• 97.

    No more EL-AL

    יאיר, 15/08/09 01:57

    יש מספיק חברות טובות ונעימות יותר מאל על. מה גם שהחברה הופרטה לפני מספר שנים,כך שהיא איננה החברה הלאומית כבעבר.
    טסתי הרבה באירופה ויש חברות נהדרות כאוסטריאן איירליינס,לופטהנזה,אולימפיק,סוויס ,בריטיש.אם תשוו תיראו כי אין סיבה אמיתית לטוס בחברה הזאת.

    לגביי המקרה -ראוי היה לפתוח את המחלקה הראשונה לכלל הנוסעים ולא לתת להם להתאפק. אני מבין גם את הדיילות-הישראלים הם לא הקהל הכי קל בעולם והם די חצופים וחסריי תרבות,אבל אפשר היה למצוא פיתרון בבעיה הזאת.

  • 96.

    מי הראשון שיגיש תביעה בשם כל הנוסעים? (ל''ת)

    שמואל, 14/08/09 02:15

  • 95.

    תקלות קורות, אין כמו אל על

    שלומי, 14/08/09 01:00

    חזרתי שבוע שעבר בטיסה מבנגקוק בחברת אל על, השירות היה מצויין, יש תחושת ביטחון והדיילות והדיילים נתנו שירות מצויין, תנסו חברות אחרות עם טייסים ללא ניסיון ופנים חמוצות.אין כמו אל על.

    • איך הם משלמים לך לפי תגובה, או לפי יום עבודה? לך חפש חיים

      בנימין, 14/08/09 07:09

      מה אמרו לכם להגיד? בשם הביטחון? כבר ראינו את התחזוקה, 3 אירועים לא נעימים בשבוע אחד. טייסים וניסיון? כבר היום אין חובה להיות בוגר ''חיל אויר''. אם יש לך קשרים אתה גם יכול להיות שם טייס. מחפשים לחסוך בכל דבר...

  • 94.

    ''הצוות היה חמוץ פנים'' - מה הטיסה הזו שונה מאחרות. הן כל הזמן חמוצות שם

    פישלזון, 13/08/09 22:21

    הם שכחו שדיילת היא למעשה מלצרית מעופפת.

    • עם נוסעים ישראלים, כולם יהיו חמוצים (ל''ת)

      גיל אזולאי, 15/08/09 10:20

  • 93.

    מצחיק (ל''ת)

    מוגאדור , 13/08/09 22:01

  • 92.

    shit happens

    קלקל , 13/08/09 17:56

    לא נעים, ברור, אבל אין מה לעשות, זה קורה.

  • 91.

    עוד סיבה למה לאשר לאל-על לנחות באילת

    מוישה פישר, 13/08/09 15:47

    הפסקת שרותים

  • 90.

    מסכנות המנקות של המטוס כשהוא נחת בסוף... צריכות לקבל פרמייה כפולה (ל''ת)

    עמודי , 13/08/09 15:37

    • מסכן מי שצריך לחיות עם אחד כמוך. (ל''ת)

      tami.me , 13/08/09 23:09

  • 89.

    עכשיו ברור לכולם שהשירות באל על אכן ח*א (ל''ת)

    ערן, 13/08/09 14:45

  • 88.

    העיקר שלצוות היה איפה להשתין

    ט, 13/08/09 14:11

    אם השרותים של הצוות היו נסתמים, הייתם נוחתים כמו טטלה.

  • 87.

    אני אחרי שעה הייתי נותן יוסוף אחד לאזהרה,אם לא מנחיתים את

    עמודי , 13/08/09 14:10

    המטוס ונותנים שירותים, הייתי משחרר גוש קטן וריחני ושם אותו מתחת למושב, אחרי 6 שעות הייתי משלשל את נשמתי על המושב והרצפה. או שלא אולי לא הייתי עושה זאת מי יודע מה שבטוח הייתי מפליץ כמו משוגע

    • אתה דוחה בא להקיא ממך ומהתגובות שלך. (ל''ת)

      tami.me , 13/08/09 14:30

      • אז תקיאי את מגעילה אותי גם כן , אז מה זו מדינה דמוקרטית (ל''ת)

        עמודי , 13/08/09 14:59

        • עמודי..זוהמה...גם בגן חיות לא יכניסו אותך...יש גבול.. (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 15:54

  • 86.

    בפעם הבאה שיטוסו לתיאלנד הם צרכים להישמש במטוס נוסףשישמש לנוסעים (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 13:40

    • כבית שימוש מעופף לשאת חרום (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 13:41

  • 85.

    בושה וחרפה, אני כבר מתריע הרבה זמן שמפחיד לטוס איתם. היום בעיות בביוב.

    מאיר בעל הנס, 13/08/09 13:39

    ההפרטות האלה הורסות את החברות. פעם כשהיא הייתה ממשלתית, לא חסכו בכלום, לא בשירות ולא בבטיחות. היום, שהבעלות היא פרטית, חוסכים על כל דבר. רק לפני כמה שבועות התבשרנו שלא יחלקו אוכל למי שלא יירכוש, לחפני חודש מטוס נחת נחיתת חירום עקב סדק בשמשה (נו מה, מטוס בין 20...) ולפני שבוע מטוס נחת שוב כי כבה לו המנוע. אתמול נחת מטוס ותוך כדי נחיתה התפוצץ לו צמיג - ואלו בדיוק הסיבה של חיסון. חוסכים על הבטיחות שלנו. עדיף לטוס עם חברות האירופאיות או האמריקאיות ששם יש סטנדרטים, ולא משקיעים את כל הכסף במשרד יחצני של רני רהב כדי שישלח רפש עלינו הקוראים.

    • ובבעלות מי נמצאות החברות האמריקאיות והאירופאיות?

      רון הכחול, 13/08/09 14:49

      כל החברות האמריקאיות הן פרטיות, וגם רוב האירופאיות. הבעיות של אל על לא קשורות להפרטה, אלא למנטליות הישראלית של סמוך-יהיה-בסדר ולחפיפניקיות הים-תיכונית. לא במקרה החברה הזו נמצאת בקטגוריה של אולימפיק, אליטליה ואיבריה.
      ועוד משהו - אם הישראלים לא היו נאמנים לאל-על בנימוקים של פטריוטיות ובטחון (מה שכבר לא נכון אחרי 11 בספטמבר - בכל החברות יש בידוק בטחוני מחמיר), לא היתה לה ברירה אלא לשפר את השירות.

      • ואתה בכלל לא ממשרד התגובות של רני רהב. באמת לאן הגענו...

        דוד, שדרות, 13/08/09 22:19

        הציבור לא טיפש. הוא יצביע ברגליים. עדיף לשלם לחברת תעופה שיודעת לתת שירות, ולא ''מפסיקה את תנועת עגלת השתיה'' כדי שאנשים לא יצטרכו לשירותים.

  • 84.

    זו חוצפה , שלא בדקו את השירותים זה הדבר השני שצריך לבדוק , שיבקשו החזר (ל''ת)

    OR KORKOS , 13/08/09 13:16

  • 83.

    העקר שהאוכל היה כשר. (ל''ת)

    זאביק השועל, 13/08/09 13:13

  • 82.

    הנוסעים הפליצו ללא הכרה, במקומם אולי הייתי מחרבן על המושבים... (ל''ת)

    עמודי , 13/08/09 13:06

    • עמודי...אתה דוחה..נחות...עלבון למשפחת האדם ! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 13:35

    • ניראה לי שהם סבלו יותר מעצירות מאשר משילשולים (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 13:42

      • גם אתה ירדת לרמה שלו ?...לא מתאים לך פקק.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 15:50

      • פקק יקר אם לא היית מכנה את עצמך פקק תנועה אלא פקק של בקבוק

        ^^^^^^^^^^^^, 13/08/09 22:22

        סוף סוף היה משמעות ושימוש לכינוי שלך במצבי חירום כל טוב וקח את תגובתי בקלילות.

  • 81.

    הכל בגלל הנוסעות במטוס

    עמוס, 13/08/09 12:57

    הסתימה נגרמה בגלל כמה נשים עם וסת אשר זרקו את התחבושות הסניטריות והטמפונים לתוך האסלה.

  • 80.

    להנחית אותו בחיריה.....ועכשיו....עכשיו הבנתי מהיכן בא הסירחון.... (ל''ת)

    zoro22 , 13/08/09 12:54

  • 79.

    ביזיון של חברה - היו חייבים לנחות ולתקן את התקלה !!! (ל''ת)

    חרם צרכנים מיידי !!!!, 13/08/09 12:53

  • 78.

    חבורת ילדים שלא מבינים

    המבין, 13/08/09 12:43

    חבורת ילדים שלא מבינים אתם יודעים כמה עולה להנחית בואינג 747 באמצע טיסה? הוא צריך לרוקן את הדלק בים,אחרי זה לתדלק בשדה שוב,בנוסף יש סידורי אבטחה כך שאל על לא יכולים לנחות איפה שבא להם,המטוס הזה עכשיו גם מעכב טיסה אחרת שצריכה לצאת מהארץ. בשורה התחתונה אל תדברו דברים שאין לכם מושג לגביהם.6 שעות להתאפק? וכמה זמן אתם ישנים ולא הולכים לשירותים?! די לשטויות!!!!!

  • 77.

    המטוס הפך לאסלה מעופפת... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 12:41

    • ואך אפשר היה להוריד את המים אם בתי השימוש התקלקל ו (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 13:44

  • 76.

    אין להם מה לעשות?!?! מה עם הכשרה לאחד הדיילים לפתוח סתימה? (ל''ת)

    יוסי, 13/08/09 12:32

  • 75.

    אז בטח לא קוויקי בתא השירותים (ל''ת)

    אחד שיודע, 13/08/09 12:13

  • 74.

    אני מצרים על הבעיות שלכם, אבל את הכסף קיבלנו ואתם יכולים ^%$^$%#@%^ (ל''ת)

    דנה, 13/08/09 11:54

  • 73.

    חפשו לכם חברת טיסה אחרת, הם גרועים בכל פרמטר אפשרי

    אזרחית, 13/08/09 11:47

    אוכל, נוחות, שרותים, ''תכנית'' הבדור,

  • 72.

    אף אחד לא צילם....? חבל שאין צילום עם ריח, היה יכול להיות מצחיק (ל''ת)

    פלצן מצפון ת''א, 13/08/09 11:45

  • 71.

    להחרים את אל על

    חיים משה, 13/08/09 11:38

    זה לא פעם ראשונה. אל על חוסכת בתחזוקה. מי שטס באל על - מגיע לו.. כדאי שהנהלת אל על תדע שיש תחליפים

  • 70.

    אוי ואבוי

    זה נו איך קוראים לו , 13/08/09 11:24

    אפשר ממש לדמיין את הזוועה של אנשים שבישלו פלוצים שש שעות. אסון אקולוגי. שואה כימית.

  • 69.

    כמה רוע?? אין כמו חברת אל על!!

    מירב ת., 13/08/09 11:24

    החברה היחידה בה אני מרגישה בבית.
    מדינה של בקושי 3 מליון אנשים (לא כולל אוכלוסייה עויינת ואנשים שלא עובדים).
    לא יכולה להתחרות במחירים בחברת תעופה של מדינה ארופאית ממוצעת עם 50 מליון תושבים שמרוויחים ביורו.
    מעדיפה לשלם יותר ולרכוש היכן שאפשר.
    כחול לבן

  • 68.

    זה כזה מרתיח!

    זה נו איך קוראים לו , 13/08/09 11:23

    זה ממש מעלה לי את השתן לראש!

  • 67.

    הדתיים זורקים חיתולים לאסלות (ל''ת)

    גועל נפש, 13/08/09 11:17

  • 66.

    ללא שירותים במשך 6 שעות? אידיוט מי שטס אל על שוב. חובה לנחות ולהחליף

    רעמסס, 13/08/09 11:12

    מטוס, זו התעללות בבני אדם.

  • 65.

    מה ההבדל לא ברור לי.אם כול הנוסעים הם יהודים אז המטוס

    חתול סיימי, 13/08/09 10:50

    כולו היה מלא בחרה.

  • 64.

    הנוסעים היו צרכים להצטייד בפקק כדי לימנונ נזילות במהלך הטיסה (ל''ת)

    פקק תנועה , 13/08/09 10:48

    • מה היה קורה אם הטיס היה הצריך להתפנות בפעם הבאה תחזיקו אינסטלטור מעופף (ל''ת)

      פקק תנועה , 13/08/09 10:54

      • אני חושב שאתה מעופף... (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 12:35

  • 63.

    בקרוב הסרט מדע הבדיוני לחץ בגבהים

    mano , 13/08/09 10:45

    איך התשמשו בלחץ בגוף הנוסעים על מנת לחסוך בדלק ולהגדיל את הדף המנועים

  • 62.

    אני מבין את הקושי של הנוסעים ותומך .אבל כמה רוע יש כאן

    כמה רוע יש בתגובות של האנשים, 13/08/09 10:41

    רוב הכותבים מאשימים את הישראלים שהולכים לשירותים יותר מכל תייר אחר ?
    מאשימים את הישראלים שהם אכלו יותר מדי אורז ? מה הקשר.
    ועוד האשמות להנה והנה .
    בושה לכל המגיבים הציניים

  • 61.

    כולי תקווה שלא היו חולי קוליטיס וקרוהן על טיסה זאת. (ל''ת)

    פלונית, 13/08/09 10:38

  • 60.

    הגברים באמת יכלו להשתין בבקבוק .אך לנשים זו בעייה

    לאדון עמודי כמה שטויות כתבתה, 13/08/09 10:35

    לדעתי אל על תלמד את הלקח הזה ובפעם הבאה היא תחלק שקיות מתאימות לצרכים /ולשתן.
    במלחמה בעזה קיבלנו שקיות מיוחדות לכך.

  • 59.

    סיכנו בריאותית - סרבו לחלק מים

    אורי, 13/08/09 10:35

    בושה וחרפה

  • 58.

    מעניין גם איך השירותים נסתמו במקור, הישראלים מחרבנים כמו סוסים (ל''ת)

    עמודי , 13/08/09 10:31

  • 57.

    מטוסי אל על מבנקוק

    אלון, 13/08/09 10:30

    אחת הבעיות בטיסת אל-על מבנקוק היא שאלעל משתמשת במטוס 767 ישן, שמצבו הפנימי לא משהו. טסתי בעסקים כמה פעמים את המסלול הזה וזה היה לא נעים - מטוס ישן מועד לתקלות כאלו.

  • 56.

    הייתי משאיר חבילה חמה וריחנית בתא הטייס ולא מנגב (ל''ת)

    עמודי , 13/08/09 10:27

  • 55.

    אם אני הייתי בטיסה הייתי הולך למושב הדיילים ומשאיר להם

    עמודי , 13/08/09 10:25

    חבילה חמה וריחנית על המושב, כמו כן בייתי מטיל את מיימי על הוילון המפריד של מח' העסקים וכשהייתי יורד מהמטוס הייתי תובע אותם

  • 54.

    מטוסי 767

    חוג GL,PL, 13/08/09 10:25

    שלום רב,
    בתור חוג נוסעי לקוחות היוקרה.
    נשמח לציין שחברת אל על מטיסה אותנו במטוסים ישנים ולא נעימים בגלל שאין תחרות על הקו.
    המחירים מאד מופקעים,רק בימי חמישי מוצאים לנכון לשלוח את 777.
    במטוסי 767 זהו צי מאד ישן שסובל מרצף תקלות.
    כמו כן הבעיה במזרח שאנו עוברים מעל מדינות ערב אבל עקב הנסיבות היה צריך לחזור אחורה לפחות לכיוון מומבאי,
    אך, הענין העיסקי בחברה הוא יתר חשוב מאשר שירות הלקוח.
    לכלוא אנשים בטיסה מעל 11 שעות בתנאים מחפירים
    להנהלת אל על הפסיקה מזמן להתייחס לתלונות אלו.
    המסר הוא החרמת הטיסות במטוסים אלו.

  • 53.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 13/08/09 10:19

    זה נראה יותר ככשל הנדסי בחשיבה על עצמאות
    חדרי השירותים במטוס ואי תלותם האחד באחר.
    מכאן אני מבין שזה לא בעיה של חברת התעופה אלא של יצרנית המטוסים?!
    אבל זה עדיין בגדר ניחוש שלי כי הכתבה לא יורדת לפרטים הטכניים של הצורה בה נבנו תאי השירותים במטוס ומתמקדת בסבל הנוסעים כתוצאה מכשל הנדסי זה.
    גם תגובת אל על לא תורמת להארת הנושא.
    אז עד שנחשוף את המסתורין שבכתבה שישלחו אינסטלטור בטיסות-חיוך
    -אין עוד מלבדו

  • 52.

    התנהלות ותשובה אופיינית לחברה המונופוליסטית אל-על ,,,,

    משה, 13/08/09 10:15

    מי שמטיסה את נוסעיה במטוסים מרקיבים 767, שהכל מתפרק שם, מטוסים שאף חברה שמכבדת את עצמה כבר מזמן הוציאה מהקוים בכלל ומהקוים הארוכים בוודאי, מזלזלת בציבור הנוסעים, למזלם הטוב (הרע שלנו) אין להם תחרות, אני הרבה על הקו לבנגקוק, ובסוף הכרוז אומר תודה שטסתם למרות שיש לכם אפשרות בחירה???!!! --- רק בישראל !!

  • 51.

    ומה עם פיצוי לנוסעים ?!?! (ל''ת)

    פיצוי, 13/08/09 10:13

  • 50.

    אולי תפסיקו לכתוב - הישראלים! (ל''ת)

    מביעה דעה - זכותי! , 13/08/09 10:12

    • גם אתה כאלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מביעה דעה - זכותי! , 13/08/09 10:12

  • 49.

    זה בסדר זה ממש מתאים לאל על והישראלים המפגרים ימשיכו

    איתי1960 , 13/08/09 10:10

    לטוס עם החברה שחוץ מבטיחון אין בה כלום

  • 48.

    זה בסדר זה ממש מתאים לאל על והישראלים המפגרים ימשיכו

    איתי1960 , 13/08/09 10:07

    לטוס עם החברה שחוץ מבטיחון אין בה כלום

    • אה ואני מבינה שבטחון זה פרט שולי?!

      מביעה דעה - זכותי! , 13/08/09 10:11

      אני טסה רק אל-על בגלל הבטחון!
      חוץ מבטחון? על מה את מדבר בכלל???
      מה את עדיפה מעל הבטחון שלך?

      • stupid (ל''ת)

        Boris, 13/08/09 10:22

  • 47.

    חרדים חירבנו במגבעות שלהם (ל''ת)

    נעמן השפוי פה , 13/08/09 09:57

    • חרדים לא טסים לתאילנד. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 10:05

      • טסים גם טסים! (ל''ת)

        מביעה דעה - זכותי! , 13/08/09 10:13

        • הם אוהבים ליידיבוייז (ל''ת)

          עופרר , 13/08/09 10:18

          • לא כולם אוהבים מה שאתה אוהב (ל''ת)

            עיזה פזיזה, 13/08/09 11:44

          • איכס.. (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 12:33

  • 46.

    קדימה לתבוע להם את הצורה, מה קרה במחלקת עסקים? שם השתינו? (ל''ת)

    אלון, 13/08/09 09:56

  • 45.

    בכלל לא מצחיק, אני לא מקנא בנוסעים (ל''ת)

    איש, 13/08/09 09:53

  • 44.

    העיקר שהם רוצים 1400 דולר ואף יותר ,על טיסה לתאילנד,ובלי שירותים.

    יוחנן, 13/08/09 09:50

    לעומת 850,בג''ורדן,טורקיש,,כולל שירותים.

  • 43.

    משום מה הגויים יודעים להתאפק (ל''ת)

    חאפז אל אסד, 13/08/09 09:49

  • 42.

    same problem on flight from south africa in april .

    joe, 13/08/09 09:49

    very likely the same plane and the problem never fixed properly. El AL said may happend every few years!!!.

  • 41.

    אני הייתי פעם דייל

    שי, 13/08/09 09:47

    הנוסעים של אל על כל הזמן הולכים לשרותים..

    • כדי לברוח מהאישה/גבר (ל''ת)

      עופרר , 13/08/09 10:17

  • 40.

    להוסיף הסבר על שימוש נכון בשרותים בסרט הפתיחה

    מתאפק כרוני, 13/08/09 09:47

    מה לעשות שיש אנשים שלא מבינים איך עובדים השרותים באויר, וזורקים שטויות לאסלה.אם אפשר לנסות להשתמש בשרותים בשדה לפני העליה למטוס-הרווחתם! השרותים ברוב המטוסים מזעזעים.

    • רק באל-על השירותים מזעזעים

      עליזה, 13/08/09 11:43

      הדיילים והדיילות נראים כמו מלפפונים....חמוצים ! השירותים מטונפים כבר בתחית הטיסה, אני עם אל-על גמרתי לטוס ! ואני טסה הרבה לאירופה,ומזה שלוש שנים רק בחברות אירופאיות, עליהן אין איום בטחוני ! רק את מטוסי אל-על מלווה משטרה בשדה התעופה בפרנקפורט ובמינכן , כמו אסירים שבאים לחופשה - בושה !

  • 39.

    המשל.... והנימשל? (ל''ת)

    solsam , 13/08/09 09:45

  • 38.

    חווית הטיסה של הישראלי היא להיות בשרותים לפחות שלוש פעמים

    chaimgal , 13/08/09 09:44

    מסכנים הנוסעים איך קילקלו להם את חווית הטיסה.

    הרי כשהם על הקרקע יכול לעבור יותר משש שעות מבלי שיצטרכו ללכת לשרותים.

    תנסו בעתיד ללכת לשרותים לפני שעולים למטוס.

  • 37.

    מזל שזאת לא אחת מהטיסות האלו של 12 שעות. (ל''ת)

    בלוך, 13/08/09 09:41

    • מה לא 12 שעות 11 זה לא מספיק להיות בחרא של אל-על (ל''ת)

      משה, 13/08/09 10:17

  • 36.

    מזל שזאת לא אחת מהטיסות האלו של 12 שעות. (ל''ת)

    בלוך, 13/08/09 09:40

  • 35.

    מי שטס אל על מגיע לו

    שי, 13/08/09 09:36

    אז נכון שמחירי כרטיסי הטיסה באל על הם הכי יקרים בעולם אבל מה חוץ מזה? שירות? חיוך? נעימות? לא באל על.

    • אני אוהב מאוד את הטיסות באל על

      יוסי, 13/08/09 11:20

      ותפסיקו להשמיץ כל דבר שמריח ישראליות.
      אני ישראלי, אוהב את המדינה, גאה בכדורגל המצחיק שלנו.
      אוהב את נבחרות ישראל.
      אוהב את הישראלי הממוצע.
      די להשמיץ

  • 34.

    ONLY IN ISRAEL--SUE SUE AND SUE,DO NOT LETY THEM GET AWAY WITH THAT (ל''ת)

    AVI, 13/08/09 09:36

  • 33.

    אפשר היה לנחות בגוודלחרה ..... (ל''ת)

    עזרא, 13/08/09 09:36

    • ..וגם בטיטיקקה ובפיפילוקו...... (ל''ת)

      נחמיה, 13/08/09 11:18

  • 32.

    אין לאל על היכן לנחות. אחרי שהמטוס עבר את הודו (ל''ת)

    אלון, 13/08/09 09:35

  • 31.

    די לאורז ולפתאי

    סותם אסלות, 13/08/09 09:34

    בתור אחד שעבר מספר סתימות אסלה בבנגקוק עצמה ומכיר את יכולות הישראלים המופלאות לסתום אסלות אין פלא שגם במטוס יש סתימות...
    ''אל על הכי בבית בעולם רק בלי שירותים....''

  • 30.

    הכל באשמת הנוסעים

    גיל, 13/08/09 09:34

    זה היה קורה בכל חברת תעופה עם אותה אוכלוסיית נוסעים.
    התחילו עם 5 תאי שרותים נקיים וסתמו אותם במהלך הטיסה (טיטולים, זבל וכיוצ''ב) ואח''כ באים בטענות
    ח צ ו פ י ם

    • ברור, אנשים זורקים טיטולים ומגבוני נייר לשירותים ואח"כ מתלוננים (ל''ת)

      עופרר , 13/08/09 10:16

      • מגיב 30 ! ,המנשר הדלוח שלך מזכיר לי מאמר של רייב' מנייחם שטנדל.! (ל''ת)

        מאת: שבתאיי שביט [ הגואל ], 13/08/09 10:57

  • 29.

    אוי כמה חבל (ל''ת)

    כחול-כהה , 13/08/09 09:33

  • 28.

    אין מה לעשות חוץ מלנחות ולתקן (ל''ת)

    טייס עברי, 13/08/09 09:33

  • 27.

    סביר להניח שלמחלקה ראשונה ולמחלקת עסקים

    גיל, 13/08/09 09:30

    היו שירותים פנויים.

    חבל שהנוסעים לא עשו את הצרכים על המושבים

    אני מקווה שיחטפו תביעה וישלמו פיצויים.

  • 26.

    למה לא נחתו בטהרן לעשות פיפי וקקה? (ל''ת)

    מני, 13/08/09 09:28

  • 25.

    ל-13 המגיבים הראשונים (לפחות): ספר לקורא ישראלי על פיפי-קקה (ל''ת)

    ומיד יהיה לו משהו מאוד חכם לומר בעניין, 13/08/09 09:26

  • 24.

    עם אותה אוכלוסיית נוסעים בכל חברה אחרת היו נסתמים גם השרותים (ל''ת)

    גיל אזולאי, 13/08/09 09:26

  • 23.

    טחחחחחחחחחחחחחחחחח

    דני, 13/08/09 09:25

    איזה כיף!!!!!!!!!! איזה כיף!!!!!!!!!!!!!
    איך אני ניהנה מלחשוב על מה שעברו!!!!!!!!!!
    מה שנקרא ביידיש: כל אחד אוכל ת'חרא שהוא מבשל. ישראלים חולי רוח: תמשיכו לטוס אל על. אני בטיסה השנייה שלי לפני עשרים שנה הבנתי מה זה. מאז, לא ראו שערה משערותיי

  • 22.

    אני מחרבן על אלעל לא שמעתם על שירותים. (ל''ת)

    AVNERBV, 13/08/09 09:22

  • 21.

    אני לעולם לא אטוס עם אל-על

    ערן* , 13/08/09 09:20

    אך ורק בגלל הישראלים החארות. השירותים לא נסתמו סתם איזו אמא מפגרת זרקה חיתול ספוג בחרא של הבן הצעקן והמציק שלה...ושאר החורנים המפגרים השליכו ניירות בשאר האסלות וגרמו לסתימתן....אין ספק שהעונש שהם קיבלו היה ראוי...מטומטמים!!!

    • כולה חירבון (ל''ת)

      עם של קאקות, 13/08/09 09:23

    • צודק!

      מבין, 13/08/09 11:14

      מה גם שהדבר יכול לגרום להתרסקות המטוס, בגלל זה יש שלט המציין לזרוק את הנייר בפח ולא באסלה.

      אני אם הייתי הקפטן, הייתי פונה לאיראן/אפגניסטן/עיראק ומנחה את הצוות לזרוק את הנוסעים!

  • 20.

    למה הם לא נחתו באפגניסטן?!

    ישראלי חכם, 13/08/09 09:19

    יש להם שם אחלה שירותים!!

  • 19.

    לא יאומן כי יסופר פיצוי כספי הולם על עוגמת הנפש (ל''ת)

    מזועזעת, 13/08/09 09:15

  • 18.

    הצוות היה דווקא בסדר והתנהג יפה

    ר.ג., 13/08/09 09:13

    אבל המצב היה בלתי נסבל.

    היתה אישה אחת שפשוט השתינה לתוך כלי ממש לידי.

    • מתי יצאה טיסה זו מבנגקוק? (ל''ת)

      יוסי, 13/08/09 14:21

  • 17.

    זה מה שקורה כשמקצצים בטיפולים ובתחזוקה

    יוסי, 13/08/09 09:08

    נקווה שהקיצוצים הם בטיפול הטכני של תא הנוסעים ולא בבטיחות המטוס

    • טיסיי אל על קיבלו פקודה לכבות מנועים בירידה,מקבלים בונוס על חיסכון (ל''ת)

      צפירה בורשטיין-תל עדשים., 13/08/09 11:16

  • 16.

    רק בטיסות הישראליות יש ת מ י ד תור ארוך לשירותים!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ישראלים,ת ת א פ ק ו קצת..., 13/08/09 09:04

  • 15.

    אל על

    רותה, 13/08/09 09:04

    מתי תפנימו,חברת אל על ועובדיה במיוחד הדיילים הם הגרועים ביותר. החב' הלאומית שלנו שמחירי הטיסות יקרים מחב' אחרות מעניקה שירות גרוע פלוס פנים כעוסות. טוסו בחב' אחרות ותרוויחו.

    • גברת רותה היקרה

      דיילת באל על, 13/08/09 11:19

      באמת נחמד שהדבקת לנו תואר, ''הדיילים הגרועים ביותר''. כדאי שתחשבי למה חלקנו מאבדים את הסבלנות בטיסות, כשאת ובטח כל משפחתך מתעקשים לטוס רק אל על, אבל עוד בבית מתחילים לקטר ולהתלונן על הדיילים. למה שלא תעשו לכולם טובה ותטוסו עם חברות אחרות??

      • דיילת חמודה - אם זו התשובה שלך , אני מבין למה אנשים לא אוהבים אתכם. (ל''ת)

        יוסאריאן, 13/08/09 12:56

  • 14.

    מזל שאני מפחדת מטיסות ולעולם לא טסה . (ל''ת)

    זיווה שלא יכולה להתאפק, 13/08/09 09:04

  • 13.

    ללללללללללללללללללללללללל

    יייייייייייייייייייייי, 13/08/09 09:03

    חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה למה לא טסים אל על

  • 12.

    מפתיע שהישראלים לא פתחו דלת ויצאו לחרבן באויר הצח (ל''ת)

    zoro22 , 13/08/09 08:59

  • 11.

    איזה חרבונא, חייב לבוא פיצוי , חויית חירבון מתקנת באויר (ל''ת)

    חרבונולוג, 13/08/09 08:56

  • 10.

    ישראלים התאפקו ?...זו באמת ידיעה מרעישה... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 08:55

  • 9.

    שירותים במטוס

    קובי, 13/08/09 08:54

    אני רוצה להגיד שיש אנשים שיושנים כול הטיסה (וזה רוב האנשים)וללא צריטך לעששות כזה רעש

  • 8.

    זה קורה .. אחל'ה תשובה אופיינית לחברה המיתנשאת הזאת,אני עפתי משם מזמן (ל''ת)

    נורית בכור - ת''א, 13/08/09 08:53

  • 7.

    להערכתי התביעה בו תבוא... (ל''ת)

    יגאל, 13/08/09 08:53

  • 6.

    זה העונש למי שטס עם החברה המצ'וקמקת הזאת,טוסו ג'ורדן לבנגקוק (ל''ת)

    הנוסע המתמיד, 13/08/09 08:52

    • ותוכלו עוף מכובס והמיזוודות יגיעו רק למחרת. (ל''ת)

      chaimgal , 13/08/09 09:46

      • רויאל ג'ורדן לא רואה את אל-על ממטר, לא בשירות ולא בנוחות (ל''ת)

        עופרר , 13/08/09 10:14

        • האפיפיור טס רק בג'ורדן. הוא ניגעל מאל על !! (ל''ת)

          סם טורקאניץ'--מלבורן, 13/08/09 10:54

        • 18 דילות תאיילנדיות מדהימות בכל טיסה של ג'ורדן. (ל''ת)

          נינו גילעם ~ מושב אשמורת, 13/08/09 10:55

  • 5.

    ממש כמו התירוצים של רכבת ישראל גם שם השירותים ניסתמים כל הזמן

    אל נקם, 13/08/09 08:51

    בנוגע לצוות הפרצוף החמוץ אני מבין אותם הם היו עם ישראלים מטוס כל מילה לא במקום המהומה הייתה חוגגת
    עם ישראלים צריך להיות פוקר פייס ולדבר בקשיחות אחרת הוא יעלה עלייך

  • 4.

    אני הייתי מחרבן להם המעבר המטבח. (ל''ת)

    מה היו עושים לי?, 13/08/09 08:51

  • 3.

    איפה רצו שיעצרו? באיראן? (ל''ת)

    רן, 13/08/09 08:51

    • למה לא שמעתי

      לללללללללללללל, 13/08/09 09:04

      למה לא שמעתי שיש שם שירותים חבל על הזמן

    • היה אפשר לפתוח חלון ולחרבן על הכור האטומי שלהם. (ל''ת)

      chaimgal , 13/08/09 09:48

  • 2.

    ''היה מצופה מהחברה שתנחת''

    שפוי, 13/08/09 08:49

    איפה?
    באיראן?
    אפגניסטן?
    ערב הסעודית?

    • הודו, למשל (ל''ת)

      כי טוב, 13/08/09 09:34

      • אם לא הודו -אז טיביליסי כפי שכבר קרה בעבר- אבל חסכו

        אורי, 13/08/09 10:33

        בסה''כ אז היה סימן של דלת פתוחה - זה היה מקרה חירום.
        נחיתה שכזו עולה הון תועפות - אלעל - בטוח חסכו...

    • בוודאי . שיעצור בצד וייתן ללכת להשתין (ל''ת)

      גוי, 13/08/09 09:50

    • איפשר לנחות בבומביי,, (ל''ת)

      הודי, 13/08/09 09:52

    • בשביל הישראלי שחושב שהכל מגיע לו - כל התשובות נכונות (ל''ת)

      amitos1978 , 13/08/09 10:01

    • אין בעיית מקום נחיתה !! אם הייתה תקלה במנוע גם היו ממשיכים בטיסה ? (ל''ת)

      יוסאריאן, 13/08/09 12:54

  • 1.

    מתי יצוצו סירטוני הוידאו הריחניים? (ל''ת)

    עריד, 13/08/09 08:44