
מטוס התדלוק KC-46 עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
חברת בואינג, היצרנית של מטוס התדלוק KC-46, הודיעה כי סיימה בהצלחה מבחני מיגון למטוס בשדות אלקטרו-מגנטיים. על פי החברה, מטרת הבדיקה הייתה לבחון את יכולות המטוס לפעול בבטיחות דרך שדות אלקטרו-מגנטיים הנוצרים ממכ"מים, מגדלי רדיו ועוד
מטוס התדלוק KC-46 במהלך הניסוי (צילום: חברת בואינג) IsraelDefense
חברת בואינג הודיעה לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.
מטרת הבדיקה היתה לבחון את יכולתו של ה-46-KC לפעול ביעילות ובבטיחות, דרך שדות אלקטרו-מגנטיים הנוצרים ממכ"מים, ממגדלי רדיו וממערכות אחרות בתנאי משימה מורכבים.
מייק גיבונס, סגן נשיא ומנהל תכנית ה-KC-46 של בואינג אמר בתום הניסוי כי "מטוס התדלוק KC-46 מוגן על ידי שילוב של מגוון טכנולוגיות הקשחה ומיגון הנועדו לדחות כל השפעה עליו. מדובר בפתרון מוצלח שמבטל את אחד הסיכונים העיקריים בתכנית". הבדיקות נערכו במתקני הניסוי לקרינה אקטרו-מגנטית בבסיס האווירי של חיל הים בנהר הפאטוקסנט, שבמרילנד, ולאחר מכן גם במתקן האנ-אקואי בנפילד, שבבסיס חיל האוויר אדווארדס בקליפורניה.
במהלך הבדיקות קיבל המטוס פעימות משנאי גדול שהוצב מעליו. הסימולציה החיצונית נועדה לבחון ולהעריך את ההגנה של ה- KC-46מפני פעימות אלקטרו-מגנטיות בזמן טיסה.
ה-KC-46A הינו מתדלקת רב תכליתי המיועד לתדלוק כל המטוסים הצבאיים בקואליציה של ארה"ב ובנות בריתה בהליכי תדלוק אווירי בינלאומיים, וכן מסוגל לשאת נוסעים, מטען, וחולים הזקוקים לטיפול רפואי.
לכתבות נוספות באתר ISRAEL DEFENSE היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg