 |
משהו טוב קורה למעצב טומי הילפיגר, וזה לא The Cut - תוכנית הריאליטי שלו, שצפויה לעלות בערוץ CBS, אלא דווקא הקמפיין החדש שלו לליין ה-H, הקרוי על שמו. דיוויד בואי ואשתו, הדוגמנית אימן, מכרו את נשמתם הרוקנ'רולית עבור ליין הבגדים היאפי, המחויט והיוקרתי יותר של הילפיגר, והם מובילים את הקמפיין
כשהם מחייכים בתצלומי שחור-לבן, הוכחה אבסולוטית לכך שהחיים ממשיכים גם אחרי גיל 40. יהיה זה נכון לומר, כי הוויטאליות שהופגנה בקמפיינים קודמים של הילפיגר היא עדיין נר לרגליו, אם כי השימוש ב"לא דוגמנים" ובצילומי שחור לבן, הם בגדר התפתחות ויזואלית, תרבותית ואישית, העוברת על המעצב.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
בואי ואימן במודעה של הילפיגר
|
|
 |
 |
 |
 |
|
מפאנק לבורגנות
|
 |
|
 |
 |
 |
|
הבחירה בבואי ובאימן היא בחירה נבונה, המקרבת אל המותג לא רק צעירים אשר עדיין מוצאים בבואי אליל במה, אלא גם מאות ילדי פאנק משנות השבעים, שמצאו עצמם פוסעים אל עבר הבורגנות, מה שבואי כבר עשה לפני 15 שנה. "טומי הילפיגר", להשיג בקניון "אביב", רמת אביב ובקניון "ארנה", הרצליה פיתוח.
|  |  |  |  | |
|