 |
אין מילה לתאר את הקמפיין החדש של קניון ארנה פרט לאנכרוניזם. קחו לדוגמה את הכוכבות שלו, הצימוד מהשאול איה ושירלי. בי נשבעתי שכשדפדפתי בעמודיו של הקטלוג וראיתי אותן, שאלתי את עצמי האם הן עדיין קיימות. בזמנו הן היו חתומות על תוכנית הסקס הגרועה ביותר שמצאה את דרכה אל המסך המקומי, אם לא העולמי, וההיגיון אומר שהן היו צריכות להתנדף מבלי להותיר שום זכר. אחרי הפיאסקו הטלוויזיוני ההוא, לא רק שאסור היה להפקיד בידיהן את הקמפיין של קניון ארנה - אפילו מסע פרסום לתכשיר נגד פטריות ברגליים הן לא קבילות להוביל.
אבל מתברר שהן עוד חיות ובועטות, ובעיקר הדימוי שלהן - אותו אימג' חבוט ומוכר מימיהן בגיא פינס (מישהו בכלל זוכר שהן עבדו שם?) של בחורות עולצות, קלילות ורעשניות, עם נוכחות מינית כבדה ומעיקה כשל בושם צ'רלי. הפער בין הדימוי "הסוער" שלהן מימים עברו, שאותו הן מתעקשות לשמר, לפאזה הנוכחית שלהן, של שתי דודות בורגניות מפרברי תל-אביב, הוא מביך ומטריד, שכן מעבר לרצון הנואש לשוב למרכז העניינים ניכר כאן חוסר המודעות המשווע שלהן. ייטב לכולם - לקניון ארנה, לנו ולבנות - אם יארזו את עצמן וישובו לאנונימיות. ואם משום מה ניזכר בכן מתישהו בנוסטלגיה, אנחנו כבר נקרא לכן. את המדור המלא אפשר למצוא ב"רייטינג"
|
 |
 |
 |
 |
|
|