• 13.

    מיכאל הנגבי ממשך להרדים! (ל''ת)

    ג'וני פרגון, 01/09/06 22:18

  • 12.

    אם לא תתעורר, איך תקום?

    צרכן שאכפת לו, 01/09/06 22:06

    Shock זה קמפין מגניב שלא לוקח את עצמו ברצינות מידי, בניגוד לשעמום מלא החשיבות העצמי של יוטבתה והחנון המנומנם שלה

  • 11.

    מהומה רבה על לא דבר

    דני, 01/09/06 21:56

    כמה רעש, הפקה, ניצבים, פאתוס.... שיושבים על קריאטיב שחוק ומאוס...

  • 10.

    כמה שעמום אפשר לבלוע ?! (ל''ת)

    חובזה, 01/09/06 21:50

  • 9.

    פרסומת מעולה!!! (ל''ת)

    דנית, 21/08/06 14:29

  • 8.

    והוט? יותר רע (ל''ת)

    זכי, 19/08/06 23:46

  • 7.

    מה זה השעמום הזה ?! (ל''ת)

    דני, 18/08/06 10:06

  • 6.

    אחלה פרסומת! (ל''ת)

    שרון, 17/08/06 12:58

  • 5.

    סלפסטיק זול

    נוב, 16/08/06 12:47

    נמאס מהפרצופים שלו,נמאס מההומור הסלפסטיקי הזול הזה..כאילו לא היו לנו ספי ריבלינים וחננים גולדבלטים...חלאס..זה לא מצחיק ובמקרה של הנגבי גם יוצא מתנשא.המקסימום שיוצא כאן זה סוג של עופר שכטר חנון ,שזה לכשעצמו כבר חולה...

    • שלמור בירידה, ולא לאילת

      גדי, 19/08/06 23:45

      מה זה הקמפיין הזה? כמה רע יכול להיות הקו של שלמור לאחרונה, גדעון תתעורר! או שתתן לאחרים להוביל.. אופס אין כאלה....שיט!

  • 4.

    למלעיזים ולתנובאים

    לא שותה שוקו אב, 16/08/06 03:45

    כל קמפיין שמבסס דמות שבאמת הפכה למזוהה עם מוצר, וודאי שכזו שלא מריחה מפדיחה מתקרבת (סאבלימינל וכל מצויירי השוקו) או מרעיונות-טובים-שנראו-נחמד-על-הניר-אבל-אף-אחד-לא-טרח-לצפות-בפרסומת-עצמה (דוד הכי-טוב וחבריו) לא יכול להיות קמפיין אמורפי.

    קאבאק, נותנים לך דמות מזוהה
    שקשורה למוצר באופן לא נלעג וכן רלוונטי (זה לא ביטוח והוא לא אלק-מאאגניב ואהוב על הנוער, והוא אכן נראה כמו מישהו ששותה שוקו), נותנים אפילו ווריאציות על מוסיקה מוכרת שהופכת גם היא למזוהה עם הפרסומות ולכן גם עם המוצר - וזה והתשובה המתבקשת היא ''אמורפי''?

    אם רק שוקו לא היה משמין
    אם רק שוקו לא היה עושה בלגאן בבטן
    אם רק מיכאל הנגבי היה קצת יותר נגיש לזוגיות עם שכמותנו -

    נראה לי שהייתי צועד עד יטבתה
    בשביל השוקו, כמובן
    ואולי
    כדי להוריד קלוריה או שתיים

    • תשובה שלמוראית לחלוטין

      ארז, 16/08/06 12:18

      you cant go back

  • 3.

    יש להשיב מיד את הניצבים הבייתה

    אירנה, המתחרה., 15/08/06 16:28

    השתגעתם לשלוח 250 ניצבים לקמפיין אמורפי, בלי מטרות ברורות?!
    איך אתם רוצים לחסל את שוקו שוק עם קמפיין כזה?!

    • מצחיק! (ל''ת)

      מעריכה הומורטוב, 17/08/06 05:33

  • 2.

    גיחי גיחי יורם לוי

    נחמה, 15/08/06 16:23

    חבל שלא גייסו אותו לצו 8
    לפחות המבוכה הזאת הייתה נמנעת ממנו

    • זה לא של יורם, זה קריאיטיב טוב של דודי חברון

      ארז, 17/08/06 11:56

      אז לפני שאת פותחת את הג'ורה שלך: דודי איש קריאיטיב מנוסה משופשף ומעולה מהטובים שיש בארץ ברזומה שלו עשרות קמפיינים מיתוגים שמשפיעים על הרגלי הצריכה \ והשיחה שלך ושל מליוני אנשים בארץ גברתי הנכבדת.
      הוא מושבניק מלח הארץ ולא איזה צפוני שאבא שלו קנה לו משרד פרסום. אז בבקשה קצת כבוד, גם אם הקמפיין הוא לא כוס הקפה שלך(קפה עלית זה עוד קמפיין של דודי)

      • אז אולי בגלל זה פיטרו אותו מהמשרד?! (ל''ת)

        לונדון, 20/08/06 13:39

  • 1.

    פיהוק ארוך ומתמשך.... (ל''ת)

    אורית, 15/08/06 11:23