• 11.

    גם מפעל הפיס כמו רוב תקציבי הפרסום הממשלתיים של ישראל בידי אדלר

    נח רון, 04/09/06 13:32

    מוזר

  • 10.

    איזה בזבוז של כשרון על רעיון מפגר (ל''ת)

    סתמי, 31/08/06 14:08

  • 9.

    יש כאלה שלא צריכים לקנות כרטיס בשביל להביא מכה בפיס...

    נדב, 28/08/06 14:46

    ולא לנחש רק שש...

  • 8.

    הומור עצמי זה תמיד טוב

    אלן, 28/08/06 13:26

    זה מעיד על בגרות וחוכמה ועל כך שאדם, או ארגון, אפילו גוף גדול כמו הפיס, יודע להתבונן על עצמו מהצד וגם לחייך קצת, או לא להתייחס אל עצמו ברוב כובד ראש. כשמישהו יודע את הפרופורציות הנכונות, אז הכל אחלה. אני בעד. גורי אלפי על הכיפק והפיס בחר נכון מאוד.

  • 7.

    מה שהכי מדליק במערכת היחסים

    מירון, 28/08/06 13:17

    בין מפעל הפיס, למשרדי הפרסום, זה איך שמשרדי הפרסום עושים שפאגאטים באויר ואקרובטיקה, כדי לזכות בתיק הפרסום השמן של הפיס ואלה, לא עושים להם חיים קלים. את זה אני אוהב לראות... את משרדי הפרסום הפלצנים, הנאדות הנפוחים האלה, עושים שמיניות ומלקקים, כדי קבל את התיק. זה הקטע הכי יפה בכל הסיפור של הקמפיין.

  • 6.

    בחירה מצויינת

    מלאני, 28/08/06 13:03

    אין עליו...

  • 5.

    צודקים. אם זוכים יש כל הסיבות בעולם

    הצחקן, 28/08/06 12:31

    לצחוק. אני עובד על הפרס הראשון של הכמה מיליונים כבר כמה שנים. עדיין לא בא, אבל יגיע, אני בטוח. אני עקבי. ואז? תראו מה צחוקים.

  • 4.

    אלפי הוא דמות מאד פופולרית. הפיס עשו בשכל שלקחו אותו (ל''ת)

    דן, 28/08/06 12:26

  • 3.

    יופי. הפרסומות של הפיס תמיד מצחיקות (ל''ת)

    לינה, 28/08/06 11:45

  • 2.

    הנה....הפך לזונה....מתעסק לא באומנות בשביל כסף.

    אביר, 28/08/06 10:58

    לא האמנתי שגם לך זה יקרה.

  • 1.

    סחטיין על חצי מיליון דולר גורי. (ל''ת)

    חבר מהעבודה, 27/08/06 17:54