• 104.

    על מורמו לא אזיל דמעה, לטעמי יכולה להגיש תוכנית בידור וזהוו (ל''ת)

    ליאונה, 27/10/09 14:30

  • 103.

    היא לא תעזוב כי היא בהריון (ל''ת)

    שני, 10/10/09 17:08

  • 102.

    רוצים את טלי במבט לחדשות!!! (ל''ת)

    ירון, 09/10/09 01:44

  • 101.

    מחסור באתגרי הגשה ... רמז גס

    אני, 05/10/09 10:52

    יופי של ניסוח.

  • 100.

    היא בחורה מקסימה ומגישה מצויינת...

    יודע דבר, 04/10/09 13:55

    שזכתה ליחס מגעיל במקום שהיא עובדת.

  • 99.

    קניתם לנו בלונדינית מפלסטיק

    כל כך רדודה וכלום, 04/10/09 13:12

    בחורה לא משכילה, לא מעמיקה ולא כלום. סתם בובה מפלסטיק שלא מסוגלת ליותר מאשר להיות יפה (והיא לא כל כך כזו בכל מקרה), להביט למצלמה ולדקלם. שום תובנה, שום חידוד, שום ציניות או קורטוב של הומור וביקורתיות. שום דבר אישי, כי אין לה אישיות. זוהי תבנית נוף הערוצים המסחריים.

    • כל כך צודק (ל''ת)

      טל, 06/10/09 23:30

  • 98.

    היא היום הטובה מכולם

    jonatan, 04/10/09 12:31

    היא היום המגישה הטובה מכולם. יותר מחיימוביץ ויותר מאילון. יותר אינטליגנטית ומגישה מאד נכון כל מהדורה.

  • 97.

    הבעיה שחוץ מיופי אין לה כלום

    מריאנו, 04/10/09 10:14

    אבל הקשר עם קיציס יפתח לה חלון איפה שהיא תבחר, אבל חדשות עם ישראל השפוי לא יצרוך ממנה, כי חוסר האינטלגנציה שלה זועק לשמיים

  • 96.

    הספינה(יותר סירה)טובעת ולכן כולם בורחים,גם עזיבה זו תחיש את סגירת ...

    דקל ב , 03/10/09 17:14

    ערוץ 10 המיותר.
    ערוץ בזבזני(משכורות עתק:לונדון וקירשנבאום,
    חיימוביץ ודני רןפ...)
    בעיקר ערוץ שנכשל כלכלית וממומן בכספי ציבור.

  • 95.

    הגיא זוהר וואנאבי הזאתי

    מישי החמוסה, 03/10/09 08:04

    שתלך לרדיו

  • 94.

    טלי בת עירנו אוהבים אותך ומאחלים

    אמא עכואית, 02/10/09 18:01

    לך הצלחה בכל אשר תפני ומזל טוב.

  • 93.

    מגעים עם מבט

    יורם, 02/10/09 15:53

    טלי בדרך לערוץ הראשון למבט ליד ינון מגל ובמקום מירב מילר

    • רעיון ענק (ל''ת)

      אורי, 04/10/09 11:00

    • זה מידע נכון חבל רק שקברניטי הערוץ כרגיל עושים הכל מאחורי גבה של מילר!

      יודע דבר! המידע שלכם נכון!!, 04/10/09 15:21

      כבר תקופה ארוכה שברשות השידור הלא שבעי רצון ממירב מילר בחירתו של גאון הדור!!! רורי לוי. יש לה שגיאות רבות! בעברית. כשהיא מראיינת עילגותה וחוסר בקיאותה זועקים לשמים! לא להאמין שהיא נכנסה לנעליה של גאולה אבן. בעצם לא נכנסה מעולם. ועכשיו כמו בערוץ הראשון רוקדים בחתונתה ומאחורי גבה מחפשים לה אלטרנטיבה! אלה בדיוק הטיפוסים: מחייכים בפנים באדיבות באים לרקוד ולפזז בחתונה כאילו הם החברים הטובים ביותר ומאחורי הגב מקופצים על המציאה כשמישהי בעלת נסיון מתפנה בשוק.
      מירב. כמה חבל שתלמדי על בשרך מי האנשים שסובבים אותך!

      • אכן קן צרעות אבל מרב מילר באמת גרועה.. (ל''ת)

        א, 06/10/09 23:32

  • 92.

    כבר מזמן היתה צריכה להגיש את המהדורה. מזמן! (ל''ת)

    אלעד, 02/10/09 10:01

  • 91.

    טעות של שני הצדדים, אבל כולם ישארו בחיים. (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 02/10/09 08:42

  • 90.

    בכלל לא ברור איך נתנו לעבלה הזאת תוכנית

    יוני, 02/10/09 08:40

    היא אפילו יותר מפגרת מיונית לוי שזה תואר קשה מאוד להשגה.

  • 89.

    רצתה להחליף את מיקי (ל''ת)

    אז רצתה, 02/10/09 08:34

    • מיקי לא רואה אותה ממטר. (ל''ת)

      מיכל, 04/10/09 14:16

  • 88.

    שקוף תפסה פראיר כמו קיציס למה לעבוד (ל''ת)

    הגרוש אפריט, 02/10/09 08:34

  • 87.

    עשתה בשכל, לעזוב את ערוץ הסטודנטים הזה. לא מבין מי עדיין צופה בו.

    מאיר בעל הנס, 02/10/09 08:18

    אהה..בעצם נזכרתי, כל המשועממים שמחפשים טקטיקות ואסטרטגיות עם חבורת קונפות בבגד ים. חחחחח.....עלק טקטיקות.

  • 86.

    יפהיפיה אמיתית ומגישה מקורית (ל''ת)

    כיף לך קיציס, 02/10/09 08:03

  • 85.

    מכיר אותה מעכו,היא אדם רע ומתנשא

    אבי, 02/10/09 07:57

    אבא שלה אלי 30 שנה מכר ברגים ומסמרים בחנות טמבור במרכז רסקו ואיך שהיא התקבלה לגל''צ שיחק אותה איש העולם הגדול ממבואות חיפה ומאותו יום הוא איש הביטוח אלי מורנו,מכר את החנות כדי שחלילה בתו לא תתבייש במה שאביה עושה למחייתו כל ימי חייו.חארות של אנשים.אוהבים לשחק אותה אסוסייטים.

  • 84.

    היא דיי ''נעל'' למען האמת (ל''ת)

    יוסי, 02/10/09 07:55

    • שקוף כמה היא טפשה לעומת השנינות של המחליפה שלה סיון כהן (ל''ת)

      הבדל, 12/11/09 09:30

  • 83.

    אפשר לחשוב באיזו ''אינטלקטואלית'' מדובר! הקריינית הכי רדודה שפגשתי (ל''ת)

    יונית, 02/10/09 07:54

  • 82.

    למה היא חשובה, מכיר אלף קריניות כמוה (ל''ת)

    ישי הכרמלי, 02/10/09 07:34

  • 81.

    שלונדון או קירשנבאום יחבשו פאה בלונדינית ויחליפו אותה (ל''ת)

    סתאאאם, 02/10/09 07:04

  • 80.

    שתחליף את יונית לוי המעצבנת. היא הרבה יותר מתאימה

    שירה, 02/10/09 06:21

    יונית ממילא לא היתה מקבלת את הג'וב הזה, אילולא היתה החברה של יעקב אילון באותה התקופה.

    די ברור שיונית מיצתה ונשבר לרבים ממנה.

  • 79.

    היא לא תחסר לי

    אביב 3, 02/10/09 06:05

    לכל אחד יש תחליף. לפעמים התחליף יהיה יותר טוב מהמקור ולפעמים לא.
    אם הגענו למצב שקריירה של אדם מותנית רק בכשרון של הסוכן שלו ולא בכשרון של האיש עצמו אז המצב שלנו לא טוב.

  • 78.

    טלי צריכה להחליף את מיקי חיימוביץ,הרבה יותר טובה ממנה (ל''ת)

    iris, 02/10/09 05:37

    • רק זה חסר לנו הצחקוק הדיבלי שלה במהדורה. (ל''ת)

      מיכל, 04/10/09 14:15

  • 77.

    ומה האופציה המקבילה bbc או cnn ?

    any2cards, 02/10/09 04:57

    מה הלאה טלי?

    האופציות החלופיות במדינה קטנה לא כל כך קורצות בהתחשב במשבצת בה את נמצאת כרגע,

    אלא אם כן יש לך שפן בשרוול שאנו לא יודעים.


    תחשבי טוב אם זה תלוי בך,,,

    בכל מיקרה בהצלחה מלאה.

  • 76.

    פעם ראשונה שאני מגיבה באתר וזה כי לא ייתכן שהיא תעזוב!

    מיי, 02/10/09 03:08

    אני מאוד אוהבת את ערוץ 10 וחלק ניכר מההנאה שלי לראות בבוקר טלויזיה קשור להנחייה שלה של תוכנית הבוקר! במיוחד כשהיא עם חיים ואריה... זו שלישייה מנצחת שלא נראתה זמן רב על המסך! לא מוצאים דינמיקה כזו מעניינת ומלהיבה כל יום... ערוץ 10 חייב להילחם עבורה..!

  • 75.

    איתה לא אכפת לי לצפות בחדשות על MUTE (ל''ת)

    שגיב א., 02/10/09 02:03

  • 74.

    אני מתה עליה יפיפיה מדהימה (ל''ת)

    rakela , 02/10/09 00:27

  • 73.

    She is inteligent and VERY sexy, that's all you need (ל''ת)

    Walter Cronkite, 02/10/09 00:24

  • 72.

    She is inteligent and VERY sexy, that's all you need (ל''ת)

    Walter Cronkite, 02/10/09 00:24

  • 71.

    She is inteligent and VERY sexy, that's all you need (ל''ת)

    Walter Cronkite, 02/10/09 00:24

  • 70.

    She is inteligent and VERY sexy, that's all you need (ל''ת)

    Walter Cronkite, 02/10/09 00:23

  • 69.

    מתאימה יותר

    דוגמנית, 02/10/09 00:17

    לדוגמנות

  • 68.

    יש אלף בחורות שמתות לקבל את התפקיד שלה

    תפקיד נחשק, 02/10/09 00:08

    תימצא לה מחליפה תוך 15 שניות.

  • 67.

    לא הפסד גדול- לא מעניינת ודי שטחית. (ל''ת)

    נילי, 02/10/09 00:04

  • 66.

    לא הפסד גדול- לא מעניינת ודי שטחית. (ל''ת)

    נילי, 02/10/09 00:01

  • 65.

    פחות רוע נצלני ומקדם טרור ופשיעה עם או בלי גב' זו או אחרת.

    לסגור את ערוץ 10! הוא מתקיים ע''ח הציבור, אל תטעו!, 02/10/09 00:00

    כאילו קיים באמת 'ערוץ מסחרי'. הערוצים הם אסון. אנחנו למעשה מממנים אותם והם כרגיל מגוייסים להזיק לציבור ולפרט - כך הם תופסים את השיטה ל'רייטינג'- לתפוס קהל בשיטה השלילית. והם לא ישתנו לעולם.

    • מאה אחוז נכון

      שלומי, 02/10/09 04:11

      יסגר ערוץ 10.
      לונדון את ק. לערוץ הציבורי

  • 64.

    פסגת העשייה שלה ,התוכנית על מוטי מלרדת בגדול. (ל''ת)

    עודד, 01/10/09 23:24

  • 63.

    אני ממש המום.איזו אבידה טראגית לאנושות. (ל''ת)

    עודד, 01/10/09 23:22

  • 62.

    טלי מורנו

    דליה, 01/10/09 23:14

    טלי היא מגישה אטרקטיבית מאד, נמרצת, פקחית, ועוברת מסך מצוין.
    חבל יהיה לוותר עליה.
    בכפוף לאילוצי ושיקולי תקציב הייתי שוקלת אפילו לוותר על ''המיתולוגית'' לטובתה.

  • 61.

    ה''ילדה'' בכי יפה בטלוויזיה

    ערן, 01/10/09 23:01

    אין כמו טלי ,מגישה מדהימה עם חיוך שלא נגמר... הייתי מתגרש רק בשבילה אבל לא נראה לי שאייל קיציס יוותר...
    לו ירבו כמוך טלי על המסך הקטן

  • 60.

    אם את עוזבת אני מוכר את הטלויזיה (ל''ת)

    אזרחי, 01/10/09 22:59

    • עוד אחד , תמכור, תמכור על מי אתה מאיים ? (ל''ת)

      פחחחח, 04/10/09 14:14

  • 59.

    אחריה לאן שהיא עוברת !!!!

    דרור, 01/10/09 22:56

    אחת המגישות הטובות שהיו לנו בארץ
    מאוד נעימה על המסך תמיד עם חייוך נהדר
    מגישה בצורה נהדרת וברורה שגם אילם יכול להבין אותה בקריאת שפתיים.

    אחרייך לאן לתלכי.

  • 58.

    סוף סוף לא נצטרך לסבול אותה על הבוקר

    יהודית, 01/10/09 22:54

    אני חושבת שזה ממש בולט לעין שטלי מורנו וחיים אתגר לא מסתדרים ברמה האישית שזה בולט גם על המסך.
    היא הופכת את תוכנית הבוקר לביזיון...טוב שהיא עוזבת...

    • כל כך צודקת - לא נעים להגיד - אבל היא בלתי נסבלת (ל''ת)

      יונתן, 02/10/09 07:14

  • 57.

    טלי יקרה,תישארייייי, את מקסימה

    א, 01/10/09 22:09

    ואני מאד אוהבת לראות אותך בבקרים על המסך.




    א

  • 56.

    מגישה מצוינת עבר זמנה של מיקי שתפנה את הכיסא (ל''ת)

    חני, 01/10/09 21:48

  • 55.

    היא גם ככה בלתי נסבלת כמגישה,כל משפט שלה יוצא

    צח, 01/10/09 21:08

    במין אדישות כזו,שאפילו רפי רשף לא יכול להשתוות לה.
    ממליץ לה על קטיפת בננות בזימבבואה,זה בטוח יעשה אותה קצת פחות אדישה

  • 54.

    את צריכה להגיש את היום שהיה. (ל''ת)

    רוני, 01/10/09 20:24

  • 53.

    את צריכה להגיש את היום שהיה. (ל''ת)

    רוני, 01/10/09 20:23

  • 52.

    מה זה ''אתגרי הגשה חדשים''? שתגיד תודה שיש לה בכלל עבודת הגשה בטלוויזיה

    בו., 01/10/09 19:15

    כי היא לא תגיש את המהדורה המרכזית בקרוב.

  • 51.

    הבחור שחי בסרט

    מקס ברנר, 01/10/09 18:09

    חיים,לא נמאס לך לשבת בבית כל היום ולכתוב טוקבקים על עצמך? אתה באמת חושב שמישהו מאמין לשטויות שאתה כותב? צא מהסרט הרע שאתה חי בו כבר, הפופקורן מחכה לך בקופות

  • 50.

    מדהימה!!!!!!

    אלי, 01/10/09 14:39

    אוהב אותך את בחורה מקסימה מגישה בחסד עליון שיהיה לך בהצלחה איפה שתמשיכי

  • 49.

    לינוי בר גפן

    סטיב, 01/10/09 14:35

    החזירו את לינוי בר גפן למערכת ערוץ 10

  • 48.

    הלוואי ותחליףאת יונית צנונית.היא ככ' נעימה לי על המסך,ומדברת ברור..פל (ל''ת)

    פליז.אצפה כל הזמן אם היא תהיה בחדשות 2, 01/10/09 14:24

    • מממממש לאאאאאאא !!!!!

      שושית, 01/10/09 20:34

      אין על יונייייייייית *

  • 47.

    מצוינת, לדעתי מגישה את היום שהיה הרבה יותר טוב מ ... (ל''ת)

    ד, 01/10/09 14:13

  • 46.

    אצלי יש עבודה פנויה מאתגרת ...

    לארי פלינט, 01/10/09 14:11

    בסוף כולם ניפלטים לפורנו --כמה עצוב

  • 45.

    ברוך שפטרנו,.שיטחית צינית ומשעממת וחוץ מאגו מנופח לא מביאה שום דבר . (ל''ת)

    אמיר ב. , 01/10/09 14:08

    • מסכים איתך עם כל מילה

      יורי, 01/10/09 22:36

      השטחיות שלך ממש מעצבנת ובד בבד ההתנשאות.
      היא מרביצה כל הזמן חיוכים, יונית היא קרה אבל בעלת ידע וזה ניכר בהגשה שלה בניגוד למורנו או למיקי חיימוביץ.
      ברוך שפטרנו.

    • מסכימה לגמרי!!! (ל''ת)

      טובה, 01/10/09 22:55

    • קנאי בחורה מדהימה יפה חכמה אתה סתם קנאי .בגלל שאתה לא יכול להשיג אותה (ל''ת)

      rakela , 02/10/09 00:29

  • 44.

    כמה ממורמרים אפשר להיות?

    שרונה, 01/10/09 14:02

    מה יש לכם ?
    עוד לא עבר שבוע מיום הכיפורים.
    אילו תגובות , ועל מה?
    בואו נראה,
    טלי היא בחורה צעירה ויפה + אינטלגנטית
    אני חושבת שהיא תצליח בכל דרך שתבחר.
    אני מאחלת בהצלחה.
    אנשים איזה רעל שיש בכם מה יש לא לאהוב בה ?

    • נכון. (ל''ת)

      כ, 01/10/09 14:25

  • 43.

    ביי (ל''ת)

    די, 01/10/09 13:49

  • 42.

    היא לא משהו , לינוי בר גפן פי אלף יותר טובה ממנה (ל''ת)

    מיכל, 01/10/09 13:38

  • 41.

    ערוץ 2 עולם לא יקבל את מורנו

    יואב, 01/10/09 13:38

    לכול אנשי החצר של מורנו,ובכללם טלי עצמה
    חדשות ערוץ 2 ל יקבלו אותה לעולם,הגברת ירקה להם בפרצוף לפני כמה שנים בעבור חופן
    שקלים,יש להם חשבון איתה.

    וחבל שןרשבסקי לא מבין זאת

    • מה אתה אומר?

      אלי, 01/10/09 22:56

      בגלל זה הציעו למיקי חיימוביץ שנתיים אחרי שעזבה את ערוץ 2 לחזור לשם?

  • 40.

    היא לא משהו , לינוי בר גפן פי אלף יותר טובה ממנה (ל''ת)

    מיכל, 01/10/09 13:38

  • 39.

    כל כך שטחית כמראיינת.פשוט מביכה.. (ל''ת)

    ליבי, 01/10/09 13:37

  • 38.

    מורנו בבקשה אבל בבקשב תעזבי

    אמיר, 01/10/09 13:32

    מורנו תעשי לכולנו פה טובה ותעזבי.
    בבקשה ממך

  • 37.

    טלי היא המגישה הטובה בערוץ 10!

    צופה מאוכזבת., 01/10/09 13:22

    פשוט חבל. אם מוותרים עליה, מי ומה יישאר בערוץ?

  • 36.

    שמישהו יעיף כבר את חיים אתגר מערוץ 10

    נורית, 01/10/09 13:11

    הבחור חושב שהשמש זורחת לו מהישבן. זחוח ולא סימפטי.
    הבדיחות והעקיצות ההדדיות שלהם על הבוקר מגוחכות, לעומת החמודון הזה- אילן גורן? שפשוט נעים לראות אותו.

    • נכון אני לא סובלת את חיים אתגר שהוא יעוף (ל''ת)

      rakela , 02/10/09 00:31

  • 35.

    בחורה מדהימה, אינטילגנטית, חוש הומור מדליק

    איציק, 01/10/09 13:05

    בקיצור, בדיוק סוג המגישות שאני נהניתי מאוד לראות. אם בטעות הזפזופ עבר על ערוץ עשר כשהיא הופיעה בו, בד''כ לא הייתי מצליח להמשיך הלאה. הפסד שלהם אם היא הולכת.

    • אני מסכים

      RASPUTIN, 01/10/09 13:57

      גם לי היא ''עושה לי דברים...''

  • 34.

    לשמור עליה

    ישראל, 01/10/09 12:56

    בחורה מקסימה יפיפיה שיכולה בקלות להגיש את מהדורת החדשות כמחליפה אפשרית של מיקי חיימוביץ.
    לפי שעה כדי לשמור עליה ,הייתי מותיר אותה במשבצת השידור של היום שהיה על חשבונו של גיא זוהר שמשום מה יש לו חסינות .ובהמשך מבטיח לה בטווח הקרוב,שיבוץ לשידור מהדורת החדשות המרכזית ברוטציה עם חיימוביץ.
    אפשר שהנטייה לא לחדש חוזה מעידה על כך שהיא אותגרה כנראה על ידי מערכת החדשות של ערוץ 2.
    למנהלי ערוץ 10 כדאי למהר כי מורנו היא גם יפה גם אופה גם חכמה,סופר אינטיליגנטית ומאוד ראוייה!!!

    • ישראל, נסחפת קצת.. טלי טיפשונת, היא לא יכולה להגיש את המהדורה (ל''ת)

      א, 01/10/09 13:26

    • טלי מורנו

      דליה, 01/10/09 23:16

      מסכימה לכל מילה

  • 33.

    כנראה קיבלה הצעה מערוץ 2

    מאיר, 01/10/09 12:54

    להגיע לערוץ 2 זה השאיפה של כולם

    • ממש לא! (ל''ת)

      א, 01/10/09 13:32

  • 32.

    טלי מורנו !

    יונה וינקלר, 01/10/09 12:50

    חבל מאוד שהיא עוזבת . אני מקווה שתישאר !!!

  • 31.

    לא סימפטית בכלל - שסיוון תשדר בבוקר עם חיים (ל''ת)

    sg, 01/10/09 12:46

    • אין על סיון כהן מעולה! היא ואתגר אחלה צוות

      אדי, 12/11/09 09:32

      הם זוג?

  • 30.

    תרגום לידיעה: הספין של בן ציון

    נועם, 01/10/09 12:46

    ובכן, טלי רוצה להגיש יום אחד בשבוע את המהדורה המרכזית. ערוץ 10 מסרב, משום שמדובר במגישה שגילתה אי אלו טעויות מביכות מאוד בידע כללי. טלי גם רוצה עוד כסף. ערוץ 10 מסרב. אי לכך, סוכנה מדליף (אולי) ידיעה על עזיבה צפויה. קומה 16 רועדת (או שלא) והכל בא על מקומו בשלום.

    • כמה שאתה צודק. הבחורה די שטחית וחסר לה ידע באופן כזה שמשפיע מקצועית

      יודע, 03/10/09 11:49

      אין ספק, היא נראית בסדר גמור, לא הייתי מגזים בתיאור יפה. היא נופלת מיונית לוי בעשרות מונים - הן בידע, הן בויזואליות, ביכולת ההגשה, באמינות. היא פיתחה לעצמה סרקזם של נשים שמפחדות שיגלו שהן טיפשות, אחלה מנגנון הגנה, אבל - לא מספיק כדי להגיש את המהדורה המרכזית - ולא, לא בערוץ 10 ובטח שלא בערוץ 1. מקומה כמנחה מהליגה הבינונית ומטה בתוכניות בוקר וליייפסטייל - טוב, גם ז עבודה ומכובדת מאוד. כל אחד צריך לדעת מה מקומו ולא להעריך את עצמו יתר על המידה.

  • 29.

    איזה חדשות מרעישות, אני המום....

    מסוחרר, 01/10/09 12:41

    טלי עוזבת ואאו לא ידעתי...
    תגידו אתם רציניים ב-NRG. גברת מורנו היא לא יותר מקולב תקשורתי. מה זה החאטרה הזאת, שהיא עוזבת. את מי זה בדיוק מעניין??? אם אתם מחפשים סקופ, אז הרבה יותר מעניין לדעת למשל איזה תחתונים לבשה גברת מורנו הבוקר, והאם היא תואמת לחזייה.

    • אין מלחמות אין רציחות אין אנסים

      xxx, 01/10/09 14:12

      יש שלום במזרח החיים הטובים --אז כותבים על זבל --אין מה לעשות

  • 28.

    לצערנו הגברת לא מוכשרת יתר על המידה,קריינית וזהו. (ל''ת)

    כנושס, 01/10/09 12:38

  • 27.

    קחי איתך גם את חיים אתגר.... (ל''ת)

    עודד, 01/10/09 12:33

    • הם לא מדברים

      ששון מנתניה, 01/10/09 13:11

      תתעדכן

      • הם לא מדברים???? אתה רציני הם נשמעים כל כך טיפשים בבוקר יחד מצחקקים מכ

        והאתגר הזה בלתי נסבללללללללל בעליל, 01/10/09 22:55

        מכול שטות חושבים שיחד הם מינימום מגישי חדשות בערוץ פוקס 5 כאילו שנונים כאילו צניים כאילו חכמים יאללה נמאס לשמוע את השטיויות שנפלטות להם מהפה

      • הם באמת לא מדברים??? (ל''ת)

        טובה, 01/10/09 22:57

  • 26.

    היא לא מיוחדת - קצת מורתית בהגשה - קשה להתחרות בחיים אתגר (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/10/09 12:32

  • 25.

    טלי גמרה עם כל החתיכים של 10 ועוברת הלאה (ל''ת)

    @ גם זה יעבור @, 01/10/09 12:25

  • 24.

    אני מעריך שיש לה הצעה אחרת

    עופר, 01/10/09 12:23

    ואם אין והיא בכל זאת פורשת יש לה ביצים של נמר .

  • 23.

    ב. היא לא מעניינת כמגישה. קריינית דדיקטית (ל''ת)

    א. היא לא יפה, 01/10/09 12:15

  • 22.

    אני מוכן לקחת את טלי. (ל''ת)

    אמיר446, 01/10/09 12:14

  • 21.

    קיציס יסדר לה משהו... (ל''ת)

    מסודרים, 01/10/09 12:10

  • 20.

    כוסית על- וזהו, זה כל מה שיש לה (ל''ת)

    xx, 01/10/09 12:08

  • 19.

    מורנו היתה שם 7 שנים יותר מדי (ל''ת)

    אפי, 01/10/09 12:07

  • 18.

    הבחורה הזאת לא שבעה ויש לה עניים גדולות מאוד

    א, 01/10/09 12:06

    בחורה שמתחתנת ומתגרשת אחרי חצי שנה זאת בחורה לא שבעה ולא יציבה

    • ולנשים אסור לשאוף גבוה, נכון? רק לגברים מותר? אנחנו ב 2009, תתקדם קצת

      שירה, 02/10/09 06:28

      לכל הגברים שמאויימים מאישה שאפתנית ומוצלחת שרוצה להגיע גבוה יותר-

      נגמר העידן שבו היה לגיטימי רק לגברים להגיע רחוק, וגם לנשים שיוצאות עם גברים בעמדות מפתח (כמו יונית לוי).

      כל הכבוד לטלי שהציבה בפני עצמה יעדי קריירה ויודעת שהיא שווה יותר.

      בהצלחה!

  • 17.

    אף אחד לא ירגיש שעזבה

    אסף, 01/10/09 12:04

    ממש לא הפסד לערוץ 10

    • טלי מורנו

      דליה, 01/10/09 23:19

      אני ארגיש ועוד רבים אלרים מה יש לדבר בחורה אינטליגנטית וגם יפה, יש לה סגנון מאד מיוחד ומהוקצע, יכולה להחליף את חיימוביץ המיתולוגית וגם את אסף זוהר

  • 16.

    טלי תעשי קיציס קטן ותהני מהחיים ומאמהות נהדרת. (ל''ת)

    מפרגנת., 01/10/09 11:57

    • למה לא לכתוב טלי תחזרי לעשות ספונג'ה ולנקות את הסמארק של הילד (ל''ת)

      ל-16 איזה שטויות, 01/10/09 12:12

  • 15.

    משעממת. כולה מבזקנית חביבה (ל''ת)

    כ, 01/10/09 11:57

  • 14.

    איזה יפה. שיהיה לך בהצלחה. (ל''ת)

    1, 01/10/09 11:54

  • 13.

    זה לא הפסד גדול לערוץ 10

    יואב, 01/10/09 11:53

    חבל שחיים אתגר לא עוזב איתה הם צמד בלתי נסבל בעיני

  • 12.

    כשאותי שלחו הביתה מהעבודה, פשוט קראו לזה פיטורים. (ל''ת)

    איזו מכבסת מילים עלובה., 01/10/09 11:53

  • 11.

    במקום יונית!! ויפה שעה אחת קודם!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רון, 01/10/09 11:52

  • 10.

    הסיבה האמיתית לעזיבתה את ערוץ 10 - כנסו בפנים

    בכיר- ערוץ 10, 01/10/09 11:48

    ראינו אותה בלי שכבות האיפור.

    • נפלתי מהכסא מרוב צחוק (ל''ת)

      טמבל נשאר טמבל גם כשהוא אנונימי, 01/10/09 12:01

    • מה באמת? היא נעל רצינית אבל דווקא נראית כוסית על (ל''ת)

      איך היא נראית בלי איפור?, 01/10/09 12:06

    • נן, באמת

      ערן, 01/10/09 12:17

      בחורה מהממת, עם או בלי איפור.
      חיצונית ופנימית

  • 9.

    שטויות איזה אתגר? פשוט שיטה להטבת המשכורת והתנאים. (ל''ת)

    יחיאל כ''ץ, 01/10/09 11:48

  • 8.

    לא הפסד גדול, היא לא חכמה גדולה

    א, 01/10/09 11:46

    ואת השאלות מכתיבים לה. מאוד אתפלא אם ערוץ 2 יקחו אותה, היא לא ברמה שלהם.

    • האיי קיו המשותף שלה ושל חיים אתגר שמגיש איתה= 1/2 איי קיוכדורגלן

      רון גרון, 01/10/09 12:22

      אין ספק שמדובר בצמד המגישים הכי פתטיים ומעצבנים בטלויזיה בעלי שהדינמיקה בינהם עושה לי לא נעים בגרון לפני הצחצוח של הבוקר ושחושבים שהם מרכז העניין למרות שהם לא מעניינים אף אחד וכשיושב לידם הקישוט ניצב משנה בדימוס לענייני הכל וכלום (איך הוא לא מתבייש לתפקד בתור קישוט?) הדבר היחיד שנותר לצופה ממוצע זה ללחוץ על MUTE ולהשאיר תמונה רק כדי להנות מזיו פניה של המגישה

    • היא לא נראית טיפשה, ומדובר בטלויזיה- יש לה כריזמה, יופי והיא משדרת נוע

      שירה, 02/10/09 06:24

      אלה בדיוק הנכסים הנדרשים לקריינות ולהגשה בטלויזיה.

      היא משדרת נועם, עוברת מסך, יפה ומשדרת משהו איכותי.

      אם התפקיד היה רופאה או חוקרת בביוכימיה, הייתי מבינה את התגובה.

  • 7.

    הבחורה פשוט נכס לערוץ. אל תתנו לה ללכת (ל''ת)

    קומה 16, 01/10/09 11:43

  • 6.

    אל תתנו לזה לקרות!!!

    לילך, 01/10/09 10:24

    איך אפשר לתת לבחורה כזאת ללכת? אדיוט מי שייתן לזה לקרות. כל כך יפה כל כך מוכשרת, אהובה על הקהל ולא רואה ממטר את המגישים האחרים. אני במקום ורשבסקי לא ישנה בלילה עד שאני לא מוצאת לה משבצת ראויה. חוץ מזה שתגיש את המהדורה המרכזית, פעם-פעמיים בשבוע. הגיע הזמן.

    • חותם על כל מילה (ל''ת)

      איש, 01/10/09 12:12

  • 5.

    יכולה להגיש אצלי בבית אם מחפשת משהו

    אודי אחמודי, 01/10/09 10:16

    אני מחפש הגשה מקצועית בלבד ומשלם יותר טוב מערוץ 10 . כמו כן בקרוב לא יסגר לי הבית.

    • חחחחחחחח

      or, 01/10/09 11:27

      חח

  • 4.

    הדבר היחיד שטוב בה זה הגוף הפצצתי (ל''ת)

    כולנו זוכרים את התמונה עם החוטיני, 01/10/09 09:44

  • 3.

    נו, לא הפסד גדול. מרב מילר יותר יפה (ל''ת)

    מוטי, 01/10/09 09:26

    • מילר נראית כמו גבר, הראש שלה יותר גדול משל יינון מגל (ל''ת)

      מיכל, 01/10/09 11:48

      • מה קשורה מרב מילר? היא באמת דומה לגבר

        רועי, 01/10/09 14:38

        אפילו בתור דראג הייתי מסמן אותה

  • 2.

    תעברי לערוץ 2 - קחי דוגמא מלינוי בר גפן ותמר איש שלום ! (ל''ת)

    תקשיבי טלי, 01/10/09 09:19

    • לינוי בר גפן סתומה ומעצבנת, תמר איש שלום בחורה אינטליגנטית ונעימה (ל''ת)

      ח. יבין, 01/10/09 12:08

      • לינוי בר גפן עוד יותר גרועה - מדקלמת לנו כמו גננת ופולטת גם שטויות (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 01/10/09 13:12

        • תיאור מדוייק ביותר צודק לינויי מעצבנת עם גיבבוי שטויות שלה וכול הזמן ר

          לא סותמת לשנייה לא עוצרת שילשול מילולי, 01/10/09 22:59

          רץ לי בראש מסכן הבעל שלה לשמוע אותה מקשקשת ומקשקשת ומקשקשת כל היום יו בטח נותן לה כול בוקר כפית שתאכל לו את הראש מסכן

  • 1.

    בסוף תשאר בלי כלום, תכתוב בשביל מקומון

    נחום, 01/10/09 09:09

    חטא היוהרה

    • אני בספק אם היא מסוגלת לכתוב, היא לא עיתונאית אלא קריינית (ל''ת)

      איתי, 01/10/09 11:48