כל קמפיין שמבסס דמות שבאמת הפכה למזוהה עם מוצר, וודאי שכזו שלא מריחה מפדיחה מתקרבת (סאבלימינל וכל מצויירי השוקו) או מרעיונות-טובים-שנראו-נחמד-על-הניר-אבל-אף-אחד-לא-טרח-לצפות-בפרסומת-עצמה (דוד הכי-טוב וחבריו) לא יכול להיות קמפיין אמורפי.
קאבאק, נותנים לך דמות מזוהה
שקשורה למוצר באופן לא נלעג וכן רלוונטי (זה לא ביטוח והוא לא אלק-מאאגניב ואהוב על הנוער, והוא אכן נראה כמו מישהו ששותה שוקו), נותנים אפילו ווריאציות על מוסיקה מוכרת שהופכת גם היא למזוהה עם הפרסומות ולכן גם עם המוצר - וזה והתשובה המתבקשת היא ''אמורפי''?
אם רק שוקו לא היה משמין
אם רק שוקו לא היה עושה בלגאן בבטן
אם רק מיכאל הנגבי היה קצת יותר נגיש לזוגיות עם שכמותנו -
נראה לי שהייתי צועד עד יטבתה
בשביל השוקו, כמובן
ואולי
כדי להוריד קלוריה או שתיים