• 92.

    לדעתי אסור לעמוד בצפירה על נרצחי השואה האשכנזים

    מזרחי גאה, 27/04/08 01:56

    אצל האשכנזים יש עדיין גזענות נוראה, ואין הם ראויים לסולידריות מצד המזרחיים. הגזענות בארץ מאוד מאוד גדולה, ולכן יש לנקוט במהלך קיצוני כדי לזעזע את המערכת כאן. אתם שמים לב שבתקשורת הישראלית כשיש פרסומות חיוביות אז משתמשים באשכנזים ובכל הפירסומות השליליות משתמשים במזרחיים? אני שם לב לכך כבר שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    באל על לפני הנוסעים הם בהמות מסע המסווגות לפי מוצאם ורק אח''כ ב''א. (ל''ת)

    שישאו בנזק כספי, 27/04/08 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לצערי רוב האנשים פה נגועים בגזענות!

    צבי, 25/04/08 07:15

    מדובר דבר ראשון בבנאדם, לא ''תימני'' ולא סחוג או חילבה, אם תצאו מנקודת ההנחה הזו אז תמשיכו לקרוא את המשך דבריי, הבנאדם הזה נוסע יותר מ20 שנה באלעל בטיסות עסקיות, 20 שנה!!! אם הוא היה ''ברברי'' או חסר אינטלגנציה בסיסית, הייתה לנוסע בעיה עם החברה והוא לא היה נוסע מתמיד באלעל!!! לכן מצד אחד הוא לא עארס ברברי ומצד שני הוא לא תימני שפוט לבוס, תצאו מהסטראוטיפים שלכם ותחשבו ברציונאליות, לא מקנאה או מאירועים ספציפיים שקראו לכם בעבר, כל בנאדם הוא אינבדואלי, חג שמח.

    הגב לתגובה זו

    • שיפתרו את העניין בסולידיות.

      חזקי, 26/04/08 14:17

      הדייל הראשי יתנצל בכנות ודיסקרטיות והנוסע יסגור את העניין בזה, בשביל פליטת פה לא צריך לפגוע פרנסה של בנאדם, להבא הוא ילמד לכבד את הנוסעים קל וחומר כראש צוות דיילים.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    לשושיק האטומה

    תימני גאה, 25/04/08 02:37

    אני מקווה מאד שאין עוד הרבה אנשים קטנים כמוך דעתך המבחילה לא מעניינת אף אחד את קרוב לוודאי בן אדם בודד ומריר כי אין הרבה אנשים שנהנים בחברת אדם קטן כמוך חוץ מזה לידיעתך התימנים הם אנשים מקסימים ומלאי שמחת חיים והלוואי וכל עם ישראל היה שותף לאהבת הזולת שיש בהם וליושר שלהם והם גם נחשבים לעדה הכי חיננית ומתוקה שיש במדינה והלוואי וכולם היו דומים להם

    הגב לתגובה זו

    • שושיק המקסימה. אמרת את מה שרבים יודעים חושבים ומסכימים

      חצי תימני, 25/04/08 15:19

      אך לא מדברים על זה בכול רם.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    el al

    nathan aziz lev, 24/04/08 22:16

    I fligh a lot for my business. and I must say I feel sorry for the el al crew that have to deal with the pasengers. I think el al give an try harder than any other airlin that I fligh with. the israeli pasenger is not easy to deal with. if I have the choice I will chose el al any day of the week for the safty and security.and service

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא נוסעת באל על בגלל

    אז, 24/04/08 19:39

    היחס המזוויע.
    כשעושים בדיקות בטחוניות לישראלים אין צורך להטריד ולהתנשא ולזלזל בבנאדם.
    הדיילים לרוב נוראיים! מים בקושי רצו לתת לי בטיסה. הדיילים במקרה הטוב מתעלמים מהנוסעים ובמקרה הרע צועקים עליהם.
    מאמינה לנוסע ומקווה שיפטרו את מנהל הטיסה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אני לא מאמינה לאף מילה של התימני הזה

    שושיק, 24/04/08 13:35

    הם תמיד כאלו. ערסים שחושבים שהכל מגיע להם, נוהגים באלימות, לוקחים בכח את מה שלא מגיע להם, מקללים ואחרי זה בוכים.
    בטח הוא קילל את הדייל וסירב באלימות לפנות את המקום שלא שלו ואחרי זה איים במכתב חריף, ככה נוהגים החיות-אדם האלו.
    הדייל השיב לו בהומור שיכתוב מכתב חריף כמו סחוג וחילבה, אז מה?
    אבל כמובן שהערסים לא מבינים הומור וישר מתבכיינים.

    הגב לתגובה זו

    • ''חיית האדם'' היחידה זה את גבירתי!

      גם ''התימני הזה'', 24/04/08 14:22

      רעה גזענית ואכזרית, איך אנשים כאלה קיימים במדינה שלנו אני עדיין לא מבין, רק ציטוט קטן מדברייך: ''אני לא מאמינה לאף מילה של התימני הזה'', התימני הזה הוא במקרה בנאדם, איש עסקים, שהושפל ע''י נבל ניאדרטל נמוך מצח ואין בנו לבין עארס כלום, אולי חוץ מצבע העור לדעתך המבחילה כמובן

      הגב לתגובה זו

      • יש רק שני תימנים בעולם שהם בני אדם הראשון מת מזמן והשני עוד לא נולד (ל''ת)

        מתעב תימנים-, 24/04/08 21:16

        הגב לתגובה זו

        • חתיכת נאצי

          אהרון, 24/04/08 23:14

          איך בכלל נותנים לך במה, חלאת ביבים סרוחה, אתה לא יהודי בטח מזן של עמלק, אם היה לך את האומץ לדבר אליי אני ממרום גילי הייתימכניס לך באבי אביך שלא חינך אותך

          הגב לתגובה זו

          • למתעב תימנים אני מרחם עליך

            שלומי, 25/04/08 07:17

            אתה איש אומלל, מפגר חברתית ומסכן, מקווה שתצא מהבועה הקטלנית של החשיבה שלך

            הגב לתגובה זו

            • שושיק אמרה את כל האמת על התימנים ורוב העם בישראל מזוהה עימה

              לא אוהב תימנים, 25/04/08 15:15

              ואתם היאמנים תפסיקו לחיות בהשליות כאילו לא מכירים אותכם או שמישהו יכול לסבול את הנחשיות שלכם.

              הגב לתגובה זו

    • ומה זה אשמתו שיש לך בעיה בראש? (ל''ת)

      גדי, 24/04/08 14:29

      הגב לתגובה זו

    • מנין לך כל הידע הזה בעניין ערסים

      דוד, 24/04/08 17:31

      עבדת פעם בירקון ?

      הגב לתגובה זו

    • שושיק את מקסימה ונהדרת . כי את אמרת את האמת לאמיתה (ל''ת)

      להתרחק מהם, 24/04/08 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    שטויות מדברים פה חופשי. האמת שטיסה באל-על בד''כ הכי טובה. נקודה. (ל''ת)

    לא כפוי טובה, 24/04/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא זו לא גזענות כלל

    שמעון, 24/04/08 12:16

    מהכתבה ברור מה היה:
    הנוסע עלה והתישב על מושב כפול, לתפוס מה שבטוח, וכל זה כנראה לפני שעלו כל הנוסעים, שהרי אם לא לא היה צורך לבקש ממנו לפנות אם כשישב עלו והתישבו כבר כל הנוסעים.

    לאחר שעלו נוסעים נוספים התבקש הנוסע לעבור למושב אחד בלבד( אולי גם למושב שהיה מיועד לו ומודפס על כרטיסו)
    אבל כאן מתחיל הבלאגן מפני שהלה סירב כמובן (למה אנ?. אני כבר תפסתי! )
    ומכאן שהצדק כמובן עם הדייל שהרי אם לא כך בודאי היינו קוראים שהמקום היה מסומן על כרטיסו של הנוסע אבל הכריכו אותו לפנות למישהוא אחר! אם זה היה המצב זה בודאי היה בכתבה! אבל לא, זה לא הוזכר ע''י הנוסע ולכן זה לא המקרה.
    כך שלפני כל הסיפור עם הסחוג, ברור לכולנו שהנוסע לא צדק,

    מכאן עד הגיזענות הדרך קצרה!
    יכול להיות שהנוסע צעק לדייל יא אשכנזי...
    ויכול להיות שהדייל צעק יא סחוג...
    כמובן שרצוי לחזור להתחלה:
    לנוסע לא היתה זכות על 2 המושבים ולמרות זאת, תפס אותם וסרב לפנות.

    הכתבה אינה על גזענות!
    הכתבה היא על הישראלי הממוצע שחושב שדופקים אותו ומנסה תמיד לתפוס 2 מקומות, ושיקפצו כולם.
    זו הגישה לא הסחוג.

    הגב לתגובה זו

    • הנוסע לא צעק לו י''אשכנזי''

      אנטי גזענים, 24/04/08 14:23

      למה להעלות ספקולציות שקרניות שלא נאמרו, עד כמה מנסים לתרץ גזענות במדינה הזו, ממש מדהים

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה אומרים פרסים קמסנים . תראו טימנים כמה הם יוטר קמסנים. (ל''ת)

    פרסי גאה, 24/04/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הכי טוב. טיסה ישירה לכיוון אחד לצנעה. (ובחינם לתימנים) (ל''ת)

    והמבין יבין., 24/04/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    וההב על הבוקר אני שומע לייד הרמזור היי סחוק וחילבה מי נתן לך רשיון (ל''ת)

    שדרוג השם, 24/04/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הכל יחסי

    בדואי, 24/04/08 07:33

     איך היה מגיב התימני אם היו מתנהגים לערבי בצורה גזענית זה אשכנזי ספרדי דרוזי בדואי ערבי זה לא חדש

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בושה למדינה העלובה הזאת!

    שניר לוי, 24/04/08 07:30

    אין ספק שלא משנה מי צודק בסיפור ומי לא. עצם העובדה שהגזענות חוגגת זה כבר איום ונורא. אין ספק שהדייל חייב לעוף. ביזיון שעוד קיימים אנשים כאלו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    נר לרגליהם ? חוצפה. שיביא עדים מהטיסה ויתבע על לשון הרע. (ל''ת)

    לא טס אלעל, 24/04/08 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אחרי 60 שנה של טיפוח הגזענות על ידי השלטון . למה לצפות בדיוק ?? (ל''ת)

    איש, 24/04/08 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    השרות באל על נראה כמו ''שכונה''. לעולם לא אטוס איתם. (ל''ת)

    ככ, 24/04/08 07:17

    הגב לתגובה זו

    • אז אל טטוס באל על

      שמעון, 24/04/08 11:59

      הכוח תמיד אצל הלקוחות, אם הלקוחות ירצו להשתמש בו.
      לא חוכמה לומר היחס גרוע, עשו משהוא!

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אנחנו אוכלים את עצמינו. הטפשות חוגגת וגם הערבים שונאינו. (ל''ת)

    ישראל, 24/04/08 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מיימדי התקש' הגזענית 134/67=200% (ל''ת)

    חשב בכיר, 24/04/08 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה אני לא מאמין לטוען הישראלי נעים ההליכות ????

    hartk'''''''''', 24/04/08 06:25

    כי הישראלי הוא מכוער מארץ מכוערת שלא מוכן שיעירו לו ......!

    הישראלי הוא אדם מגעיל ודוחה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הלקוח תמיד צודק

    מזרחן, 24/04/08 06:24

    אבל לא ב''אל על'' - שהנוסע יגיד תודה שיצא רק עם כינויי גנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האשכנזים השתלטו לנו על המדינה הצילו!!!!!!!!1 (ל''ת)

    יש לך כמה שקלים, 24/04/08 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    Will never fly El Al again (ל''ת)

    Fire the racist, 24/04/08 05:57

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    איזה עם מדכא. מסכן משה רבינו. תחשבו מה עבר עליו. טירוף.והוא לא נשבר (ל''ת)

    עם מגעיל ודוחה., 24/04/08 04:30

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש תחליפים

    טס הרבה, 24/04/08 04:28

    יש תחליפים לאל על ואדון שר התחבורה איפה השמים הפתוחים שהבטחתם???

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איך הוא העז לתפוס מקום של איש לבן!

    אתיופי, 24/04/08 01:48

    הייתם שמים אותו באחורי המטוס, שחרחר יהודוני חצוף.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    האמת הדייל היה דיי מאיים וולגארי

    מנו, 24/04/08 01:39

    בלי קשר ליציאה ה''מכוערת'' שלו, אני דיי נבהלתי ממנו, הוא ממש תקף את הנוסע בעצבים ותאימנו לי אני רחוק מלהיות תימני, פשוא אני לא אוהב לראות שתוקפים ומעליבים אנשים שהם עדינים יחסית ועשו טעות בתמימות

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מזכיר את הסיפורים בדרום ארה''ב כששחורים פינו מקום ללבנים (ל''ת)

    תומר, 24/04/08 01:22

    הגב לתגובה זו

    • שקט לא נעים

      יהודי, 24/04/08 02:27

      יש מספיק גויים שקוראים ולומדים עברית, מקווה שלא מצאו את הכתבה הזו על תגובותי המוזרות ואף הגזעניות

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ישראלים נשארים ישראלים...

    ישראלי לשעבר, 24/04/08 01:21

    עם הנימוסים הדפוקים וחוסר המקצועיות... גם כשהם דיילים.

    בעעעעעע

    הגב לתגובה זו

    • את האמת - אתה צודק 100%

      ישראלי בישראל, 24/04/08 04:54

      החיים כאן בזבל.

      הגב לתגובה זו

      • אז תעופו מפה שניכם, וקחו את הדייל והתייר הגס הזה איתכם!!! (ל''ת)

        אפי, 24/04/08 12:35

        הגב לתגובה זו

        • חחחח... התגובה שלך רק מוכיחה שהם צודקים

          סחוג וחילבה, 24/04/08 16:16

          איזה סתום!

          הגב לתגובה זו

  • 63.

    גזען עלוב נפש (ל''ת)

    יהודי, לא ספרדי, 24/04/08 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לתבוע ולהכות בכיס - זאת הם מבינים

    נחום תקום, 24/04/08 00:59

    ההתנצלות של אל על לא שווה כלום
    כי מחר יעשו כך עוד פעם צריך לתבוע אותם על עוגמן נפש בסכום רציני ואז הם יפטרו את הדייל שהוא כנראה קרוב משפחה עם פרוטקציה של אחד הטייסים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גטח כל החמולה של הבבון הסתערה על התגובות

    בעעעע, 24/04/08 00:57

    אולי להוציא 2-3 תגובות של סתומים אמיתיים שלא מצליחים להבין מה הביצה ומי התרנגולת, כל כך ברור שרוב התגובות כאן הם של הנוסע הקמצן וגס הרוח שהחליט שהפעם, את הבושות שהוא תכנן לעשות כתייר ישראלי ערס, הוא מתחיל כבר במטוס..........!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • קשה לקרוא תגובות כאלה, קשה מאוד.

      דור 3 לניצולים, 24/04/08 02:03

      איזה מטעמים בושלו פה, בבון-קמצן-גס רוח, הרייך השלישי היה מקבל אותך ישירות לשורותיו, אני נחרד ומזדעזע לנוכח ה''אנשים'' שקיימים בתוכנו, ממש חיות אדם, אתם גורמים לי להבין שלגרמנים איני יכול לבוא בטענות ואתה עוד תוקף אנשים מהעדה שהכי ראויה לשבח בצד האשכנזים, אתה טיפש ובור, תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למספר 19 הכל כך שנון וחכם

    אורן, 24/04/08 00:54

    אם הוא איבד שם משהו, אז כנראה שהוא היה שם כבר קודם לא? בחייאת NRG, תשימו גבול לטימטום שמתפרסם פה..

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בושה שאל על מתנצלת בפני הערס פורק העול הזה (ל''ת)

    כל כך ברור..., 24/04/08 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל כך ברור שזה מקרה קלאסי של תייר בהמה, חצוף וגס

    ערס, 24/04/08 00:50

    בדרך לעוד ביקור בחו''ל שכולו מבוכה, בושה, ושגרירות רעה של הפגנת כל מה שמגעיל בערס הישראלי ההמוני, הקולני וחסר התרבות.
    אלא שבמקרה הזה הוא החליט לפרוק כל עול כבר במטוס ובחוצפתו עוד להתלונן על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה אתה טס באלעל

    בר, 24/04/08 00:48

    מחירים בשמיים, שירות על הפנים, האירופאיים רגישים לעניינים כאלה ולא יתנהגו אליך בכזו בהמתיות, והכי חשוב אל תיקח ללב, רשעים כאלה בד''כ לא מסתדרים בחיים

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מנהל הטיסה אדם טיפש

    הישראלים גזענים, 24/04/08 00:48

    זה שמנהל טיסה שאמור לעבוד עים קהל לא יודע להתמודד עים מצבים שהוא טועהההההההההההה ותגובתו הגזענית מעידה על כךךךךךךךךךךךךךךך רק מוכיחה עד כמה הישראלים גזענים. ותגובותייכם רק מחזקות טענה זו. מחר אותו מנהל טיסה מסוגל להתעמת איתכם ולכנות אותכם בכל מיני כינויים . מה אז תגידו? שאלעל חר'אאא? כן אלעל היא חברה ח'רא עובדה שיש מנהלי טיסות שהם בורים ועמי ארצות. זאת עובדה חחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שאלה קשה אבל עקרונית..

    מזרחי, 24/04/08 00:39

    עם כזאת אנטישמיות אשכנזית מובנית נגד מזרחים, לשם מה אנחנו עומדים דום בשואה..?

    לזכר תוצאות מעשיה הברברים של התרבות ה''מפוארת'' שבשמה הם מדכאים אותנו וכופים עלינו אותה..?

    לא הגיע הזמן להודות כבר בשקר ה''ישראליות'' של ''כולנו יהודים'' כמו שמוכרים לנו?

    הגב לתגובה זו

    • אחי התשובה בגוף השאלה

      יוסף, 24/04/08 01:55

      אנחנו מוחים נגד הגזענות והרשע של האירופאיים האנטשמיים והנאצים שפעלו כנגד היהודים המסכנים, שהיו קורבנות שנטבחו, נשרפו ועונו, הם לא אשמים שצאציהם או סתם אחיהם ב''צבע'' מחללים את זיכרם הטהור ויורקים עליהם זו גם גזענות הפוכה ומתועבת וחלילה לנו מלעשות זאת גם כיהודים וגם כבני אדם, כואב לנו על הקורבנות ויותר מכך לא נשכח אותם.
      ולראש הדיילים אלק בתימנית אומרים תכול ג'יחרי. או שלוק אל-שדים והמבין יבין:) חג שמח לכולם.

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא הבנת, אני לא בעד חילול זכר השואה

        מזרחי, 24/04/08 21:17

        אלא רק מצביע על האבסורד.

        כל שנה מחדש אנחנו עומדים דום לזכר תוצאותיה של ה''תרבות המפוארת'' שאותה כפו עלינו תוך מחיקת התרבות ה''פרימיטיבית'' שלנו (כמו שהסבירו לנו למרות שה''פרימיטיבים'' במרוקו הגנו על היהודים שם מפני הנאצים בהירואיות) והתפתנו להאמין לזה.

        לא ברור למה אחרי 60 שנה של גישה תבוסתנית שלא מועילה התימנים ממשיכים לצפות שמשהו ישתנה אם יתמידו בה..

        הגב לתגובה זו

    • אם אתה עומד דום בשביל מנהל טיסה גזען אז אל תעמוד

      לך להזדנגף, 24/04/08 06:32

      אתה כבר תמצא תירוץ לא לעמוד. לא צריך אותך.

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי אבל מנהל הטיסה זה רק קצה הקרחון (ל''ת)

        מזרחי, 24/04/08 21:10

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    elal is racial,mainly on dark skins (ל''ת)

    mike, 24/04/08 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה ה''שחורים'' עברו לתלונות גוועלד

    דווקא אשכנזי, 24/04/08 00:30

    חייבים לכנס תוכנית פעולה, איך האיש הזה גם ''שחור'' וגם יהודי מעז, בזמנו אפילו שמינית יהודים הוצאו להורג בתלייה על פחות מזה, מקומם על העץ ורק בצורה אחת, תלויים.
    זה כמובן בציניות וכאב לנוכח הנבלים הגזעניים שהגיבו פה, ראש הדיילים ניסה לבצע קומבינה והנוסע הישר התנגד לכך כאזרח ישר, הקומבינטור פה זה ראש הדיילים המרושע והמתנשא ולא לצנזר, האמת צריכה לצאת, מאחד שהיה שם

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הדייל בטח היה אשכנזי (חלווה)

    א, 24/04/08 00:26

    אל תעלב סחוג......פעם הבאה
    תקרא לו חלווה...מלשון לבן

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    I don't fly with El Al!

    cindy, 24/04/08 00:26

    לפני 11 שנה טסתי עם אל על והשירות שלהם היה מאוד מאוד משפיל!!!הדייל נתקל בי עם קנקן קפה ובמקום לבקש סליחה הוא נזף בי!!
    הדיילות התנהגו בהתנשאות ישראלית אופינית,מאז טסתי עם כל חברה אפשרית רק לא עם אל על.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדבר הכי טוב בתמנים זה התמניות ,חבל''ז (ל''ת)

    משהו משהו, 24/04/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני כבר ממממזמן לא טס באל-על (ל''ת)

    לפטר מייד את, 24/04/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    טיסה באל-על

    ראובן, 24/04/08 00:16

    יחס משפיל בטיסות אל-על אינו דבר חריג. זלזול בנוסעים שתשובותיהם לרוב הן ''לא''.

    רק לדתיים הם מוותרים, ומרשים להסתובב כל הטיסה עם מלמולי תפילות שמפריעות לשאר הנוסעים.

    החלטתי עם אל-על אני לא טס יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה הדייל אשם שאתה תימני שרוצה כסף מאלעל (ל''ת)

    גחנון, 24/04/08 00:14

    הגב לתגובה זו

    • איזה יציאה גזעניתואנטישמית במובן האמיתי

      זוהר, 24/04/08 01:50

      התימני היהודון הזה רוצה כסף, לא מספיק שהפה החוצפן שלו נפתח על לבן, שדאג ללבן אחר, חוצפה גוועלד, ל-47 המטומטם אתה מבזה את העדה האשכנזית שלי, הייתי מעדיף שתסתום ומהר

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למרבה הצער עדיין חרב הגזענות מאיימת עלינו

    גפיטפיש, 24/04/08 00:10

    וגם כשאר המטקבקים הם צעירים ו''מתקדמים'' הגזענות בוערת בעצמותיהם.

    תביעה כספית נגד החברה ונגד הגזען כמו התביעה שהוגשה בעבר נגד המוכר בחברת מרצדס.

    גזענים יש להכות דרך הכיס.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אל על עדיין גרועה ביחס אישי

    רן (נוסע מתמיד), 24/04/08 00:02

    נכון ישנו שיפור עצום, אבל עדיין ישנם כמה מבוגרים שהם בד''כ מנהלי הטיסות שהם פשוט ללא שום ידע ביחסי אנוש. הצעירים והחדשים רובם טובים מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הנוסע הישראלי מתנהג בצורה ברברית ,קשה מאוד לתת שרות לישראלים (ל''ת)

    דייל בארקיע, 23/04/08 23:56

    הגב לתגובה זו

    • הנוסע ממש לא ברברי!

      אחד שהיה שם, 24/04/08 01:40

      זה לא נכון, האמת שהוא היה עדין טיפה לכן הוא נפגע קשות, כי הדייל דיי התנהג אליו באגרסיביות והייתי שם

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הם חברים שלי מופלטה סחוג גונדי וגפילטע פיש (ל''ת)

    פרסי תמני פולני, 23/04/08 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תשלח מכתב לאלעל ולא למעריב וידיעות (ל''ת)

    למה לפרסם, 23/04/08 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    העיקר לפגוע לבן אדם בפרנסה ולפרסם את זה בכל האתרי אינטרנט (ל''ת)

    בושה, 23/04/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    התימני עצבן אותו, מה שהוציא את הגזענות הסמוייה שבו. וזה חכם! תודו!

    גילי-יקית, 23/04/08 23:51

    אנחנו אוטמטית תומכים בצדקת דייל.
    אבל רק בעניין הזה.

    אבל בדייל רובצת גזענות שלא תיעלם ממנו לעולם. התימני היה מספיק חכם כדי לחשוף את פני הדייל הגזען.

    שהדייל יילך לעבוד בהיי טק, או בספורט.

    לא בשירות לקוחות וכדומה...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה בעיה לטוס עם עוד 150 ערסים על המטוס ודייל אשכנזי (ל''ת)

    מה אתם מצפים, 23/04/08 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    השירות באלעל גרוע , זה קשה מאוד לשרת ישראלים ברברים במטוס (ל''ת)

    רק חברות זרות, 23/04/08 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לי הדייל קרא גונדי בגלל שאני פרסי = אני רוצה גם כסף מאלעל (ל''ת)

    פרסי, 23/04/08 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גם אלעל גזעניים בושה (ל''ת)

    תמר, 23/04/08 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סחוג

    שלמה, 23/04/08 23:22

    מה קרה? קרא לו סחוג.
    אני מת על סחוג.אוכל בלי סחוג זה לא אוכל,
    אם היה קורא לי סחוג הייתי לוקח את כקומפלימנט.

    אגב, אני טס כארבע פעמים בשנה ורק באל-על. נסו חברות אחרות אז נשמע אותכם מתלוננים על אל-על

    הגב לתגובה זו

    • יופי גבר גבר בטח משתכנז פחדן (ל''ת)

      אלי, 24/04/08 02:40

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    במסגרת עבודתי יצא לי לטוס פעמים רבות באל על !

    benzi. a, 23/04/08 23:20

    ויצא לי גם לטוס בחברות אחרות.
    אין לי מושג מה היה בטיסה הזאת ומדוע הייתה ההתבטאות הלא הולמת של הדייל : הדיילים באל על הם אנשים מנומסים ובעלי אורך רוח וסבלנותם רבה.
    לצערי ישנם ישראלים ברברים וחוליגנים שאוהבים לעשות שערוריות ולהתווכיח עם הדיילים והדיילות ולמצב הזה נפגשתי כמה פעמים ופעם שהערתי על כך לנוסע מתפרע . הוא התנפל עלי באלימות וכך הסתבכתי עם טיפוס מטורף ואלים.
    גם בטיסה בחברות אחרות היו מהנוסעים הישראלים כאלה שניסו לעשות בלגן . אך שם כבר הדיילות העמידו אותם במקומם תוך הזהרה שהם יעצרו מייד בנחיתה הראשונה. ואז השקט שב על קנו שלא כמו באל על שהחוליגנים האלה לא שמים פס וממשיכים בהתפרעותם.

    הגב לתגובה זו

    • חוליגן אחותך (ל''ת)

      ממ, 24/04/08 02:41

      הגב לתגובה זו

    • אילת

      אילתית, 24/04/08 10:35

      זה נכון שישראלים לא נודעים בנימוסים טובים אבל זה עדיין לא מצדיק גיזענות ובורות

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נו, באמת...

    הירוקה, 23/04/08 22:51

    אם כבר סחוג וחילבה, מה עם מלווח וקצת עגבניות עם שמן זית, לפחות שיהיה גם טעים...''

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הנוסע הישראלי

    ענת, 23/04/08 22:50

    עדיף לטוס בחברה זרה, רק בגלל קהל הישראלים שחושבים שהכל מגיע להם ברגע שהם עולים על טיסת אל על.. הצעקות הוולגריות ממש מתחת לכל ביקורת. אילו היה נוסע אותו נוסע בחברה זרה, היה מקשיב לדייל ולא מתווכח.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ,זה מה שחשבתי כשקראתי את הכתבה (ל''ת)

      דליה, 23/04/08 23:15

      הגב לתגובה זו

    • לתת לסחוג מצנח ולזרוק אותו מהמטוס

      רק ככה ישראלים, 23/04/08 23:42

      ישראלים זה עם ללא נימוס ובטח שלא בטיסות ..

      אתה חוזר מחו''ל תמיד איזה משפחה תעבור אותך בתור לדרכון

      אתה טס תמיד ייתפסו את שני המקומות לידיים ..

      יידפקו לך על הדלת של השירותים במטוס

      ייצרחו יעשו באלאגן ויאאלללה בשביל מה ? בשביל שיהיה לכם כמה שיותר נוח כמה שעות כי רק בצעקות נוח ..

      ברור לכל ילד שהסחוג והחילבה הציק לדייל הדייל לא דיבר ככה סתם .. מספיק להיתמם ..

      הגב לתגובה זו

      • לתת לו מצנח, אתה מטורף

        קווקזי, 24/04/08 02:22

        בזמני היו זורקים אותו ללא מצנח, לשחורים אין זכויות, חצוף התימני הזה, אתה איש מזעזע ואני מנחש מאיזה תפוצה אתה, לא בדיוק אשכנזי משהוא יותר סלאבי כזה, כאלה שכל שני וחמישי מתלוננים על הישראלי שעזר להם לצאת מהתור ללחם ברוסיה, פיזייט בלאט

        הגב לתגובה זו

        • כסיל אני ספרדי ! ולמי בכלל זה איכפת ?

          חכם אנטי טיפשים, 24/04/08 07:00

          והאמת דיי אוהב סחוג ...

          וסתם שתדע אדוני הטיפש את אף אחד היום לא מעניין באמת מאיפה באת ומה צבע העור שלך זה עוד פיקציה של העיתנות ושל אנשים קטנים כמוך . אנחנו הדורות שנולדו פה צריכים לחיות עם התסביכים של העליות מתימן ומרוקו שעד היום מחפשות מתחת לתחת איך לא קיבלו אותן לחברה ..

          אנשים מחפשים איך אתה מתנהג וכל זמן שתתנהג כמו ברברי אז אתה ברברי ולא לא משנה אם אתה לבן או שחור ..

          למעשה אני מכיר גם ערסים ''אשכנזים'' אז מה כשהוא מתנהג כמו ברברי איכפת לי מאיפה הוא ? שייתנהג כמו בן אדם וזהו .

          כל הסיפור הזה מצוץ מהאצבע אם האיש היה קם ולא מתווכח לא היו אומרים לו מה שאמרו לו . באם הוא לא קם בחברת תעופה אחרת הטייס היה יכול להחליט גם לאזוק אותו במטוס על ידי האיש אבטחה ואחר כך תלונה במשטרה ..ונראה איזה חברת תעופה הייתה מחזירה אותו מהונג קונג ושלא נדבר על טיסות בעתיד ..

          אבל ישראלי זה ישראלי מתחשבים בו הוא רואה בזה חולשה ועולה על הגל ומנסה עוד להוציא פיצוי ..

          הגב לתגובה זו

          • מלכתחילה אתה רואה בנוסע ברברי!

            אשכנזי שחום, 24/04/08 14:29

            אתה אפילו לא נותן לו את האפשרות השנייה, אולי הנוסע דיבר באדיבות והלין על הפרוטקציות שהדייל דאג לאחד מהמקורבים אליו...חשבת על זה, לא ישר תימני סחוג, מזרחי לא מחונך, הוא אשם, אז אל תאמר לי שצבע עור לא משפיע עליך, לפחות תהיה ישר ותודה שאתה גזען ותתגאה בזה

            הגב לתגובה זו

      • מאיפה זה ברור אנטישמי? (ל''ת)

        אבי, 24/04/08 02:42

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אל-על בולשיט!! מנהל הטיסה פינה מקום לאשכנזי

    נוסעת מתמידה, 23/04/08 22:46

    אי לכך ובהתאם לזאת היה זקוק בדחיפות לפנות את הסחוג והחילבה מהמקום שחלילה מישהו שחור לא יהנה.
    יופי אל-על ! כל הכבוד ! באמת הוכחתם שמעל לכל אתם ישראלים ואבוי לחברה הישראלית אם מנהל הטיסה לא יפוטר , עוד יעלו אצלו המון שחורים שיפריעו לו וחבל שהוא ממש יסבול!! אני כאשכנזיה גאה ממש לא הייתי מקנאה בו לו נתקלתי בו ב''מנהל'' - פיטורין לאלתר!!! בושה וחרפה לאל על שמצדיקה התנהגות בלתי הולמת (וזה לא נקרא - לעמוד מאחורי עובד). נא לא להתבלבל !!!
    אין מקום לגזענות אפילו בלב סערת רגשות!! מנהל אמור לשמש דוגמה ולא בושה - איפה שרות הלקוחות???

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתה. מנהל הטיסה היה שמאלני עוכר ישראל והתימני היה ליכודניק (ל''ת)

      מחשבתו של טפש, 23/04/08 23:24

      הגב לתגובה זו

    • מדוע השד העדתי יוצא תמיד ? אל על ידועה בפרוטקציונרים ..............

      ישראלי, 23/04/08 23:29

      כאחד שמרבה לטוס לחול אבל נמנע מלטוס באל על אני יכול לספר לך שכמה פעמים ביקשתי בטרום טיסה לשבת במקומות מסוימים ותמיד אמרו לי שזה תפוס ! יום אחד הגעתי ראשון לטרם טיסה כדי לבקש את המקום הרצוי לי ...ואז אמרו לי שזה שמור לזוג עם תינוק גם בצד ימין וגם בצד שמאל .....מה שקרה בפועל זה כך : בצד ימין ישבו שני מבוגרים שנראה שהם רגילים לשבת שם ....ובצד שמאל ...ישב נוסע אחד בלבד כנראה יקיר הדיילים ..אחר והם כל הזמן ציפרו אותו בזמן הטיסה....מזון שתיה וכו.....מאותו יום נשבעתי שרק במיקרה חרום אני טס באל על !!! ותאמינו לי אני לא משקר....וברור לי שזה קרה לעוד הרבה כמותי ...רק תרשי לי לציין שאני אשכנזי וזה שישב במקום הטוב לא ! כך שתפסיקו עם השטויות של העדות ! די כבר אין כזה דבר !! כולם מתחתנים עם כולם !!!

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת את השטות הזאת?!!!!

      סליחה?!?!?, 23/04/08 23:32

      סליחה הוא ישב במושב ששמור לצוות מי אמר שהוא פינה אותו כדי להושיב אשכנזי?!?.. מאיפה את יודעת בכלל?????

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שחשבתי כשקראתי, צודקת

      איציק, 24/04/08 00:18

      פינוי מקום לאשכנזי..

      הגב לתגובה זו

    • לא גזען אבל זה לא חדש באל-על

      סתם נוסע הרבה, 24/04/08 00:27

      מיזה כארבעים שנה אני טס בעולם, ובלא מעט חברות נתקלים מידי פעם בהתנהגות חריגה זו או אחרת, אבל נדמה לי שבחברה ''הלאומית'' שלנו קורים דברים מסוג זה לא מעט פעמים ולעיתים קרובות מדי. לצערי גם אני נתקלתי בכלכלי ודיילי טיסה חסרי תרבות ונימוסים (השימוש ברבים לא בטעות) שהשאירו רושם שבעצם הנוסע ששילם מיטב כספו בא לשרתם ולא ההיפך. מקרה אחד עליו קבלתי מכתב התנצלות סתמי ודיי סטנדרתי מאל-על, בו הכלכל הזיז אותי ואת ילדיי לשורה אחורית כדי לפנות מקום לאיש חשוב, שמפאת כבודו של האיש לא אזכיר את שמו. מיותר להזכיר שבידי היו כרטיסי המושבים שנלקחו ממשפחתי בגסות לא קטנה, ולולא התערבותו של קברניט הטיסה לאחר שהבעתי את מחאתי לא היה חסר הרבה שהדברים יצאו משליטה מוחלטת. מדברים אלו לא קשה להבין שאירועים מסוג זה אינם נדירים כמו תגובת הנהלת החברה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכן אני כבר לא טס אל על

    שבע מהתנצלויות, 23/04/08 22:45

    לי אישית נמאס מלהתלונן בפני אנשי חברת אל על ,שברוב הפעמים אינם טורחים אפילו לענות, ואם כבר עונים זו סתם תשובה שלא ממין הענין ותמיד מסירים מעצמם אחריות - אז כמי ששבע התנצלויות רבות (בדרך כלל בחצי פה ורק כדי ''להוריד'' אותי מהגב שלהם) אני כבר לא טס אל על, בחברה גרועה שאי השרות (בין הקרקעי ובין האווירי) אינו נר לרגליהם

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ואני מבין טוב טוב אותך....... (ל''ת)

      לא ענו לי, 23/04/08 23:30

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף אליך, ש''בני הטובים'' המתנשאים יטוסו רק עם עצמם ויפשטו רגל (ל''ת)

      מושחתים לבנים, 24/04/08 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    טוב לכולם ברור שהנוסע אשם

    מלקולם איקס, 23/04/08 22:43

    אין מצב בעולם שהוא לא אמר משהו שגרם לדייל להתעצבן.

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש לא משנה!

      יאיר, 23/04/08 22:59

      הדייל לא צריך לדבר בשפת שכונת התקווה.

      הגב לתגובה זו

      • ל 29 יאיר

        נח, 23/04/08 23:47

        לפעמים אין ברירה,כי יש נוסעים שמבינים רק שפת שכונת התקוה .שמע לא כולם משכילים ואינטליגנטים כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • לאדון נוח, לפי שיטתך ...

          אבי, 25/04/08 11:44

          אין הבדל ביו הדייל לנוסע, אתה בעצמך ברברי ואולי יותר גרוע מכך גם גזען, חשבת אולי שנוסע מתמיד במשך 20 שנה תמימות שבהם היה מרוצה מהשירות, פיתאום התחיל לעשות בעיות?
          ההגיון הוא שהדייל תקף אותו בצורה מכוערת ומתנשאת, יש צורה להעיר לאיש עסקים שנוסע יותר מ-20 שנה, דיי לגזענות ולאלימות במדינה הזו

          הגב לתגובה זו

    • נו אז מה ?! מי שלא יודע לעבוד עם קהל שילך למקום אחר !!!

      אשכנזי, 23/04/08 23:33

      וזה באופן מיוחד בחברת תעופה ! כשהנוסע לא יכול לומר ...אני רוצה לרדת !!! דייל מטומטם ולא במקצוע הנכון !!!

      הגב לתגובה זו

    • הנוסע איש איטלגנט ועדין

      מכר, 24/04/08 02:05

      הוא לא היה צריך לדבר אליו ככה, בושה וחרפה

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרי ברור שהנוסע אשם

    ליזט, 23/04/08 22:35

    דיילים הם אנשים מאוד מנומסים ורגישים, צריך לעשות הרבה כדי להוציא אותם משלוותם.

    הגב לתגובה זו

    • מאיזה כוכב אתה ?? (ל''ת)

      שלום, 24/04/08 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכי טוב לעוף ב-''מרבד הקסמים''!!! (ל''ת)

    מרגול, 23/04/08 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה לא תעשו בשביל פיצוי

    א., 23/04/08 22:23

    מסכנים הדיילים, לא משנה באיזה חברה. צריכים לסבול את החרא של ישראלים שרק בוכים שלקחו להם ועשו להם.....
    עשו לו טובה נתנו לו להתרווח משהו שהוא לא שילם עליו והוא עוד מתווכח ומתלונן ולא מסכים לקבל את ההתנצלות.
    מי הלא בסדר פה?!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני לא אוהב תימנים. אבל אוהב תימניות סחוג וחילבה.

    פרסי לא קמצן, 23/04/08 22:23

    ואיך אומר הפתגם. מה שטוב אצל התימנים זה התימניות.

    הגב לתגובה זו

    • כן..כולנו אוהבים פרסים.. (ל''ת)

      משה קצב., 23/04/08 22:44

      הגב לתגובה זו

      • כל פרסי נחש ארסי

        גדי, 24/04/08 00:14

        לפחות אנחנו לא אונסים נשים ומתייחסים אליהם כמו זבל

        הגב לתגובה זו

        • אם פוגשים תימני ופרסי ברחוב. האחד נחש צפע והשני נחש ארסי (ל''ת)

          מכירים אותם, 24/04/08 10:38

          הגב לתגובה זו

      • הלוואי שתחנק מהסחוג שאתה אוכל

        תימני, 24/04/08 01:01

        מנוול, כמה בנאדם יכול להיות רשע, מדהים, לא מצאתי בחיים שלי תימנים כאלה רעים וגזעניים, מעניין משרוב הרוע נובע דווקא מהצד של ה''לבנים'', לא רק טשכנזים דווקא, בעיקר לבנים ''מזרחיים'' (פרסים בכלל לא מזרחיים אבל זה לא העניין כרגע) שאמורים להיות יותר מתורבתים כביכול

        הגב לתגובה זו

      • ימח שמך פרסי

        קובי, 24/04/08 01:01

        רשע מרושע, המן הרשע ממש

        הגב לתגובה זו

    • תאמין לי לא היית רוצה אשה

      א, 24/04/08 00:28

      תמנייה
      היא קשה ותוציא לך את המיץ

      הגב לתגובה זו

      • התימניות הנשים הכי טובות שיש

        מרוקאי, 24/04/08 08:07

        הייתה לי פרסיה ודווקא סבלתי ממני כל שני וחמישי

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל-1,מה יש? משהו נעלב וכבר לפגוע בפרנסה?

    שונאת רעים, 23/04/08 22:19

    מאיפה עוצמת הרוע שלך נובעת?נזיפה זה לא מספיק?קנס או תרומה לגוף וולנטרי זה לא יותר אנושי?למה מייד לפגוע בטיפש בדרך הכי קשה?אפשר לחשוב שמיימיך לא העלבת מישהו.זה קורה לכל נותן שירות ,כמעט כל יום.והטיפשים ביניהם פולטים שטויות.על טיפשות אין לדרוש ענישה כל כך קשה.קצת טוב לב לא יזיק לך.ואל תטוס עם דיילים שמדברים עברית.בחברת תעופה זרה היו מזמינים ''לנעלב קשות''משטרה!


    ,

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסור על ערסים/אוהדי ביתר לקלקל לנו הנאת הטיסה באל-על (ל''ת)

    תייר מזדמן, 23/04/08 22:16

    הגב לתגובה זו

    • הערסים נושאים את עיקר נטל הביטחון על התחת הלבן שלך בצה''ל (ל''ת)

      איציק, 24/04/08 00:22

      הגב לתגובה זו

    • היהודי התימני הוא לא אוהד בית''ר

      אשכנזי קרצייה, 24/04/08 01:05

      אוהד בית''ר היה פותח לו את הצורה לשני הכיוונים, התימני יותר מתוחכם, מה כואב לכם לא רק אתם יודעים להתלונן כל שני וחמישי

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה שמעניין הוא באיזה כינויים

    סקרנית, 23/04/08 22:16

    הנוסע כינה את הדייל!
    והאם לא רק הוא אשם!

    הגב לתגובה זו

    • ל- 22 הנוסע שתק אני הייתי שם

      עידו, 24/04/08 00:27

      את חושבת שכל ה''שחורים'' וולגארים יהודים מתימן, אתיופה והודו בד''כ סותמים את הפה ויותר רגועים ממזרח אירופאיים למינהם, הם לא וולגארים והתימנים ממש לא פרייארים פשוט שקטים מתי שצריך, הוא הכניס לו בהפוכה ומגיע לנבל המתנשא

      הגב לתגובה זו

      • הגיע הזמן שהתימנים יתחילו לפתוח את הפה הפחדן שלהם (ל''ת)

        גל, 24/04/08 02:47

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה מטוס זה לא צעצוע

    חובב תעופה, 23/04/08 22:11

    אי אפשר שכל אחד יחליט שהוא לא מקשיב לדייל כי בא לו עוד כסא!

    הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא !! באויר צריך הרבה יותר להתחשב.... (ל''ת)

      נוסע מתמיד, 23/04/08 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הדייל חצוף אבל אני לא מבין איך סחוג קשור לגזע (ל''ת)

    אבי, 23/04/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תימני בדרך להונג-קונג??

    דל, 23/04/08 22:09

    מה הוא איבד שם???

    הגב לתגובה זו

    • זן נדיר של פלפל לסחוג... (ל''ת)

      אליפז התימני, 23/04/08 23:03

      הגב לתגובה זו

      • הוא גם טס באלעל, אז הוא לא קמצן!

        אלירן, 24/04/08 00:25

        פרסי אמיתי יטוס בשכר שמכער

        הגב לתגובה זו

    • את אחותך הוא איבד (ל''ת)

      רן, 24/04/08 01:22

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא כדאי לטוס אלעל

    משה, 23/04/08 22:09

    המחירים הכי יקרים והיחס הכי רע.
    לא כדאי לטוס אלעל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זסתם שתדעו מנסיון

    ללהלנד, 23/04/08 22:08

    מנסיון תאמינו לי שהסיפור בטח לא היה ככה ואני בטוח שהנוסע התמים לא היה תמים כ''כ

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח (ל''ת)

      זאב, 23/04/08 22:23

      הגב לתגובה זו

      • והדייל ה''לבן'' הוא שה תמים

        פונלשמידרששש, 24/04/08 00:24

        מי יאמין לתימני המתלונן החצוף הזה, יש לו זכות לדבר

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני טס עם אל-על לעתים קרובות מאד

    נח, 23/04/08 22:08

    ואני מוכרח לומר שעד עכשיו לא נתקלתי בסירוב למלא את בקשתי.
    לפעמים אפילו התפלאתי שמבוקשתי התמלאה,למרות שלא היה מגיע לי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רגע אז הוא תימני או לא? (ל''ת)

    לופ, 23/04/08 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שטס אל-על הוא פראייר!

    אורי, 23/04/08 22:06

    חברת התעופה הכי גרועה בעולם!
    יחס מגעיל ומתנשא. יש מספיק אלטרנטיבות -לא לטוס אל-על!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם הוא רצה להתנצל, למה הוא לא קיבל את ההתנצלות?

    צליל, 23/04/08 22:05

    התנהגות ישראלית טיפוסית

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      תו, 23/04/08 22:15

      הגב לתגובה זו

      • בגלל שההתנצלות הייתה מהפה לחוץ

        אריה, 24/04/08 00:23

        ראש הדיילים הוא מתנשא מרושע מאין כמוהו

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הליכות ונימוסים יש דרך לבקש ולדבר לא כך (ל''ת)

    רק לא אל על, 23/04/08 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש כל כך הרבה חברות אחרות - אנחנו לא נטוס עם גזענים (ל''ת)

    משה, 23/04/08 21:59

    הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה תגובות מטעם (ל''ת)

      אחת, 23/04/08 22:15

      הגב לתגובה זו

      • יאללה יאלל אבל גם אני לא יטוס עם גזענים, מעדיף את האירופאים האמיתיי

        איציק, 24/04/08 00:25

        ולא הזיוף הזול

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    ימות המשיח

    Jehova, 23/04/08 21:58

    ערסים מתלוננים על שרות.
    בן אדם שלא נשמע לצוות צריך להיות מורד מהמטוס עם תלונה במשטרה

    הגב לתגובה זו

    • האשכנזים הם אלופי ההתלוננות

      יהושע, 24/04/08 00:22

      כאשר מ=פתאום מזרחי מנסה להיטיב עם קבלת השירות שהוא מקבל, בום טרח ישחור תגיד תודה בכלל שעלית לטיסה, חוצפה מזרח אירופאית עם התבהמות מהלבאנט יצרו את התבשיל הדוחה הזה

      הגב לתגובה זו

    • הערס היחיד במדינה זה טומי לפיד (ל''ת)

      אבי, 24/04/08 00:27

      הגב לתגובה זו

    • תימני זה לא בהכרח ערס...

      תימני לא ערס, 24/04/08 01:27

      עוד דוגמא לסטיגמטיות של אנשים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני גדליה רבע עוף

    רני, 23/04/08 21:55

    אני גדליה רבע עוף

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ל6 ו7

    לא תימני, 23/04/08 21:51

    אתם אידיוטים? תלמדו לקרוא, הוא התיישב במקום, לאחר שקיבל אישור לכך, למה להתלהם סתם?
    נ.ב - לא כל מי שממוצא מזרחי חייב להיות ערס, תתפלאו לשמוע!

    הגב לתגובה זו

    • עארס אמיתי לא מתלונן, הוא מכסח

      ע'ריב, 24/04/08 00:21

      היהודים מתימן אף פעם לא היו פרייארים, אתם לא מתעסקים עם עארסים פריארים מבית''ר, תיזהרו לכם

      הגב לתגובה זו

      • אח שלי מה אתה מסביר להם ניואנסים דקים מתרבותנו

        טאהר, 24/04/08 02:13

        הם חושבים שהכל פה הולך לפי חומוס סחוג ופלאפל, זה אבוד, רוב הישראלים, לא רק האשכנזים דווקא, זה גזעני ולאנכון להכליל, דווקא כאלה שנטמעו במערביות המזויפת של הנוצרים, לא מבינים מה זה יהודי תימני, עירקי או מרוקאי ואת ההבדלים ויהודים מתימן דווקא ידועים כמסתגלים וחכמים מכל הארצות שבערב, מקווה שהנוסע ילמד טיפה את החברה שלו לקח בגזענות, זה לא יכול להזיק לפחות אנחנו סובלים מגזענות כזו שאוכלת בבשרינו יום יום,ה הודים התימנים מרגישים את זה פעם ב..

        הגב לתגובה זו

    • יש הרבה יותר ערסים אשכנזים - אפסים גזענים שינקו את זה מהוריהם (ל''ת)

      איציק, 24/04/08 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נוסע אדיוט!

    אבישג, 23/04/08 21:43

    גם לנותני שירות יש גבול, בחברת אלעל יש נותני שירות מצויינים, ותאמינו לי שאני לא חלק מהמערכת.

    איפה נשמע דבר שנוסע לא עושה מה שמנהל טיסה מבקש ממנו ועוד מתעמת ומתווכח...???

    בא לך להתרווח בטיסה, תקנה ביזנס יה סחוג קמצן!

    הגב לתגובה זו

    • מן המפורסמות הוא שהתימנים קמצנים פחד

      שרעבי, 23/04/08 21:57

      נראה לך שתימני יקנה כרטיס בביזנס? אם היה אפשר היה טס בתא המטען

      הגב לתגובה זו

      • you killed me (ל''ת)

        Hans, 23/04/08 22:33

        הגב לתגובה זו

        • אתה אדיוט, אם הוא היה קמצן...

          ביטון, 24/04/08 00:18

          הוא לא היה טס באלעל, שמעת על חברות כמו לופטהנזה וכדומה הם זולות לפחות ב-50 אחוז, הוא סתם פריאר אני אישית, הייתי מגיב על האלימות המילולית הזו באלימות מסוג שונה קצת

          הגב לתגובה זו

      • שרעבי כל כך צודק... אבל הוא מתחזה. (ל''ת)

        נביל, 23/04/08 23:31

        הגב לתגובה זו

      • חחחת הצחקת אותי

        Avi Ecuador, 24/04/08 02:52

        ואין לי שום דבר נגד תימנים או אשכנזים.

        הגב לתגובה זו

    • ל- 7 את חלק מהמערכת ובעצם הוכחת

      פולנייה, 24/04/08 00:58

      שהנוסע צדק, גזענות היא לא מקובלת ו''סחוג קמצן'' זו הכללה גזענית, ואם כבר האיש נוסע באלעל הוא ממש לא קמצן, תתביישי לך ברברית, תימנים הם העדה הכי נפלאה אפילו יותר מכל תפוצות אשכנז

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ימות המשיח

    Jehova, 23/04/08 21:42

    ערסים מתלוננים על שרות.
    בן אדם שלא נשמע לצוות צריך להיות מורד מהמטוס עם תלונה במשטרה

    הגב לתגובה זו

    • מקווה שידחפו לך סחוג לפה הגזעני שלך! (ל''ת)

      יוסי, 23/04/08 22:07

      הגב לתגובה זו

    • מהיכן הקביעה שהנוסע הוא ערס

      שלומית, 24/04/08 01:20

      על פי מה החלטת שהוא ערס,על פי המוצא,או שאתה סתם גזען עלוב נפש

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    האם הנוסע היה ממוצא תימני???

    יחיא, 23/04/08 21:39

    ואם היה פולני היה קורא לו גפילטע פיש???

    הגב לתגובה זו

    • אם היה פולני...

      יחיא אבו אלעפיה, 23/04/08 23:35

      אם הנוסע היה פולני, הוא היה עושה מה שהדייל אמר לו.

      הגב לתגובה זו

      • לא בדיוק פולנים ושאר מזרח אירופאיים

        בלה, 24/04/08 02:26

        ידועיים בחזות המצח שלהם ובקללות שלהם

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    סחוג, אל תעלב... זה לא אישי

    אלדד, 23/04/08 21:37

    זאת ההתנהגות שלהם שם באל-על באופן כללי. אני בחיים לא טס איתם יותר.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת...

      מיכאל ב, 23/04/08 21:47

      ישר רצים לקצוות: אני לא טס איתם וכו'. בעבר טסתי הרבה (עד פעם בחודש בממוצע )והעדפתי אל על. אז אם היתה תקרית שיתנו לדייל על הראש. אגב טסתי עם המון חברות ועדיין מעדיף ישראליות (אגב היה מקרה בארקיע בטיסה חזרה משטוקהולם שהטייס עיכב את הטיסה כדי לעזור לנוסע חולה , (ב1.9 לפני שנתיים)

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תחושת הבטן שלי

    גיא, 23/04/08 21:34

    שהנוסע הוא תימני.

    הגב לתגובה זו

    • תחושת הבטן שלי.

      קי. מי. צ'י., 23/04/08 21:55

      שהנוסע הוא ערס אוהד בית''ר
      וחבר מרכז הליכוד.

      הגב לתגובה זו

      • בית''ריסט לא היה נעלב

        בית''ריסט מרוקאי, 24/04/08 00:15

        אלא מעיף את הדייל בשטח הסטרילי של המטוס, סתם יהודי מתימן פריאר

        הגב לתגובה זו

      • תחושת הבטן שלי

        איציק, 24/04/08 00:30

        שהאשכנזים עדיין לא השתחררו מהרדיפות באירופה

        הגב לתגובה זו

      • ודייל הוא שמאלני אשכזי מתחסד שאחותו שוכבת עם ערבי

        דולפין מרושע, 24/04/08 00:31

        טקבק מטומטם מגיע לו תגובה עוד יותר מטומטמת

        הגב לתגובה זו

      • כאבי בטן

        חושחש הנחש, 24/04/08 01:18

        תחושת הבטן שלי שאתם מטומטמים

        הגב לתגובה זו

        • כנראה אכלת יותר מידי סחוג (ל''ת)

          Avi Ecuador, 24/04/08 02:53

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    מאוד משעשע

    פיקס, 23/04/08 21:33

    דייל מטומטם ונוסע קרצייה - השילוב המושלם.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, יש גם שילובים דומים שמביאים לתוצאות יותר כואבים

      Avi Ecuador, 24/04/08 02:55

      אידיוטיות של שמאלנים ורשע של מוסלמים, מביאים לתוצאות חמורות יותר

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גועל נפש לפטר את הדייל (ל''ת)

    חי, 23/04/08 21:31

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לפטר אותו....

      ziko, 23/04/08 22:11

      הכלכלים הרקובים של אל על יושבים על חוזים שמנים ואי אפשר להיפטר מהזקנים שלא יודעים אנגלית האלה,
      כל מה שמעניין אןתם זה לעשות אחוזים ממכירת מוצרי הדיוטי פרי
      אל על זה גועל נפש!

      הגב לתגובה זו