חוסכים מים: הבריכה תישאר פנויה למייקל פלפס
nrgמעריב והסטודנטים בבית ספר לפרסום ACC של תרצה גרנות מצטרפים למאמץ הלאומי לחיסכון במים. מדי יום תוצג עבודה של סטודנט אחר שקוראת לצמצם את השימוש במים, בשלל זוויות מקוריות. היום, איל גורן מסביר מדוע לא נזכה במדלייה בבריכת השחייה באולימפיאדת לונדון 2012. ולא אין קשר לאיכות הספורטאים
חוסכים במים:
- מה לא לעשות במקלחת
- כדאי להשאיר את הבאר מלאה
המדיום הוא המסר
מגזין "NATIONAL GEOGRAPHIC" פרסם החודש גיליון מיוחד שמציג את דוח מצב כדור הארץ. הגיליון תוקף שורה ארוכה של נושאים ובוחן אותם מזוויות שונות. ב 96 עמודי מגזין הכרומו המשובח אין ולו פרסומת אחת, מלבד העמוד האחורי.
ובעמוד זה, נבחרה פרסומת, דווקא, של בזן, בתי זיקוק לנפט חיפה. הפרסומת מבטיחה "אנרגיה של שינוי" ועוסקת במהפכה הסביבתית שראשי הארגון עורכים. לטענתם, הם השקיעו 270 מיליון דולר בשיפור איכות הסביבה.
זו בחירה מעניינת של פלטפורמת פירסום. קהל הקוראים של המגזין, הם חובבי טבע וסביבה. קשה לעמוד על עמדתם בנושא בתי הזיקוק, אבל סביר להניח כי כמו רוב הציבור הישראלי הם מבינים מה התרומה של הארגון לזיהום האוויר.
השינוי במדיניות בזן, אינה מספיקה, הטמעתה מחייבת קמפיין ארוך שנים עם מסרים משמעותיים. הבחירה לפרסום במגזין כזה, משמעותה - מחשבה על כיוון הקמפיין, מטרותיו ודרך הביצוע.
כך, הפרסומת שהצגנו כאן היום תפורסם בעמודי הספורט ובמעריב לנוער, כדאי יהיה לפרסם בשפה שמדברת אל בני הנוער.
יש לכם רעיון לקמפיין סביבתי נוסף? אתם מוזמנים לפנות אלינו - yarok@nrg.co.il









נא להמתין לטעינת התגובות






