ראשי > סטייליסימו > עיצוב > כתבה
בארכיון האתר
דולצ'ה וגבאנה, אגזוזנים
צמד המעצבים חבר לסיטרואן כדי ליצור מהדורה מוגבלת ומהממת במיוחד של דגם C3
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
7/9/2004 12:42
היום כבר לא מספיק קמפיין טוב כדי להוביל בתי אופנה. נכון, דוגמניות יפות עדיין עושות טוב בעיניים ומביאות רעשי נפץ קל סביב בתי האופנה, אבל בתחרות הכה צפופה על אהדת הציבור והערכת המבקרים,  נאלצים המעצבים להמציא עצמם מחדש מדי עונה.
 
בנוסף לדרישת מתמדת של תשומת הלב מהסביבה והפרסטיז'ה מהקולגות, אין ספק שרענון עונתי ופזילות לעבר תחומים חדשים מביא
למעצב גם קהל חדש, ואיתו, מן הסתם, גם כסף רב. דוגמאות? לא חסר. רק עכשיו התוודענו למתחם המעצבים הבועט של ריי קאווקובו ל"קום דה גרסון" שיושק בשבוע הבא בלונדון, ובעבר היו אלו גם "ריפליי" שהשיקו בתי קפה על שם החברה, בתי מלון מבהיקים וברים של ג'ורג'יו ארמני, ואפילו בר-קפה נוצץ של רוברטו קאוולי. לא חסר.
 
ההברקה הנוכחית שייכת לצמד האיטלקי "
דולצ'ה&גבאנה", שחברו לענקית הרכב "סיטרואן", להשקת קולקציה מוגבלת של מכוניות בעיצובם. לאחר שבשנה שעברה שיתפו פעולה הסיטרואנים עם מותג האופנה הצרפתי "הרמס" לעיצוב מכונית בודדת של דגם ה-C3, היא נמכרה במכירה פומבית בדצמבר האחרון ביפן, ו- 5.3 מיליון הין (42,000 יורו) שנתקבלו עליה, נתרמו לפעילות הומניטארית.
 
מבט מקדימה. צילום: מתוך האתר
מבט מן הצד
עוד לא בישראל
הפעם, זכו 5,000 יחידות של ה-C3 ו-C3 Pluriel הפתוחה, שהם בין הדגמים החדשים של החברה, לעיצוב פרטני מצמד העליזים האיטלקי. כך שבניגוד לדגמים הרגילים לפרולטריון, יזכו חובבי הסטייל והמיקי ממון, לדהור במכונית שמגיעה בצבעי שחור אוניקס או כסף, ולהתרווח על כורסאות עור הצרובות בלוגו החברה. בנוסף, אבני סוורובסקי מבהיקות מעטרות את מוט ההילוכים, וחותמות אותו בלוגו המוכר "D&G". אותן אבנים מבצבצות גם באזור הטייפ.

מיותר לציין שהגימור הגבוה לו זוכות קולקציות הבגדים והאביזרים של הצמד, מככב גם כאן, בשילוב השיק שכבר בילט-אין במכונית עצמה, שמתהדרת בקומפקטיות ונוחות לנסיעה עירונית.
 
סופי כהן, דוברת "סיטרואן" ישראל, מסרה שדגמי המכונית שעיצבו דולצ'ה וגבאנה לא יגיעו ארצה. "הדגמים שמגיעים ארצה, עוברים התאמה לתקנים הישראליים והתנאים הסביבתיים. הדגם המעוצב, במהדורה מוגבלת, אינו מותאם ועומד בתקנים המקומיים, ולכן, גם לא ניתן יהיה להזמין אותה ארצה". עם זאת, היא מוסיפה כי "מי שבכל זאת רוצה לצפות במכונית, מוזמן לראות אותה באירופה". עמכם הסליחה.
 
האתר המיוחד של המיזם המעוצב
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

עיצוב
שישה מעצבים פורצי דרך  
עיצוב ישראלי: צורה לנו  
כך היינו - השקת מגזין בלוק  
עוד...