עלייה בחשיפה למגזין "עסקים" של מעריב
6.8% מן הציבור נחשפו ל"עסקים" מיוני ועד דצמבר 2009, זאת לעומת 6.6% מן הציבור במחצית הראשונה של השנה

עיתון מעריב צילום: ראובן קסטרו
6.8% מן הציבור נחשפו ל"עסקים" מיוני ועד דצמבר 2009, זאת לעומת 6.6% מן הציבור במחצית הראשונה של השנה.
יצוין כי החשיפה ל"דה-מרקר", כשהוא מצורף כמוסף עסקי בתוך עיתון הארץ ירדה מ-7% במחצית הראשונה של 2009, ל-6% במחצית השנייה וזאת למרות החשיפה הגדולה שיש לכל העיתונים בימי שישי (הכלולה בנתונים אלה).
בקרב העיתונים הכלכליים היומיים, המופצים בנפרד מן העיתונים דה-מרקר זכה לחשיפה של 8% וגלובס לחשיפה של 4.2% ואילו כלכליסט השיג 4% חשיפה במהלך ימי השבוע.