיוק כמו שהיא לא מצחיקה.
אולם באימפריית הפלטפורמות הפופולרית "גזית" כבר למדו את הטריק. בשנה שעברה שחררו
קטלוג שהוגש בפורמט של משחק הקלפים העתיק והאהוב "רביעיות". הנעליים שובצו בו כאילו הם פרחים אקזוטיים ממשפחות בוטאניות שונות. יצא להם מדהים.
השנה, תחת השפעת האמרה "סוס מנצח לא מחליפים", חזרו בגזית על הפורמט המרענן והפגיזו בהומור ויזואלי. אלא שהפעם הגדרת הקונספט נעשתה ברישול וכל העסק התפספס.
מתוך קטלוג החורף של "גזית": קונספט מרושל
הנעל ככובע
הקטלוג גזור בעיגולים קטנים ודקיקים מדי, והוא ארוז כחפיסת פוגים או דוג'ימונים או איך שלא קוראים לזבאל'ה הזה שהילדים קונים. עיבודי המחשב מציגים דוגמניות עם נעליים בהקשרים סוריאליסטיים, כשהנעליים מונחות לרוב ככובעים.
על קולקציית הנעליים לא אכביר במילים כיוון שמדובר באותה הסחורה אליה הורגלנו. והסטיילינג, אגב, גרוטסקי כמעט כמו הנעליים.
התוצאה הסופית טובה הרבה פחות מהנסיון הקודם של "גזית" לנער את מנעד הקטלוגים המקומי. אם בכל זאת מגיע להם צל"ש על משהו, אז זה הולך הדבקות במטרה. שיהיה.