גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מרד צרכנים ב"מקור ראשון"

מערכת היחסים בין העיתון המתחדש והמנויים שלו מגיעה לשלב חדש: עצומת קוראים מתגבשת ברשת

עינת ברזילי | 5/7/2006 11:59 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רוחות השינוי מסתבר, ממשיכות לשעוט במערכת "מקור ראשון". והפעם: המגזין המצליח "מקור לילדים" הוצא מחבילת המנוי הבסיסית והוא יכלל בחבילה "לכל המשפחה", בתוספת מחיר של 15 שקל בחודש.

הקוראים המותשים מהשינויים התכופים בעיתון, החליטו לא לעמוד מנגד והפיצו באמצעות האינטרנט עצומה הממוענת לשלמה בן צבי ולמערכת העיתון. יוזמי העצומה מוחים על הסחיטה הצרכנית שמגולמת בעלייה של 28% למחיר המנוי המקורי, ועל מהלך שיש בו "הפיכת העיתון לגברי"  
העצומה הגיעה גם למערכת nrg יהדות, והיא מתפרסמת כלשונה:

 "הנדון: דרישה להשארת "מקור לילדים" במסגרת המנוי הרגיל.

 בעיתון סוף השבוע, פורסמה התוכנית החדשה של מקור ראשון. באופן מתוחכם, במקום לומר שהמנויים יפסיקו לקבל את "מקור לילדים", נאמר שעיתון
לילדים ייכלל ב"חבילה לכל המשפחה" במחיר "סופר אטרקטיבי" של 68 שקלים. דהיינו, 15 שקלים נוספים כל חודש.

על פי הפרסום, כל מי שלא יודיע אחרת, יחוייב אוטומטית בתוספת. מדובר בסחיטה צרכנית, ודרישת תוספת מחיר של 28% עבור דבר שהיה חלק מהמנוי. בנוסף, זהו מהלך שוביניסטי פסול שיביא להפיכת העיתון לעיתון גברים בלבד. המהלך הוא חיקוי של עיתונים אחרים, במקום להמשיך ולהיות עיתון ייחודי העונה לצרכים של קהל היעד.

אני פונה אליכם בזאת לשקול מחדש את התוכנית ולבטלה. אם לא תבטלו את השינוי, ניאלץ לצערינו, לשקול את המשך המנוי, ולקרוא גם לאחרים לנהוג כך. מול ניסיון פגיעה צרכני ניאלץ להשיב במאבק צרכני."  

יוזמי העצומה מפצירים בקוראים לפנות במייל למערכת "מקור ראשון" ולאיים בביטול המנוי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים