גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


גורי אלפי יפרסם את מפעל הפיס

עלותו השנתית של הקמפיין היא 6 מיליון ש"ח

NRG מעריב | 27/8/2006 17:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מפעל הפיס עולה בקמפיין תדמית חדש בכיכובו של גורי אלפי, תחת הסיסמא הותיקה "צריך פיס בחיים". עלותו השנתית של  הקמפיין היא 6 מיליון ₪. במסגרת הקמפיין צולמו 8 סרטונים שכל אחד מהם עוסק בפרויקט שמקים מפעל הפיס למען הקהילה (מרכזי נוער, ספריות, מלגות לחיילים, אולמות תיאטרון ..) .

מנכ"ל מפעל הפיס, שאול סוטניק
אומר ההחלטה לבחור בהומור כדי להעביר מסרים תדמיתיים היא שונה וחדשה גם למפעל הפיס וגם לתחום התדמית כולו "בדרך כלל בקמפיינים תדמיתיים עושים הרבה שימוש ברגש , מנסים לגעת בבטן של הצופים. אנחנו החלטנו להגיע לקהל  ולהעביר את הנוכחות של מפעל הפיס בכל ישוב ולמען כל תושב דרך הצחוק ועם קצת הומור עצמי".





כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים