גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


טרטור נוסח HOT

גדעון רייכר על עוד לקוח "מרוצה" של HOT

גדעון רייכר, ''המגזין'' | 25/9/2006 11:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חיים קארו, תושב יהוד, פנה לחברת הכבלים HOT הנודעה וביקש להיכלל במבצע המעניק שירות מופלא למי שמחבר את הטלפון שלו לקווי החברה. נציג HOT הכריז באוזניו בחגיגיות רבה כי ביום שני בשבוע בין השעות 17:00 עד 19:00, שזו שעת השקיעה, יפקוד טכנאי את מעונו וימלא אחר בקשתו.

כאשר נטו צללי ערב והשעה היעודה חלפה והטכנאי טרם התקשר ובא - טלפן חיים בדאגה למרכזיית החברה וביקש לדחות את הביקור, לנוכח החשש כי מלאכת ההתקנה תשבית את שמחת השינה.כאשר בישרה לו נציגת החברה כי הדחייה תעלה לו בשבוע נוסף של המתנה, חזר בו לאלתר מהדחייה, וביקש כי הטכנאי יפקוד את ביתו בסערה.

כעבור שעה קלה טלפן טכנאי HOT בחדווה ובישר כי יפקוד את מעונו בשעה הקרובה. בשעה עשר בלילה טרם מומשה ההבטחה, ובחצות הלילה הבינו בני המשפחה כי הטכנאי לא יפקוד את ביתם בשעה שהובטחה, ועל כן עלו על יצועם ונמו את שנתם הערבה.

למחרת בבוקר בילה הלקוח שנפגע שעה ארוכה בניסיונות שווא להבטיח את ביקורו של הטכנאי, שהפר את ההבטחה. ההתקשרות במרבית שעות הבוקר היתה עקרה ונציגי השירות טרטרו אותו ללא הפוגה. הוא דילג מכתובת אחת לאחרת ואף אחת מהן לא יכלה לספק תשובה ברורה לשאלה: מדוע לא הגיע הטכנאי בשעה היעודה?
אתה ביקשת

המקהלה שלה זכה היתה אחידה: אתה ביקשת לבטל את ביקור הטכנאי, וכך רשום במחשבי החברה. חיים מחה דמעה של אכזבה והבטיח כי המתין לו בשקיקה ואפילו היה מוכן לכבדו בעוגה שאפתה האישה. בתום הסערה הבטיח נדב, איש השירות של החברה, כי למחרת בבוקר יגיע הטכנאי ויחברו לקו הטלפון המופלא.

בשעת בוקר רעננה שוב הופרה ההבטחה. הלקוח המריר התקשר ושוחח עם מיכל, שהיתה מופתעת לנוכח הידיעה המרה, והבטיחה ליצור קשר במהרה, אולם לא עמדה במילתה. ביום השלישי למשימה שנכשלה החל מסע מייגע עד לעייפה כאשר עשרה מנציגי החברה העבירו את הלקוח האומלל ממחלקה אחת לרעותה וקבעו בבטחה: לא נקבע לך כל תור להתקנה.

בתום מלחמת ההתשה מעוררת התהייה, שהרי החברה מוציאה

הון עתק על פעולות שכנוע והסברה, נתבקש הלקוח למסור את מספר הטלפון בביתו ולהמתין לקריאה. ההמתנה היתה ממושכת ועקרה, וכאשר לא זכה לכל מענה ותגובה פנה למדורנו בתהייה: מדוע חברה כה אדירה מפנה את עורפה ללקוח להוט המבקש להפוך למנוי קבוע שיעשיר את קופתה?

HOT הגיבה לפנייתנו במהרה: היא שיגרה התנצלות ראויה, נציגי החברה ביקשו מחילה על אי ההבנה, יצרו קשר מהיר עם הלקוח ואף הציעו לו מועד נוח להתחברות מהירה, ונוסף על אלה זכה בחודש של שיחות חינם רבות חדווה.

אנחנו מניפים את דגל מדורנו בגאווה לנוכח הבשורה המרנינה, ומציעים להנהלת החברה לקיים בהקדם סדרה של פעולות הסברה והדרכה למעורבים בפרשה למען יפנימו את עקרונות השירות המופלא.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

גדעון רייכר

צילום: אפרת אשל

קרא בשקיקה ב-30 השנים האחרונות רבבות מכתבים של אזרחים זעומי עפעפיים וכועסים ומהווה כתובת קבועה לכל קרבן עוולה, טרטור או מצוקה. החל מימי "כלבוטק", המשכו ב"סקנדל", "יש כתובת", "רייכר בשטח" ופיסגת פעילותו ב"מעריב" במדור האלמותי "רייכר מתרגז"

לכל הטורים של גדעון רייכר
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים