בשל תקלה בשירותים הנוסעים נאלצו להתאפק

נוסעי טיסת אל-על מבנגקוק לא יכלו להשתמש בשירותים במשך 6 שעות, לאחר שכל התאים התקלקלו. "עברנו השפלה נוראית", סיפר נוסע

ענת שיחור-אהרונסון | 13/8/2009 8:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כשנוסעי טיסת אל-על 082 מבנגקוק לישראל הכינו את עצמם לשהייה הממושכת באוויר, הם לא יכלו להעלות על דעתם שהצפיפות או השעמום יהיו האחרונים שבצרותיהם: במהלך הטיסה התקלקלו כל תאי השירותים במטוס, והנוסעים נאלצו להתאפק במשך לא פחות משש שעות.

מטוס אל-על
מטוס אל-על צילום ארכיון: רובי קסטרו
הבעיות במטוס החלו כבר זמן קצר לאחר ההמראה. שתיים מתוך חמש האסלות המותקנות בתא הנוסעים התקלקלו. בהמשך, עקב העומס הרב, נסתם גם תא שירותים נוסף. כארבע שעות אחרי ההמראה, וכשלפניהם עוד שש שעות של טיסה, נסתמו גם שני תאי השירותים האחרונים.

כך נותרו 184 נוסעי המטוס עם האפשרות היחידה שעמדה לרשותם - לחכות לנחיתה. לא כולם עמדו במצוקה. "שמעתי אנשים מסביבי שסיפרו על נוסעים שעשו צרכים בבקבוקים ובשקיות", סיפר אחד הנוסעים.
"הצוות היה חמוץ פנים"

לדבריו, "לא הייתה ברירה. נשארו עוד חמש או שש שעות, השירותים היו סתומים עד למעלה, והדיילים סגרו את התאים". נוסעת אחרת הסבירה כי בניסיון לצמצם את הצורך בשימוש בשירותים, נמנע צוות הדיילים מלעבור עם עגלת שתייה.

"היה מצופה מהחברה שתנחת בשדה תעופה כלשהו", הסביר

אחד הנוסעים, "עברנו השפלה נוראית. התלוננו אבל לא היה עם מי לדבר - הצוות היה חמוץ פנים".
 
מחברת אל-על נמסר בתגובה: "לצערנו הרב, תקלה כזאת מתרחשת פעם בכמה שנים ואנו מצרים על כך מאוד, אך זה מסוג התקלות שלצערנו הרב אין מה לעשות איתן במהלך הטיסה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים