עלייה בחשיפה למגזין "עסקים" של מעריב

6.8% מן הציבור נחשפו ל"עסקים" מיוני ועד דצמבר 2009, זאת לעומת 6.6% מן הציבור במחצית הראשונה של השנה

טל שניידר | 27/1/2010 15:33 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
עיתון מעריב
עיתון מעריב צילום: ראובן קסטרו
בשנה שחלפה חלה עלייה בהיקף החשיפה לציבור של מגזין "עסקים" מבית "מעריב". הנתונים מתפרסמים בסקר TGI החדש הבודק את חשיפת הציבור לעיתונות ורדיו.

6.8% מן הציבור נחשפו ל"עסקים" מיוני ועד דצמבר 2009, זאת לעומת 6.6% מן הציבור במחצית הראשונה של השנה.

יצוין כי החשיפה ל"דה-מרקר", כשהוא מצורף כמוסף עסקי בתוך עיתון הארץ ירדה מ-7% במחצית הראשונה של 2009, ל-6% במחצית השנייה וזאת למרות החשיפה הגדולה שיש לכל העיתונים בימי שישי (הכלולה בנתונים אלה).

בקרב העיתונים הכלכליים היומיים, המופצים בנפרד מן העיתונים דה-מרקר זכה לחשיפה של 8% וגלובס לחשיפה של 4.2% ואילו כלכליסט השיג 4% חשיפה במהלך ימי השבוע.

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים