בשל תקלה בשירותים הנוסעים נאלצו להתאפק
נוסעי טיסת אל-על מבנגקוק לא יכלו להשתמש בשירותים במשך 6 שעות, לאחר שכל התאים התקלקלו. "עברנו השפלה נוראית", סיפר נוסע

מטוס אל-על צילום ארכיון: רובי קסטרו
כך נותרו 184 נוסעי המטוס עם האפשרות היחידה שעמדה לרשותם - לחכות לנחיתה. לא כולם עמדו במצוקה. "שמעתי אנשים מסביבי שסיפרו על נוסעים שעשו צרכים בבקבוקים ובשקיות", סיפר אחד הנוסעים.
"הצוות היה חמוץ פנים"
לדבריו, "לא הייתה ברירה. נשארו עוד חמש או שש שעות, השירותים היו סתומים עד למעלה, והדיילים סגרו את התאים". נוסעת אחרת הסבירה כי בניסיון לצמצם את הצורך בשימוש בשירותים, נמנע צוות הדיילים מלעבור עם עגלת שתייה.
"היה מצופה מהחברה שתנחת בשדה תעופה כלשהו", הסביר
אחד הנוסעים, "עברנו השפלה נוראית. התלוננו אבל לא היה עם מי לדבר - הצוות היה חמוץ פנים".
מחברת אל-על נמסר בתגובה: "לצערנו הרב, תקלה כזאת מתרחשת פעם בכמה שנים ואנו מצרים על כך מאוד, אך זה מסוג התקלות שלצערנו הרב אין מה לעשות איתן במהלך הטיסה".