 |
"אנחנו הולכים להפוך את החיפוש לאישי מאוד", איים אתמול ביל גייטס בפני חוקרי ומדעני מחשבים במטה מיקרוסופט ברדמונד. צעד זה של מיקרוסופט מגיע ארבעה חודשים אחרי שגוגל השיקה שירות חיפוש מותאם אישית משלה. במקביל, הודיעה יאהו כי היא נכנסת לשוק החיפוש המקומי, שמציג לגולשים תוצאות חיפוש ופרסומות המותאמות לאיזור מגוריהם, שירות שגם הוא קיים בגוגל כבר ממרץ השנה. החיפוש המותאם אישית של מיקרוסופט יספק למשתמשים בו תוצאות רלוונטיות יותר, זאת על ידי התאמתן לתחומי העניין שלהם. המשתמשים יתבקשו לספק פרטים אלה, והמערכת תבסס את ההתאמה גם על חיפושים קודמים שאותם משתמשים ביצעו. בשבוע שעבר הציגה מיקרוסופט מנוע חיפוש חדש, המבצע חיפושים ברשת ובמחשבו האישי של הגולש, אולם לא מסרה תאריך השקה. בביקורו בארץ, הבטיח מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, כי "טכנולוגיית החיפוש של מיקרוסופט תעבור את זו של גוגל בזמן הקרוב". שירות החיפוש המקומי של יאהו, Yahoo Local, יציג למחפשים מידע כמו מספרי טלפון, מפות, דירוגים וסקירות של שירותים באיזור מגוריהם. על גבי חיפוש מקומי ניתן להציג פרסומות מפולחות המותאמות לאיזור, שוק פרסומי עצום שפחות מחצי אחוז ממנו מגיע לאינטרנט, לפי הערכת מנהל Yahoo Local, פול לווין.
|
 |
 |
 |
 |
|
|