נוסע באל-על: דייל קרא לי 'סחוג'
נוסע באל-על טען: הדייל הראשי השמיע הערות גזעניות כי סירבתי לעבור מקום. אל-על: "מתנצלים"
טיסה מספר 075 של אל-על, אשר יצאה לפני ארבעה ימים משדה התעופה בן-גוריון לכיוון נמל התעופה בהונג-קונג, היתה רוויה בניחוחות חריפים. כך, לפחות על-פי טענתו של אחד הנוסעים, בשנות ה-40 לחייו, אשר עלה למטוס בשעה 22:00 ונקלע לעימות מילולי יוצא דופן עם מנהל השירות בטיסה.
לטענת הנוסע, היו מספר מקומות פנויים על הטיסה, ולכן התיישב במקום כפול, לאחר שביקש אישור לכך. הדייל הראשי פנה אל הנוסע וביקש ממנו לקום ולפנות את המושבים לנוסע אחר שהיה על הטיסה. השניים, כך על-פי הדיווחים, נקלעו לוויכוח מילולי שעלה לטונים גבוהים.
לטענת הנוסע, פנה אליו הדייל בבוטות ואמר: "אתה תקום עכשיו, יא סחוג וחילבה". הנוסע השיב כי לאור הטון המתנשא בדבריו של הדייל הוא מתכוון לכתוב עליו תלונה חריפה, ואז, כך על-פי הטענה, השיב הדייל: "מצידי התלונה שלך יכולה להיות חריפה כמו הסחוג והחילבה שלך".
"שירות טוב ויחס אישי והגון הוא נר לרגלי החברה"
בהמשך הטיסה, כשהבין מנהל הטיסה כי התבטאויותיו "החריפות" עלולות לעלות לו בעבודתו, נזכר כי מלבד הידע הרב שלו ברזי המטבח התימני הוא זוכר גם את כללי הנימוס ואת היותו נותן שירות, וניסה להתנצל בפני הנוסע, אך הנוסע הנרגז סירב לקבל את ההתנצלות.
מחברת אל-על נמסר בתגובה להתבטאויותיו של מנהל הטיסה וחילופי הדברים עם הנוסע, כי "על-פי תחקיר
ראשוני שביצעה החברה בעקבות קבלת התלונה, עולה כי מדובר באירוע שהחל כשהנוסע סירב להישמע להוראת מנהל השירות בטיסה".
לדבריהם, "כתוצאה מכך התפתח ביניהם דין ודברים, ממנו ככל הנראה נעלב הנוסע. המנהל התנצל מספר פעמים בפני הנוסע. החברה מתנצלת בפני הנוסע אם נפגע מהדברים ומדגישה כי הענקת שרות טוב ויחס אישי והגון הוא נר לרגלי החברה".
המידע הראשוני התקבל באמצעותהסקופ-מייל
עדכון אחרון : 24/4/2008 0:17