כל כך רדודה וכלום, 04/10/09 13:12
jonatan, 04/10/09 12:31
מריאנו, 04/10/09 10:14
הספינה(יותר סירה)טובעת ולכן כולם בורחים,גם עזיבה זו תחיש את סגירת ...
דקל ב , 03/10/09 17:14
זה מידע נכון חבל רק שקברניטי הערוץ כרגיל עושים הכל מאחורי גבה של מילר!
יודע דבר! המידע שלכם נכון!!, 04/10/09 15:21
בכלל לא ברור איך נתנו לעבלה הזאת תוכנית
יוני, 02/10/09 08:40
עשתה בשכל, לעזוב את ערוץ הסטודנטים הזה. לא מבין מי עדיין צופה בו.
מאיר בעל הנס, 02/10/09 08:18
מכיר אותה מעכו,היא אדם רע ומתנשא
אבי, 02/10/09 07:57
שתחליף את יונית לוי המעצבנת. היא הרבה יותר מתאימה
שירה, 02/10/09 06:21
אביב 3, 02/10/09 06:05
ומה האופציה המקבילה bbc או cnn ?
any2cards, 02/10/09 04:57
פעם ראשונה שאני מגיבה באתר וזה כי לא ייתכן שהיא תעזוב!
מיי, 02/10/09 03:08
פחות רוע נצלני ומקדם טרור ופשיעה עם או בלי גב' זו או אחרת.
לסגור את ערוץ 10! הוא מתקיים ע''ח הציבור, אל תטעו!, 02/10/09 00:00
דליה, 01/10/09 23:14
ערן, 01/10/09 23:01
דרור, 01/10/09 22:56
סוף סוף לא נצטרך לסבול אותה על הבוקר
יהודית, 01/10/09 22:54
היא גם ככה בלתי נסבלת כמגישה,כל משפט שלה יוצא
צח, 01/10/09 21:08
מה זה ''אתגרי הגשה חדשים''? שתגיד תודה שיש לה בכלל עבודת הגשה בטלוויזיה
בו., 01/10/09 19:15
מקס ברנר, 01/10/09 18:09
אלי, 01/10/09 14:39
הלוואי ותחליףאת יונית צנונית.היא ככ' נעימה לי על המסך,ומדברת ברור..פל (ל''ת)
פליז.אצפה כל הזמן אם היא תהיה בחדשות 2, 01/10/09 14:24
ברוך שפטרנו,.שיטחית צינית ומשעממת וחוץ מאגו מנופח לא מביאה שום דבר . (ל''ת)
אמיר ב. , 01/10/09 14:08
יורי, 01/10/09 22:36
קנאי בחורה מדהימה יפה חכמה אתה סתם קנאי .בגלל שאתה לא יכול להשיג אותה (ל''ת)
rakela , 02/10/09 00:29
שרונה, 01/10/09 14:02
יואב, 01/10/09 13:38
אלי, 01/10/09 22:56
טלי היא המגישה הטובה בערוץ 10!
צופה מאוכזבת., 01/10/09 13:22
שמישהו יעיף כבר את חיים אתגר מערוץ 10
נורית, 01/10/09 13:11
בחורה מדהימה, אינטילגנטית, חוש הומור מדליק
איציק, 01/10/09 13:05
ישראל, 01/10/09 12:56
תרגום לידיעה: הספין של בן ציון
נועם, 01/10/09 12:46
כמה שאתה צודק. הבחורה די שטחית וחסר לה ידע באופן כזה שמשפיע מקצועית
יודע, 03/10/09 11:49
איזה חדשות מרעישות, אני המום....
מסוחרר, 01/10/09 12:41
אין מלחמות אין רציחות אין אנסים
xxx, 01/10/09 14:12
הם לא מדברים???? אתה רציני הם נשמעים כל כך טיפשים בבוקר יחד מצחקקים מכ
והאתגר הזה בלתי נסבללללללללל בעליל, 01/10/09 22:55
הבחורה הזאת לא שבעה ויש לה עניים גדולות מאוד
א, 01/10/09 12:06
ולנשים אסור לשאוף גבוה, נכון? רק לגברים מותר? אנחנו ב 2009, תתקדם קצת
שירה, 02/10/09 06:28
דליה, 01/10/09 23:19
למה לא לכתוב טלי תחזרי לעשות ספונג'ה ולנקות את הסמארק של הילד (ל''ת)
ל-16 איזה שטויות, 01/10/09 12:12
הסיבה האמיתית לעזיבתה את ערוץ 10 - כנסו בפנים
בכיר- ערוץ 10, 01/10/09 11:48
לא הפסד גדול, היא לא חכמה גדולה
א, 01/10/09 11:46
האיי קיו המשותף שלה ושל חיים אתגר שמגיש איתה= 1/2 איי קיוכדורגלן
רון גרון, 01/10/09 12:22
היא לא נראית טיפשה, ומדובר בטלויזיה- יש לה כריזמה, יופי והיא משדרת נוע
שירה, 02/10/09 06:24
לילך, 01/10/09 10:24
יכולה להגיש אצלי בבית אם מחפשת משהו
אודי אחמודי, 01/10/09 10:16
לינוי בר גפן עוד יותר גרועה - מדקלמת לנו כמו גננת ופולטת גם שטויות (ל''ת)
יופיטר יופיטר , 01/10/09 13:12
תיאור מדוייק ביותר צודק לינויי מעצבנת עם גיבבוי שטויות שלה וכול הזמן ר
לא סותמת לשנייה לא עוצרת שילשול מילולי, 01/10/09 22:59