 |
/images/archive/gallery/129/752.jpg השף שגב משה.
צילום: אירית זילברמן  |
|
|
איתי יעקב מעדכן את השף שגב משה: מראה האוחצ'ה מאור-יהודה פג מהעולם כבר לפני עשור |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
איתי יעקב 29/6/2004 10:08 |
|
|
|
|
 |
במרחב התדמיתי של שנות האלפיים, לא תמיד די בכשרון ואיכויות מקצועיות כדי לזכות את בעליהם בדקות מסך. קחו לדוגמה את מאיה בוסקילה, שבוצעת את שמלותיה כדי לחשוף מעט מדדיה או את הפלאשים היחצניים שמתקתקים רן ונינט. אבל מה קורה כשאדם נטול כשרון רוצה לחבוט בפריים טיים המקומי? התשובה לשאלה הזאת מעט מורכבת. מה שהגיע לשיאו בשיעמומון הריאלטי "קחי אותי שרון" והזניק אל עבר יומני הנוער וחולות תל ברוך את הזוג שרון איילון ויואב שוורד עם מדרשי חז"ל דה לה שמאטע, קיבל מאז תנופה עם פליטי פרוייקט Y ויתר תוכניות הריאליטי המקומיות.
בניגוד לאלה
ולגרורות המסרטנות שנלוו אליהם, נדמה ששהשף שגב משה גילה את נוסחת אמנות הלחם שמאחורי אמנות הכלום. כלומר, יש בו מעט כשרון, אבל הוא זקוק לרעש תקשורתי, ובעיקר מלבושי, כדי לזכות בדקות המסך בתוכניתה של אודטה. במילים אחרות, חולצות הכאוס ללא השרוול המבריקות והסינטתיות בהן הוא מתהדר בדקות המסך הניתנות לו, מחפות על בשלן בינוני, הנאחז בשיק של פרסונת מועדונים מרחוב המסגר כדי לשווק את מרכולתו: הלייקרה הדבוקה לשרירי חזהו, חיוכו הענק שנדמה שקיבל את ממדיו מכדורי אקסטזי, עיניו הקרועות לרווחה כשל תינוק שנשבה ומראה כללי של עארס טוב לב.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
תינוק שנשבה. צילום: אירית זילברמן
|
|
 |
 |
 |
 |
|
מאיפה ביצי הקינדר?
|
 |
|
 |
 |
 |
|
אבל גם כאן שגב לא מגיש קונספט חדש של סלבריטאות או גימיק מרתק, אלא רוכב על ישראל אהרוני, עד כמה שזה ישמע לא אסתטי, באמצו את נישת קיפצוצי המועדונים של זה. אלא שאם האחרון עוד מקפיד על מראה אסתטי ומסורק, משה (שגב זה שם פרטי?) משפף עצמו כשכל תנובת בית שחיו סבוכה אל מול המצלמה וצמד אריזות ביצי הקינדר שלו מוגשות בטמפרטורת החדר אל השולחן. אני לא בקיא מספיק בנבכי נפשו של הבחור כדי לתהות האם האיש עדיין לא הבין שאסתטיקה ובישול הם פרמטרים חשובים לשף טלוויזיוני, או שמראה האוחצ'ה מאור יהודה שלו כבר פג מן העולם לפני עשור. מה שבטוח, אם לגומותיה של שרון איילון זה הספיק, מי אני שאתלונן.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | ג'יימי אוליבר. צילום: AP | |
|
|
|
|
|
|
|
|