מתי רוצה חותך
דניאל וייסמן, סמנכ"ל האסטרטגיה והפרסום של באומן בר-ריבנאי, עוזב את החברה

מרקו מתוך הקמפיין של הוט יחסי-ציבור
וייסמן, בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, הגיע אל משרד הפרסום לפני כשנתיים במהלכן היה שותף לקמפיינים של "הוט", "שוקולד פרה מסביב לעולם", תהליך המיתוג של בית ההשקעות "מיטב" וקמפיין הגירילה של 102 fm רדיו תל-אביב. עוד קודם הוא היה שותף בחברת הייעוץ האסטרטגי TASC וניהל את משרדי החברה בבוקרשט.