מילקי - הפרסומת החודשית של איגוד השיווק
הקמפיין של שלמור אבנון עמיחי, שמציג את אקי וסנדי במשפט גירושים, נבחר במקום הראשון בתחרות חודש אוגוסט של איגוד השיווק הישראלי. במקום השני: המיקרוגל של בנק אגוד
הפרסומת "מילקי - אקי וסנדי במשפט הגירושים", לבית שלמור אבנון עמיחי, היא פראפרזה לקמפיין של מילקי שנוצר לפני עשור על ידי פרסום טמיר כהן. היא זכתה ב-65 נקודות, מהן 25% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
למקום השני הגיע קמפיין "בנק אגוד בלי עמלות – המיקרו מבקש עמלה מהגברת"
של פרסום גלר נסיס, עם 41 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.
אל המקום השלישי הגיע הקמפיין "אנרג'י – אנרגיות חדשות בכל רגע", גם הוא של פרסום שלמור אבנון עמיחי. הקמפיין קיבל 37 נקודות, מהן 11% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
התחרות מבוססת על ניתוח של מכון המחקר מותגים, במסגרת משאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי.







נא להמתין לטעינת התגובות