גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מיכאל הנגבי ממשיך עם "יוטבתה"

ישתתף בקמפיין פרסומי חדש, בהיקף כספי של חצי מיליון דולר

NRG מעריב | 15/8/2006 9:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הקמפיין החדש של "טעם יטבתה" יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, בהיקף כספי של חצי מיליון דולר. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו- 10 ובבתי הקולנוע, וילווה בפעילות קד"מ.

הקמפיין החדש מחזק את הקונספט "טעם יטבתה" ומציג את מיכאל הנגבי, גיבור
הסרט זו השנה החמישית, אשר מוכן לעשות הכל בשביל "הטעם האהוב" –של יטבתה.

סרטון הפרסומת ה צולם בחמישה לוקיישנים שונים ברחבי הארץ ובהשתתפות 250 ניצבים. הסרט מלווה בנעימה הקלאסית "בולרו" בעיבוד חדש, ובביצוע א-קפלה  של 15 זמרי אופרה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים