מילקי - הפרסומת החודשית של איגוד השיווק

הקמפיין של שלמור אבנון עמיחי, שמציג את אקי וסנדי במשפט גירושים, נבחר במקום הראשון בתחרות חודש אוגוסט של איגוד השיווק הישראלי. במקום השני: המיקרוגל של בנק אגוד

חני יודל | 29/9/2009 12:51 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
איגוד השיווק הישראלי בחר בפרסומת של מילקי למקום הראשון בתחרות הפרסומות של חודש אוגוסט.

הפרסומת "מילקי - אקי וסנדי במשפט הגירושים", לבית שלמור אבנון עמיחי, היא פראפרזה לקמפיין של מילקי שנוצר לפני עשור על ידי פרסום טמיר כהן. היא זכתה ב-65 נקודות, מהן 25% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.

למקום השני הגיע קמפיין "בנק אגוד בלי עמלות – המיקרו מבקש עמלה מהגברת"
של פרסום גלר נסיס, עם 41 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.

אל המקום השלישי הגיע הקמפיין "אנרג'י – אנרגיות חדשות בכל רגע", גם הוא של פרסום שלמור אבנון עמיחי. הקמפיין קיבל 37 נקודות, מהן 11% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.

התחרות מבוססת על ניתוח של מכון המחקר מותגים, במסגרת משאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים