מסתמן: מורנו עוזבת את ערוץ 10

אחרי שבע שנים בחברת החדשות של ערוץ 10, המגישה טלי מורנו ("היום שהיה", "חמש עם" ותוכנית הבוקר), עומדת לעזוב את הערוץ. הסיבה: מחסור באתגרי הגשה חדשים

ערן סויסה | 1/10/2009 8:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מסתמן: אחרי שבע שנים בערוץ 10 טלי מורנו עוזבת את חברת החדשות של הערוץ. על פי גורם המעורב בפרטים, ההחלטה של מורנו לעזוב נובעת בעיקר בשל מחסור באתגרי הגשה חדשים שהערוץ יכול להציע לה בזמן הקרוב.
 
טלי מורנו.
טלי מורנו. צילום ארכיון: נעם וינד

בימים אלה מנהלים בועז בן-ציון, סוכנה של מורנו, ומנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי שיחות לגבי עתידה, אולם כעת מסתמן כי לא תימצא משבצת שידור ראויה שתגרום למורנו להישאר.

מורנו התחילה את דרכה במחלקת הקריינים של גלי צה"ל, וזמן קצר לאחר שחרורה הצטרפה לחדשות 10 בתפקיד מבזקנית. במשך השנים שובצה גם בתפקידי הגשה של "היום שהיה‭,"‬ "חמש עם‭,"‬ מהדורת חדשות השבת ועוד. בחודשים האחרונים הגישה את תוכנית הבוקר יחד עם חיים אתגר. החוזה של מורנו יסתיים בסוף השנה.

בועז בן-ציון מסר בתגובה: "אנו נמצאים במשא ומתן ונחליט באופן סופי בימים הקרובים‭."‬

מערוץ 10 נמסר בתגובה: החוזה של מורנו עומד לפוג בסוף השנה. בימים אלה אנחנו מנהלים מו"מ באשר להמשך דרכנו המשותפת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים