"כל עוד הרייטינג גבוה - אנחנו נהיה שם"
למרות המחאה הציבורית והמכתבים שנשלחו על-ידי ארגוני הנשים, שדרשו הסרת חסויות - המפרסמים לא זזים מ"האח הגדול". "עדיין מדובר בתוכנית הכי נצפית על המסך, לישראלים יש זיכרון קצר, הוא בקושי שורד עד לפרק הבא", הם אומרים

"פרשת יורם זק לא היוותה שיקול עבורנו בכל הקשור לפרסום. כל עוד הרייטינג גבוה-אנחנו נהיה שם", נמסר מאחת המפרסמות בתוכנית. בכיר באחת מחברות רכש המדיה הוסיף כי "למפרסמים יש הסכמים מול הזכיינית, שלא נקבעים מתוכנית לתוכנית. גם אם מישהו היה רוצה להפסיק לפרסם, זה לא כל כך פשוט".
לטובת מי שלא זוכר, לפני שבוע וחצי, בעת בדיקת סאונד שגרתית, שיגר זק, עורך ובמאי התוכנית, אימרה סקסיסטית כלפי המתמודדת דנה רון, שהודחה באותו הפרק. מה שזק לא ידע הוא שהמיקרופון שלו היה פתוח, וכך צופי התוכנית באתר האינטרנט של קשת שמעו לתדהמתם את ההתבטאות האומללה.
הזכיינית מיהרה לפרסם התנצלות, רון סלחה ובאינטרנט החלה חרושת שמועות סביב העיתוי לעזיבתה את הבית, מה שהוביל את קשת לפרסם באופן חריג את תוצאות ההצבעה של אותו היום.
מיכל רוזין, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית, פנתה בשבוע שעבר לחברות המפרסמות - בבקשה שיפסיקו לפרסם בעקבות מה שנאמר. "משמעות המשך פרסום בתוכנית שנותנת לגיטימציה לאלימות מינית הינה שיתוף פעולה עם הלגיטימציה הזו", כתבה .
"לצערנו הרב, אף אחד לא הפסיק לפרסם", אומרת רוזין לעסקים עקב חוסר הצלחת הקמפיין שלה. "אנחנו פועלים בכמה תחומים
"ההתבטאות של זק לא תגרום למפרסם להסיר חסות בתוכנית. בעוד כמה ימים כולם ישכחו מזה. לישראלים יש זיכרון קצר, הוא בקושי שורד עד לפרק הבא, מה גם שנתוני הרייטינג מוכיחים שהציבור ממשיך לצפות בתוכנית", הוסיף הבכיר באחת מחברות רכש המדיה. "מבחינת המפרסמים, הם בסופו של יום צריכים למכור את המותגים שלהם", הוא טען.
הבכיר מדגיש כי לא מדובר במשהו שקשת עשתה במכוון: "מן הראוי היה להתייחס לזה ולגנות את זה, כמו שקשת עשתה, אבל זה לא נעשה במכוון. אם זה היה משקף מדיניות של חברה או משהו רציף, אז בהחלט מפרסמים היו שוקלים להפסיק את הפרסום. אך עדיין מדובר בתוכנית הכי נצפית היום על המסך".