מתי רוצה חותך

דניאל וייסמן, סמנכ"ל האסטרטגיה והפרסום של באומן בר-ריבנאי, עוזב את החברה

ערן סויסה | 1/6/2011 18:10 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
מרקו מתוך הקמפיין של הוט
מרקו מתוך הקמפיין של הוט יחסי-ציבור
דניאל וייסמן, 35, סמנכ"ל האסטרטגיה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, עוזב. על-פי גורמים במשרד ויסמן הודיע על כך למנכ"ל המשרד, יוסי לובטון ויורם באומן מבעלי המשרד. הוא צפוי לעזוב בשבועות הקרובים. גילי ששון, מנהלת לקוחות של המשרד, תמלא את מקומו.

וייסמן, בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, הגיע אל משרד הפרסום לפני כשנתיים במהלכן היה שותף לקמפיינים של "הוט", "שוקולד פרה מסביב לעולם", תהליך המיתוג של בית ההשקעות "מיטב" וקמפיין הגירילה של 102 fm רדיו תל-אביב. עוד קודם הוא היה שותף בחברת הייעוץ האסטרטגי TASC וניהל את משרדי החברה בבוקרשט.









 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->