ראשי > סטייליסימו > עיצוב > כתבה
בארכיון האתר
בקצב הוואסאבי
המודעות החדשות של נעלי "אסיקס" משדרות ניקיון והידוק, במיטב המסורת היפנית
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
אהוד רז
10/8/2004 11:41
פרסום ואיפוק הם שני דברים שלא ששים להתערבב זה בזה. מטרת הפרסומות, לכידת תשומת לב מרבית ומיידית, מושגת בדרך כלל באמצעות ערוצים מתלהמים וססגוניים מדי. הפרסומות היותר איכותיות הן דווקא
אלה, שמוותרות על הווליום הגבוה ותופסות את המבט עם מסר נקי ומהודק, כזה שצף בטבעיות וניבט אליכם בשידור ישיר.

כאלה הן מודעות הפרסום המעולות של יצרנית ההנעלה וציוד הספורט המתחזקת
"אסיקס". אחרי הבום הצהוב של קיל ביל, באדיבות טרנטינו, שהנעיל את כפות רגליה החטובות אך קטלניות של אומה ת'ורמן בדגם משובח בצבע המדבר, יוצאת החברה היפנית בסדרת מודעות באווירה מקומית ובמיטב המסורת, לסדרת נעליים חדשות ומגרות אש.

המודעות החדשות של "אסיקס". במיטב המסורת היפנית
אמנות הקליגרפיה
הסגנון הגרפי הנקי מתיך את לוגו החברה עם הקליגרפיה היפנית, כשהמונטאז' המושלם מוגש על גבי נייר קלף צהבהב. הדגם החדש של הנעליים ממוקם בתחתית הדף, בקטן. שורה וחצי של טקסט למעלה, וזהו. הטריק הגרפי המוצלח הזה מחזיק הכל על כתפיו, ובשיא האלגנטיות. מסתבר שלא צריך יותר מזה.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

עיצוב
שישה מעצבים פורצי דרך  
עיצוב ישראלי: צורה לנו  
כך היינו - השקת מגזין בלוק  
עוד...