• 13.

    לכל המאוכזבים- כדאי להיכנס!!

    מורן, 04/10/06 13:21

    אני לקוחה של הכבלים שנים רבות ותמיד זכיתי לשירות מדהים כמו שלא יודעים עדיין לתת בשוק בשיראל. הנציגים אדיבים וחייכנים, תמיד באו לקראתי, ולא סיימו טיפול עד שיצאתי מרוצה!!! התכנים תמיד מצויינים ולעולם לא אחליף אותם!! מומלץ בחום!

    • אני רוצה להודיע לכם-גם אני מרוצה מהוט

      מלי, 21/02/07 16:38

      אני לקוחה של הוט כבר כמה שנים-רציתי בעבר להתנתק-אבל הבעל והילדים-לא רצו להתנתק-אני רוצה
      לומר לכם שבכל פנייה היו אדיבים
      וביצעו על-פי רוב לשבחעות רצוננו את הבקשות-לגבי בחירת הערוצים
      הביטו-העובדים עובדים קשה-אי אפשר להיות חזירים-וכל הזמן לקטר
      ולהשמיץ-אני די מרוצה מהם
      דוקא עברת מיס-שהם טרטרו אותנו
      וחמסו את החשבון ללא כל הצדקה-ויס שיך לבזק
      אז זהו ביי לכם ושנזכה להיות לקוחות מרוצים-אמן

    • ואני לא עובד ב- HOT, יחצ''נים עלובים (ל''ת)

      איציק, 21/02/07 22:43

  • 12.

    אתה צריך לעשות סדרה עליהם

    נפגע הוט, 27/09/06 10:04

    פשוט קטסטרופה איך שהם מתנהגים ללקוחות. מבטיחים שיחזור אליהם, שיטפלו בהם, וכלום! תשאלו אותי....

  • 11.

    לנער את הוט ועכשיו

    אזרח רגיל, 26/09/06 13:07

    פשוט לנער אותם טוב טוב. שירות גועלי - זאת המילה הנכונה וכולם מסכימים איתה

  • 10.

    רייכר תמשיך לעקוב אחריהם

    להכות בהם, 26/09/06 13:03

    ומצתא הרבה סיפורים מזוויעים שנגרמו כתוצאה מהשירות הלקוי שלהם. צריך להביא את הנושא לפני האגודה להגנת הצרכן. יש שם הרבה מה לבדוק. הרבה

  • 9.

    להחרים את הוט

    עודד, 26/09/06 13:01

    פשוט מאוד, עד שהחבר'ה שם לא יידעו לתת שירות כמו שצריך, צריך להתארגן בחרם צרכנים נגד הוט. פשוט להראות להם שכשפוגעים בלקוח, אז גם הוא ייפגע בהם

  • 8.

    רייכר תציל אותי מהם

    מירית, 26/09/06 13:00

    גם אני קורבן של השירות המביש של הוט. הבעיה היא שישי להם סוג של מונופול במתן ישורת, והם מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על נפשם על הלקוחות. לא נותנים שירות יאה - זאת אחת הבעיות הקטנות, חכו תראו איזה ליקויים בשירות הם נתנו לי, וזה עלה לי המון כסף.

  • 7.

    הקשיבו לזה,,

    גבי, 26/09/06 10:01

    שלום, בניגוד למסופר כאן אני רציתי לבדוק אופציית התחברות ל HOT לאחר 5 שנות התחברות עם YES , פנינו 5 פעמים ל HOT אני ובת זוגי, 4 פעמים דרך הטלפון ועוד פעם דרך אתר האינטרנט. חלפו שבועיים ונחשו כמה שיחות טלפון הגיעו מ HOT ? נכון, אף לא אחת. ולהבדיל כאשר פניתי ל YES בשבת האחרונה דרך אתר האינטרנט שלהם, חזרו אליי פעמיים כבר למחרת ופעם נוספת יומיים לאחר מכן! אז חבר'ה אם כבר מדברים על שירות גרוע, מה תגידו על זה? אפילו את הזכות לקבל את השירות גרוע בישראל שניתן בHOT הם מנסים למנוע ממני! הגעתי למסקנה שעדיף אולי לשלם מעט יותר או לקבל מעט פחות אבל לקבל שירות בעת הצורך!!! יום טוב

  • 6.

    אני כבר 4 חודשים מנסה להתנתק ולא מצליח !!!!!! (ל''ת)

    אורן, 25/09/06 21:21

  • 5.

    הבעיה היא בטכנאים שמזלזלים

    איתי ת''א, 25/09/06 17:20

    את כל התקנות והחיבורים מבצעים טכנאים שהם לא עובדי הוט, אלא שכירים של חברה קבלנית. אין להם סיבה לספק שירות הוגן. לרוב הם מאחרים, לעיתים לא מגיעים כלל, מבצעים חצי עבודות, לא פותרים בעיות בגלל ראש קטן.
    חבל שחברת הוט לא מודעת לכך שהטכנאים האלה עושים לה שירות רע.

  • 4.

    די עם זה ...

    לקוחה מרוצה, 25/09/06 16:55

    אני יכולה לתת לכם גודמה לשירות מצוין שקיבלתי מהוט אז קורה וזה קורה לכל חברה שנתקלים בשירות לא מושלם אולי בגלל שאנחנו צרכנים מאוד לא קלים הישראלים - חייבים להתלונן על כל דבר ובטוחים שהכל מגיע לנו. לא קל לתת שירות במדינה הזאת קחו בחשבון שזה כדור שלג פרי יצירתכם

  • 3.

    פשוט שירות גרוע.

    מאוכזבת, 25/09/06 15:32

    הסיבה היחידה שהייתי בהוט הוא המחיר הנמוך אבל זה לא שווה את העובדה שאין מה לראות ושכשי בעיות מתייחסים אליך בזילזול. אני עוברת ליס איך שהמבצע שלי מסתיים.

  • 2.

    הייתי עדה לטכנאי שפשוט צחק על קשישה בעת ההתקנה

    גלית, 25/09/06 13:13

    הסיפור המלא יחשף בקרוב אצל אמנון לוי

  • 1.

    השירות של HOT הוא הגרוע ביותר !! (ל''ת)

    י, 25/09/06 13:13