 |
אם תסגרו את החלון, הן ייכנסו מהטלוויזיה. הפרסומות, מסתבר, לא מתכוונות להיעלם רק בגלל שהווידאו הדיגיטלי מאפשר לדלג עליהן. CNET מדווח שבסופשבוע שעבר, החלה TiVo בניסוי להצגת פרסומות על המסך בזמן שהצופים מריצים קדימה כדי לדלג על פרסומות.
הפרסום, לאחד מאולפני הקולנוע, הוצג לצופים אקראיים על רבע מסך, ואיפשר להיכנס לעמוד עם מידע נוסף על המוצר המפורסם. לצופים לא תהיה אפשרות להימנע מצפיה בפרסום, אולם הם לא מחויבים להיכנס לעמוד המפורט.
"המטרה שלנו אינה להפריע לחווית הטיבו", אמר דובר החברה, דיויד שיין. כל עוד חוויית הטיבו היא כפיית פרסומות על מי ששילמו כסף טוב כדי לא לראות אותן.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
משת"פ, TiVo. צילום יחצנות
|
|
|